DagCafé
+18
Burn
Merai
Sjaantje
GreenGrass
Caroow
Lejow
Jade
Stuiterbal
Suus
Rush
Pompoen
VeryCherry
Lotus
Snoes
Ibbeltje
Toet
Alex
Erin
22 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Ik wil als ik ooit weer eens ga als roodkapje
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Vorig jaar waren er drie jongens met zo'n pak. Paard, koe en nog eentje. Om de zoveel tijd begonnen ze te juigen, ging dat pak uit, werd er geruild en ging het allemaal weer aan. Echt de hele avond en nacht. Hilarisch. Je zou net daarvoor maar met het paard gezoend hebben en dat nog eens willenReva schreef:Ik vind die pakken dat het lijkt alsof je op een beest zit echt hilarisch
Gast- Gast
Smikkell schreef:Vorig jaar waren er drie jongens met zo'n pak. Paard, koe en nog eentje. Om de zoveel tijd begonnen ze te juigen, ging dat pak uit, werd er geruild en ging het allemaal weer aan. Echt de hele avond en nacht. Hilarisch. Je zou net daarvoor maar met het paard gezoend hebben en dat nog eens willenReva schreef:Ik vind die pakken dat het lijkt alsof je op een beest zit echt hilarisch
Whahahahahahhaha!
Erin- Ratel
Ik kan mijn carnavalfoto's van de afgelopen twee jaar niet vinden. Ik ben steeds meer foto's kwijt. Net als het hele mapje oppasfoto's van de afgelopen 7 jaar. Ik snap er echt niets van. Zo zonde..
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Gast- Gast
Over piemels gesproken. Twee jaar geleden kwamen we deze jongen (en zijn vrienden) tegen in de trein. Ze zouden met zijn allen een pak kopen en hij kon niet mee. Zijn vrienden hebben toen iets voor hem uitgezocht en van een deel van het pak een piemel gemaakt
Hij was er eigenlijk heel erg blij mee en overal waar een piemel in kon, daar ging een piemel in. Prullenbakken, open ramen van taxi's, agenten etc.. Ow, zo jammer van mijn foto's.
Deze vond ik wel. Mezelf er een beetje afgeknipt. Heb een hele serie, maar die zijn niet voor op het net
Niet quoten
**
Hij was er eigenlijk heel erg blij mee en overal waar een piemel in kon, daar ging een piemel in. Prullenbakken, open ramen van taxi's, agenten etc.. Ow, zo jammer van mijn foto's.
Deze vond ik wel. Mezelf er een beetje afgeknipt. Heb een hele serie, maar die zijn niet voor op het net
Niet quoten
**
Gast- Gast
Wil je het aub nog een keer showen?
Erin- Ratel
June schreef:Alex schreef:June schreef:Alex schreef:
Dank je.
Niet zo zuur, je gaf zelf de voorzet.
Huh, zuur? Ik bedank je gewoon voor je eerlijkheid.
Je weet heel goed dat ik gewoon weg moest
Ja, schat. Sarcasme komt niet door, geloof ik
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Zusje schreef:*gaar*
Hier nog één. Al past 'ongelooflijk naar de klote' beter.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Zusje hoe komt het?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ah Zusje
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb vrij genomen en ga weer mijn bed in.
Laatst aangepast door Zusje op zo 12 feb 2012 - 19:05; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Oh jeetje Zusje heb daar nog last van ja Hoe lang kan je daar nog last van hebben eigenlijk?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Geen idee ('ze' zeggen dat het 3 dagen duurt), had het ook niet zo heftig verwacht. Stond vanmorgen een half uur met mijn gezicht naar mijn lamp omdat het zo'n fijn gevoel was. Toen dacht ik dat het niet goed kon zijn om nu te gaan werken. Lig nu weer lekker in bed en heb mezelf voorgenomen dat als ik straks wakker word, ik wat van mijn dag ga maken en het gewoon weer ok is. Hopen dat een mindset, knop omzetten, me gaat lukken.
Gast- Gast
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: