Borstvoedingsmaffia
+33
Fearie
moepie
Paper Crown
Rush
*Lookie*
Dikkertjedap
Minx
Annie24
Mamsie
mickey
joyce0606
Coccinelle
Kat1980
Muurvlindertje
Supertalentje
Printje
blondje1313
Antibes
Darius
Susan
Lejow
Happydobby
TGR
PapillonRose
SarahKey
Teddyaapje
Tania
Pien
Linda
Ayla
L!ND@
Liadan
frolic
37 plaatsers
Pagina 17 van 17
Pagina 17 van 17 • 1 ... 10 ... 15, 16, 17
Re: Borstvoedingsmaffia
Liadan schreef:
Ik weet wel dat het zo schijnt te zijn dat je ontsluiting sneller kan gaan als je borstvoeding geeft tijdens de bevalling, ik denk omdat het inderdaad weeen opwekt?
Ik vraag me af of er vrouwen zijn die dat echt gaan doen, het lijkt me niet echt prettig voor het kind dat borstvoeding krijgt, een moeder die vol in de weeën zit en puur aan het voeden is om de ontsluiting te laten vorderen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, dat lijkt mij ook niet echt prettig, het zou mijn ding niet zijn.Susan schreef:Liadan schreef:
Ik weet wel dat het zo schijnt te zijn dat je ontsluiting sneller kan gaan als je borstvoeding geeft tijdens de bevalling, ik denk omdat het inderdaad weeen opwekt?
Ik vraag me af of er vrouwen zijn die dat echt gaan doen, het lijkt me niet echt prettig voor het kind dat borstvoeding krijgt, een moeder die vol in de weeën zit en puur aan het voeden is om de ontsluiting te laten vorderen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik weet eigenlijk niet meer of ik Ezra nog borstvoeding heb gegeven op de dag dat de bevalling begon, toen ik hem naar bed bracht voor zijn middagslaapje. De weeën waren toen nog niet zo hevig, ik wist toen ook nog niet zeker of het al echt begonnen was, dus het zou wel kunnen. Ik weet wel dat hij heel slecht ging slapen die middag en dat hij erg onrustig was waardoor de weeën juist een beetje stopten bij mij.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik heb begrepen dat als je nog steeds bv geeft als je zwanger bent dat het geen tot weinig kwaad kan, maar als je alvast zou gaan kolven om productie op te wekken/ voorraad vóór de bevalling zou willen aanleggen dat je dit pas vanaf 37w zou mogen doen. Idd ivm kans op vroeggeboorte door oxytocine wat weeen kan opwekken. Ik snap dus wel wat de vk bedoelde maar heb me er verder ook niet in verdiept dus weet niet of het klopt.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 17 van 17 • 1 ... 10 ... 15, 16, 17
Pagina 17 van 17
Permissies van dit forum: