Goede ZATERDAG morgen topic
+3
Lotus
Prosecco
Spring
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goede ZATERDAG morgen topic
Goedemorgen!
Wat is het een mooie dag vandaag! Hier in Drenthe in ieder geval wel.
Nog plannen?
Wat is het een mooie dag vandaag! Hier in Drenthe in ieder geval wel.
Nog plannen?
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goede ZATERDAG morgen topic
Goedemorgen!
Hier isi het nu ook zonnig (Brabant). Zou misschien foto's maken met Lize maar ben ongesteld geworden, voel mij niet top dus leek het mij niet zo'n goed idee. Hoop gauw een andere keer.
Straks boodschappen doen en de was en zo..dus niks spannends
Hier isi het nu ook zonnig (Brabant). Zou misschien foto's maken met Lize maar ben ongesteld geworden, voel mij niet top dus leek het mij niet zo'n goed idee. Hoop gauw een andere keer.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ga zo even naar de verfwinkel roze en witte verf halen zodat ik de laatste muren kan verven. Daarna komt een vriendinnetje helpen verven en doen we dus die laatste muren.
Ook moet ik nog even een stukje behangen, zodat iik dat morgen kan verven.
Vanavond ga ik lekker sushi eten!
Ik ga zo even naar de verfwinkel roze en witte verf halen zodat ik de laatste muren kan verven. Daarna komt een vriendinnetje helpen verven en doen we dus die laatste muren.
Ook moet ik nog even een stukje behangen, zodat iik dat morgen kan verven.
Vanavond ga ik lekker sushi eten!
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Ah, vervelend is dat.
Hoop dat je je snel beter voelt.
Ik zit al beneden omdat mijn dochter wakker is. En heel vrolijk, ligt lekker in de box.
Vandaag een beetje was doen ook, en vanavond misschien naar de 'zwoele zomeravond' in de dierentuin.
Oh leuk Prosecco! Welke kamer ben je aan het doen?
Hoop dat je je snel beter voelt.
Ik zit al beneden omdat mijn dochter wakker is. En heel vrolijk, ligt lekker in de box.
Vandaag een beetje was doen ook, en vanavond misschien naar de 'zwoele zomeravond' in de dierentuin.
Oh leuk Prosecco! Welke kamer ben je aan het doen?
Spring- Kletskop
Goedemorgen,
Hier is het grauw buiten.
Ik heb niet zo lekker geslapen. Straks naar body balance en verder weet ik nog niet wat ik ga doen vandaag. Merk dat ik helemaal nergens zin in heb en dat ik me onzeker voel en me geen houding weet te geven. Maar het komt vast goed vandaag. En anders wel een andere keer.
Fijne dag allemaal!
Ik heb niet zo lekker geslapen. Straks naar body balance en verder weet ik nog niet wat ik ga doen vandaag. Merk dat ik helemaal nergens zin in heb en dat ik me onzeker voel en me geen houding weet te geven. Maar het komt vast goed vandaag. En anders wel een andere keer.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Theedoosje schreef:Goedemorgen!
Goedemorgen!
Ik lig nog in bed
Hoop dat je je snel beter voelt en dat we nieuwe datum kunnen prikken.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik moet straks even werken, 4 uurtjes marketingwerk doen.. Daarna heb ik met mn date/vriend afgesproken en gaan we een terrasje pakken en bij hem eten. Ben alleen wel snotverkouden, balen
Fijne dag allemaal!
Ik moet straks even werken, 4 uurtjes marketingwerk doen.. Daarna heb ik met mn date/vriend afgesproken en gaan we een terrasje pakken en bij hem eten. Ben alleen wel snotverkouden, balen
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Lize schreef:Theedoosje schreef:Goedemorgen!
Goedemorgen!
Ik lig nog in bed
Hoop dat je je snel beter voelt en dat we nieuwe datum kunnen prikken.
Fijne dag allemaal!
Ik hoop het ook. Want vind het wel leuk
Gast- Gast
Lotus schreef:Goedemorgen,
Fijne dag allemaal!
Ik hoop dat het bij jou snel ook mooi weer is, zowel buiten als in jezelf!
Spring- Kletskop
Dankjewel, Biancy. Het zou vandaag zulk weer blijven volgens mij, maar morgen schijnt het weer lekker te worden.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Het is hier nu ook al wat minder zonnig helaas. Nou ja, hopen dat het snel weer echt zomer wordt!
Spring- Kletskop
Goedemorgen!
Voor mij is deze zaterdag echt genieten!! Voor het eerst in 3 jaar heb ik een zaterdag helemaal niks. Ik heb ontslag genomen van mijn baantje en dit is dus de eerste zaterdag dat ik niet hoef te werken en de hele dag voor mezelf heb.. Mijn plannen? Lekker uitslapen, even badderen en dan even winkelen.. Zo moet het zijn..
Iedereen een fijne dag vandaag!!
Voor mij is deze zaterdag echt genieten!! Voor het eerst in 3 jaar heb ik een zaterdag helemaal niks. Ik heb ontslag genomen van mijn baantje en dit is dus de eerste zaterdag dat ik niet hoef te werken en de hele dag voor mezelf heb.. Mijn plannen? Lekker uitslapen, even badderen en dan even winkelen.. Zo moet het zijn..
Iedereen een fijne dag vandaag!!
Gast- Gast
Oh, dat is lekker yoyo!
Winkel ze.
Winkel ze.
Spring- Kletskop
Goedemorgen op deze zaterdagmorgen!
Heerlijk geslapen vannacht, al vond ik het toch nog ietwat kort. Momenteel ben ik op het werk. Vanmiddag me even inzetten voor hetgeen ik geen zin in heb om te doen. Maar het moet toch af, kan ik ook weinig tegenin brengen.
Fijne dag iedereen!
Heerlijk geslapen vannacht, al vond ik het toch nog ietwat kort. Momenteel ben ik op het werk. Vanmiddag me even inzetten voor hetgeen ik geen zin in heb om te doen. Maar het moet toch af, kan ik ook weinig tegenin brengen.
Fijne dag iedereen!
Gast- Gast
Goeiemorgen:)
Hier ( ook in drenthe) is het grauw en alles behalve zon:(
Vandaag ga ik boodschapjes doen en even lekker naar de stad
Hier ( ook in drenthe) is het grauw en alles behalve zon:(
Vandaag ga ik boodschapjes doen en even lekker naar de stad
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Goeiemorgen!
Ik zit nu te wachten op de vader van onze huisbaas. De wasmachine is verstopt en de slangen zitten aan de achterkant. Niet zo handig met een inbouwwasmachine. Hopelijk kan ik als hij weg is nog een wasje draaien.
Vanmiddag naar een vriendinnetje, afhankelijk van het weer gaan we barbecueën of sushi maken. En even op kittenbezoek.
Hopelijk kan ik vanavond nog meer wassen; nu vriend op vakantie is heb ik er een flink project van gemaakt; wil alles in huis wat we nooit wassen eens wassen, zoals de dekbedden en kussens op de bank.
Ik zit nu te wachten op de vader van onze huisbaas. De wasmachine is verstopt en de slangen zitten aan de achterkant. Niet zo handig met een inbouwwasmachine. Hopelijk kan ik als hij weg is nog een wasje draaien.
Vanmiddag naar een vriendinnetje, afhankelijk van het weer gaan we barbecueën of sushi maken. En even op kittenbezoek.
Hopelijk kan ik vanavond nog meer wassen; nu vriend op vakantie is heb ik er een flink project van gemaakt; wil alles in huis wat we nooit wassen eens wassen, zoals de dekbedden en kussens op de bank.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Heje Nobucta! Hopelijk doet je wasmachine het straks weer.
Verder klinkt je dag wel erg gezellig
Gast- Gast
Ik heb vanochtend al van alles gedaan: afgewassen, was opgehangen, stofgezogen.
Vanmiddag weet ik nog niet precies wat ik ga doen, misschien op kraambezoek.
Vanmiddag weet ik nog niet precies wat ik ga doen, misschien op kraambezoek.
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Goedemorgen,
Ik ben al even op. Heb vanmorgen twee uur rijles gehad, net een opdracht gedaan als mystery shopper maar kom er net achter dat ik vergeten ben een foto van de winkel te maken waar ik de opdracht moest doen. Dus zo nog maar eens richting stad.
Verder wil ik wat wasjes draaien en even strijken.
En voor de rest wil ik nog voor wat vacatures gaan kijken en CHILLEN Dat laatste is het leukst haha.
Fijne dag iedereen!
Ik ben al even op. Heb vanmorgen twee uur rijles gehad, net een opdracht gedaan als mystery shopper maar kom er net achter dat ik vergeten ben een foto van de winkel te maken waar ik de opdracht moest doen. Dus zo nog maar eens richting stad.
Verder wil ik wat wasjes draaien en even strijken.
En voor de rest wil ik nog voor wat vacatures gaan kijken en CHILLEN Dat laatste is het leukst haha.
Fijne dag iedereen!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Theedoosje schreef:Heje Nobucta! Hopelijk doet je wasmachine het straks weer.
Nope... waarschijnlijk is het pompje kapot en het is een Duitse machine en het is nu zaterdag. Duurt dus nog wel even. Goed, ik ga nu maar even relaxen en aan het leuke deel van de dag beginnen dan.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen!
Hier is het heerlijk weer! Stralend zonnetje, lekker warm.
Ik heb vanochtend fanatiek schoongemaakt. Moet nu eigenlijk nog dweilen, maar heb geen zin meer. Ff kijken of ik dadelijk nog zin maak of dat ik het afkap
Over een uurtje even lunchen en daarna ga ik met de fiets naar Sittard voor de Gamma en een supermarkt en dat zal in totaal zo'n 45 km fietsen zijn, dus dan is de middag wel zo'n beetje om denk ik. Vanavond nog geen plannen.
Hier is het heerlijk weer! Stralend zonnetje, lekker warm.
Ik heb vanochtend fanatiek schoongemaakt. Moet nu eigenlijk nog dweilen, maar heb geen zin meer. Ff kijken of ik dadelijk nog zin maak of dat ik het afkap
Over een uurtje even lunchen en daarna ga ik met de fiets naar Sittard voor de Gamma en een supermarkt en dat zal in totaal zo'n 45 km fietsen zijn, dus dan is de middag wel zo'n beetje om denk ik. Vanavond nog geen plannen.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: