DagCafé
+18
Burn
Merai
Sjaantje
GreenGrass
Caroow
Lejow
Jade
Stuiterbal
Suus
Rush
Pompoen
VeryCherry
Lotus
Snoes
Ibbeltje
Toet
Alex
Erin
22 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: DagCafé
Wat kan een mens soms opgelucht zijn. Ik ben het niet geworden bij de juwelierszaak als verkoopster. Ik zag het mezelf ook niet doen. Dus dat scheelt weer. Hoef er geen apart topic voor te openen. Maar dan is het nu algemeen bekend.
Gast- Gast
Haha. Beter de kat dan een mens, denk ik dan maarCharlie schreef:Bah gatver de kat zit naast me op zijn nagels te bijten!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Lily schreef:hoezo ben je daar blij om? Dacht dat je weer graag aan het werk wou?
Dat wil ik ook wel hoor. Dat is ook helemaal niet het probleem. En als ik het was geworden, dan was ik ook niet met tegenzin heengegaan. Maar er was iets met de baan opzich. Ik ben niet zo goed met woorden, om het uit te leggen, maar ik ben behoorlijk mensenschuw. En hoe langer het weekend duurde, hoe meer ik wist dat ik het niet kon. Nu hoef ik mezelf iig niet voor de leeuwen te gooien. Wat noemen ze dat? De weg van de minste weerstand kiezen?
Gast- Gast
Gisele schreef:Lily schreef:hoezo ben je daar blij om? Dacht dat je weer graag aan het werk wou?
Dat wil ik ook wel hoor. Dat is ook helemaal niet het probleem. En als ik het was geworden, dan was ik ook niet met tegenzin heengegaan. Maar er was iets met de baan opzich. Ik ben niet zo goed met woorden, om het uit te leggen, maar ik ben behoorlijk mensenschuw. En hoe langer het weekend duurde, hoe meer ik wist dat ik het niet kon. Nu hoef ik mezelf iig niet voor de leeuwen te gooien. Wat noemen ze dat? De weg van de minste weerstand kiezen?
Hoe wil je dan überhaupt een baan aannemen als je mensenschuw bent ???
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Je komt niet bij iedere baan in contact met klanten, niet face2face iig.
Rush- Lady Post-a-lot
maar als je weet dat je mensenschuw bent en niet goed kan uitleggen, waarom solliciteer je dan op een functie als verkoopmedewerkster in een winkel?
Gast- Gast
Lily schreef:maar als je weet dat je mensenschuw bent en niet goed kan uitleggen, waarom solliciteer je dan op een functie als verkoopmedewerkster in een winkel?
+1
@Rush dat klopt idd maar een nieuwe baan begint bij een goede sollicitatie en ik denk dat wanneer je mensenschuw bent, je daar al mis gaat. Dus vandaar vroeg ik me af hoe je dan überhaupt aan een baan kan komen.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Hebben jullie het ook zo koud?
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Erin schreef:Hebben jullie het ook zo koud?
Nee, ik ben binnen gaan zitten met de verwarming aan. Dat helpt!
Gast- Gast
Ik heb het ook heel koud, maar geen zin om op te staan en de verwarming aan te zetten
Gast- Gast
Rush schreef:Je komt niet bij iedere baan in contact met klanten, niet face2face iig.
Precies.
In mijn oude baan had ik veelal contact via de telefoon. Ze wisten dat ik 'Gisele' heette of maakte een verbastering van mijn achternaam (en mijn collega's kende inmiddels alle verbasteringen en verbonden door) en als ik hen dan sprak, dan wist ik wie ik sprak, waar het om ging en of ik al een oplossing had. Ik hoefde ze niet aan te kijken en meestal sprak ik enkel tegen de telefoon, kon daardoor grapjes maken en mensen plezieren. Ommegang met mijn collega's is het eerste half jaar ook moeilijk geweest. Tot ik mijn draai vond en zonder stotteren hele zinnen kon zeggen. Ik ben gewoon neit zo'n mensenheld. Tenzij ik de hele dag de cynische, sarcastische bitch uithang. Maar dat lijkt me in een winkel niet goed.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik heb het ook heel koud, maar geen zin om op te staan en de verwarming aan te zetten
Arme jij. En ook geen afstandsbediening zeker?
Gast- Gast
June schreef:Reva schreef:Ik heb het ook heel koud, maar geen zin om op te staan en de verwarming aan te zetten
Nope. Wel een deken en roze harige sokken, maar daar stopt het dan ook.
Gast- Gast
Reva schreef:June schreef:Reva schreef:Ik heb het ook heel koud, maar geen zin om op te staan en de verwarming aan te zetten
Nope. Wel een deken en roze harige sokken, maar daar stopt het dan ook.
Tof!
Ook al staat de verwarming hier aan het is nog koud!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
H&M klantenservice is wel goed.
Ik zou wat bestellen, kon dat ineens niet meer omdat ze geen betaling ontvangen hebben, maar ik heb geen rekening ontvangen, whaha. Dus ik erheen bellen, heeft ze voor mij de aanmaningskosten eraf gehaald. Dat is fijn!
Ik zou wat bestellen, kon dat ineens niet meer omdat ze geen betaling ontvangen hebben, maar ik heb geen rekening ontvangen, whaha. Dus ik erheen bellen, heeft ze voor mij de aanmaningskosten eraf gehaald. Dat is fijn!
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:H&M klantenservice is wel goed.
Dat heb ik ook gehad. Herinneringskosten van 5 euro vond ik wat veel. Dus weleens wat besteld, maar elke keer zonder die 5 euro betaald. Na een jaar eens bellen. Kreeg ik eerst een preek dat ik eerder had moeten bellen, daarna dat ze, ze zou verwijderen en daarna nog eens een preek dat ze niet zo slecht waren. Nee, dat was begrepen.
Gast- Gast
Hahaha. Nou ik zie dat het saldo wat ik zou moeten betalen 10 euro minder is dan het bedrag wat er op de maandfactuur voor februari staat (die volgens haar deze week komt) dus ze hebben nog ergens een wonderbaarlijke 5 euro vandaan geplukt en die ga ik ook maar even niet betalen. Ik kan er niets aan doen dat ik de factuur en de herinnering niet ontvangen heb.
Ik vind het wel heel vreemd trouwens. Misschien heeft m`n moeder de post wel kwijtgemaakt.
Ik vind het wel heel vreemd trouwens. Misschien heeft m`n moeder de post wel kwijtgemaakt.
Rush- Lady Post-a-lot
De herinnering is zelf al vijf euro. Dat vind ik echt teveel voor een herinnering. Een herinnering is voor mij een voorstadia voor de aanmaning en bij de aanmaning mogen ze van mij pas kosten berekenen. En dan ook geen tien euro. Afzetters.
Gast- Gast
Ja, dan klopt het. 5 euro herinneringskosten en 5,75 aanmaning. Maargoed, die laatste hoef ik dus al niet te betalen en die eerste betaal ik alleen als m`n moeder de post echt kwijt gemaakt heeft
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb destijds de hele herinnering niet doorgehad. Heb hen toen ook gevraagd om even te kijken naar de bestellingen en de datum van betaling. Maar goed, scheen er helemaal niet toe te doen. H&M vindt het kennelijk erg fijn als je even belt. Zo ben ik inmiddels al heel wat kledingstukken rijker, puur en alleen door even te bellen, kosten die me werden kwijtgescholden en aanbiedingen die ik niet kon weerstaan.
Gast- Gast
Ja, ik vond het heel gemakkelijk gaan. Complimentjes voor H&M.
Rush- Lady Post-a-lot
Gisele schreef:Rush schreef:Je komt niet bij iedere baan in contact met klanten, niet face2face iig.
Precies.
In mijn oude baan had ik veelal contact via de telefoon. Ze wisten dat ik 'Gisele' heette of maakte een verbastering van mijn achternaam (en mijn collega's kende inmiddels alle verbasteringen en verbonden door) en als ik hen dan sprak, dan wist ik wie ik sprak, waar het om ging en of ik al een oplossing had. Ik hoefde ze niet aan te kijken en meestal sprak ik enkel tegen de telefoon, kon daardoor grapjes maken en mensen plezieren. Ommegang met mijn collega's is het eerste half jaar ook moeilijk geweest. Tot ik mijn draai vond en zonder stotteren hele zinnen kon zeggen. Ik ben gewoon neit zo'n mensenheld. Tenzij ik de hele dag de cynische, sarcastische bitch uithang. Maar dat lijkt me in een winkel niet goed.
Waarom had je dan gesolliciteerd?
Gast- Gast
Charlie schreef:
Waarom had je dan gesolliciteerd?
Heb ik niet gedaan. Ben afgelopen donderdag benaderd door het UWV.
Gast- Gast
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: