Nuttig voelen op het werk?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nuttig voelen op het werk?
Dat voel ik de laatste dagen echt niet.
Het is zo rustig echt dat er niks te doen is gewoon...
Ik werk in revalidatie als verpleegkundige.
We staan met 5 verpleging op 12 mensen momenteel...
En iedereen redt zich haast zelfstandig.
Elke ochtend denk ik weer van nou wat gaan we vandaag weer doen!
En dan sommige mensen die nog bang zijn dat ze een stap harder moeten werken, omdat er iemand vrij wil ofzo... pfff
Kan ook niet echt de motivatie vinden om weer actief te gaan doen, omdat dit ook al wel langer speelt sinds november denk ik....
Het gevoel dat je niet nuttig bent op je werk, maakt mij toch ook wel heel ongemotiveerd...
Herkennen jullie dat ook wel?
Het is zo rustig echt dat er niks te doen is gewoon...
Ik werk in revalidatie als verpleegkundige.
We staan met 5 verpleging op 12 mensen momenteel...
En iedereen redt zich haast zelfstandig.
Elke ochtend denk ik weer van nou wat gaan we vandaag weer doen!
En dan sommige mensen die nog bang zijn dat ze een stap harder moeten werken, omdat er iemand vrij wil ofzo... pfff
Kan ook niet echt de motivatie vinden om weer actief te gaan doen, omdat dit ook al wel langer speelt sinds november denk ik....
Het gevoel dat je niet nuttig bent op je werk, maakt mij toch ook wel heel ongemotiveerd...
Herkennen jullie dat ook wel?
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Re: Nuttig voelen op het werk?
Wow ik wou dat er bij ons zoveel personeel was....5 personeelsleden op 12 clienten. Wij hebben een dagelijkse bezetting van 6 personeelsleden op 32 clienten ook een op een revalidatieafdeling. Het is bij mij totaal niet herkenbaar. Wij hebben bijna geen moment rust om het maar zo te zeggen. Mijn dienst vliegt ook altijd zo voorbij......
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Normaal is het 5 op 18, maar we hebben veel lege bedden..