Het-wat-ga-jij-doen-zaterdag-topic?
+24
Caramba
mzcharlotte
Zonnetje
lyke
Carra
Atelier Madame
Rovine
Macelka
Niki
Sjaantje
SnowWhite
ExpressoB
Sterre
Marin
Suus
Esperanza
Sarah1985
Middleme
Ibbeltje
Stuiterbal
Mint
Aziraphale
Bosjesvrouw
SleepingBeauty
28 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Het-wat-ga-jij-doen-zaterdag-topic?
Ik ben vanochtend al wezen sporten! Net lekker ontbeten met mn vriend en zit nu achter de pc om een paar urtjes aan mn scriptie te gaan werken! Vanavond een verjaardag van een vriendinnetje.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik ga zo schaatsen en vanavond heb ik een barbecue bij de ijsbaan. Zin in!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ik heb mijn vriend vanochtend naar schiphol gebracht.. hij is weer weg voor werk voor de komende 3 weken
Weet nu niet of ik een paar dagen naar mijn ouders ga of dat ik gewoon lekker thuis blijf en niks ga doen..
Weet nu niet of ik een paar dagen naar mijn ouders ga of dat ik gewoon lekker thuis blijf en niks ga doen..
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Ik heb net met mijn vriend het huis schoon gemaakt en boodschappen gedaan. Vanmiddag ga ik naar Karwei voor wat klusspulletjes. Er moeten nog wat dingen gebeuren in ons nieuwe huis. Vanavond lekker in bad en dan naar Zelda.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben net terug van de kapper en ik ga zometeen naar een mini-workshop fotografie.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Paardrijden (vanochtend) en schaatsen (zometeen) en film kijken (vanavond).
Gast- Gast
Wij gaan zo te schaatsen, alleen niet hier in het dorp, omdat er een schaatsmarathon is.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik heb net gewerkt. Zo even boodschappen doen en verder geen idee. Slapen of vervelen :-).
Gast- Gast
We krijgen mijn oom en tante vanmiddag op visite nog voor mijn verjaardag. Vanavond ga ik cupcakes afbakken want een vriendin en ik hebben een opdracht om 80 cupcakes te maken
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik heb net de laatste traptreden bevrijd van een laag tapijtlijm en zit nu even uit te puffen... Ga zo met de schuurmachine eroverheen en hem in de 1e laag grondverf zetten.
smurfie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb al 25km geschaatst, straks nog paardrijden en vanavond komt mijn zusje op visite.
Gast- Gast
Ik ben naar de stad geweest, alvast gekeken voor een nieuwe telefoon en moest nog wat dingen halen. Nu even een kopje thee drinken en zometeen ga ik even lekker op bed liggen, heb zo slecht geslapen vannacht, ben echt moe.
Gast- Gast
Ik heb lekker uitgeslapen, boodschappen gedaan en de was gedraaid en ben nu bij een vriendin. We gaan zo naar de Japanner en daarna film kijken, weet alleen nog niet welke, of War Horse of The Artist...
Gast- Gast
Ik heb uitgeslapen (bij mijn ouders), uitgebreid in bad een boek gelezen, richting huis, opgeruimd, wasje er in, een vriend op bezoek, chillen.
Straks komt er een vriendin eten en gaan we naar Voltt in Paradiso tralala!
Straks komt er een vriendin eten en gaan we naar Voltt in Paradiso tralala!
Gast- Gast
Ik heb lekker uitgeslapen, boodschappen gedaan, bij mijn lieve babynichtje op bezoek geweest en met mijn schoonzusje naar het dorp geweest..
Nu thuis, zo eten en vanavond naar papa, hij viert vandaag z'n 68ste verjaardag!
Nu thuis, zo eten en vanavond naar papa, hij viert vandaag z'n 68ste verjaardag!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Ik heb vandaag een brunch gehad bij mijn zus, daarna zijn we snel even gaan shoppen en goed geslaagd!
Nu ben ik nog wat dvd's van Friends aan het kijken en zo dadelijk ga ik me klaarmaken en rijd ik naar Zelda
Nu ben ik nog wat dvd's van Friends aan het kijken en zo dadelijk ga ik me klaarmaken en rijd ik naar Zelda
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Jaaaaa Snoes je komt toch wel leuk!!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
JaaaIbbeltje schreef:Jaaaaa Snoes je komt toch wel leuk!!
Ik vond het een veel te leuk aanbod om te moeten afslaan haha! Ben nu nog lekker aan het rusten met dvd'tjes van Friends, dan moet dat straks helemaal goedkomen
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes schreef:JaaaIbbeltje schreef:Jaaaaa Snoes je komt toch wel leuk!!
Ik vond het een veel te leuk aanbod om te moeten afslaan haha! Ben nu nog lekker aan het rusten met dvd'tjes van Friends, dan moet dat straks helemaal goedkomen
Dat is ook veel te leuk om af te slaan. Maar voor jouw begrijpelijk als je een andere keuze zou 'moeten' maken
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Uitgeslapen, cadeautje gekocht, carnavalskleren geshopt, boodschappen gedaan, op de heide wezen wandelen, in bad geweest.
Nu op de bank films kijken met een wijntje en stokbrood.
Nu op de bank films kijken met een wijntje en stokbrood.
Gast- Gast
Vanmorgen rondje Koudum, Warns, Stavoren, Hindeloopen, Koudum geschaatst, ongever 30 km. Vanmiddag nog even op de Fluessen en de Luts richting Balk/Slotermeer geschaatst, weer 20 km, en nu ben ik best wel moe.
Volgens de caloriemeter heb ik zoveel calorieën verbrand dat ik me vanavond niet schuldig hoef te voelen als ik lekker aan de chips ga
Volgens de caloriemeter heb ik zoveel calorieën verbrand dat ik me vanavond niet schuldig hoef te voelen als ik lekker aan de chips ga
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goede ZATERDAG morgen topic
» Wat te doen op zaterdag (klein budget)
» Wat gaan jullie doen op deze bewolkte zaterdag?
» N.a.v. topic Fretje. Wat zou jij doen?
» Misschien een onzinnig topic, maar wat zal ik doen?
» Wat te doen op zaterdag (klein budget)
» Wat gaan jullie doen op deze bewolkte zaterdag?
» N.a.v. topic Fretje. Wat zou jij doen?
» Misschien een onzinnig topic, maar wat zal ik doen?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: