Nuttig voelen op het werk?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nuttig voelen op het werk?
Dat voel ik de laatste dagen echt niet.
Het is zo rustig echt dat er niks te doen is gewoon...
Ik werk in revalidatie als verpleegkundige.
We staan met 5 verpleging op 12 mensen momenteel...
En iedereen redt zich haast zelfstandig.
Elke ochtend denk ik weer van nou wat gaan we vandaag weer doen!
En dan sommige mensen die nog bang zijn dat ze een stap harder moeten werken, omdat er iemand vrij wil ofzo... pfff
Kan ook niet echt de motivatie vinden om weer actief te gaan doen, omdat dit ook al wel langer speelt sinds november denk ik....
Het gevoel dat je niet nuttig bent op je werk, maakt mij toch ook wel heel ongemotiveerd...
Herkennen jullie dat ook wel?
Het is zo rustig echt dat er niks te doen is gewoon...
Ik werk in revalidatie als verpleegkundige.
We staan met 5 verpleging op 12 mensen momenteel...
En iedereen redt zich haast zelfstandig.
Elke ochtend denk ik weer van nou wat gaan we vandaag weer doen!
En dan sommige mensen die nog bang zijn dat ze een stap harder moeten werken, omdat er iemand vrij wil ofzo... pfff
Kan ook niet echt de motivatie vinden om weer actief te gaan doen, omdat dit ook al wel langer speelt sinds november denk ik....
Het gevoel dat je niet nuttig bent op je werk, maakt mij toch ook wel heel ongemotiveerd...
Herkennen jullie dat ook wel?
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Re: Nuttig voelen op het werk?
Wow ik wou dat er bij ons zoveel personeel was....5 personeelsleden op 12 clienten. Wij hebben een dagelijkse bezetting van 6 personeelsleden op 32 clienten ook een op een revalidatieafdeling. Het is bij mij totaal niet herkenbaar. Wij hebben bijna geen moment rust om het maar zo te zeggen. Mijn dienst vliegt ook altijd zo voorbij......
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Normaal is het 5 op 18, maar we hebben veel lege bedden..
En sowieso veel zelfstandige mensen altijd...dus wel fijn wat tijd voor mensen, maar kan ook te! Het is ne echt vanaf nov. Al zo rustig! Niet lekker werken dan!
Dan heb ik het liever iets drukker dat de tijd vliegt!
En sowieso veel zelfstandige mensen altijd...dus wel fijn wat tijd voor mensen, maar kan ook te! Het is ne echt vanaf nov. Al zo rustig! Niet lekker werken dan!
Dan heb ik het liever iets drukker dat de tijd vliegt!
SleepingBeauty- Kletskop
Dat heb ik in het verleden bij een baan gehad. Dat is 's ochtends opstond en dacht:"Wat zal ik de hele dag eens gaan doen?" Dat is ook het jaar geweest waarin ik het forum heb ontdekt. Maar het is ontzettend vervelend. Ik zat me op het werk te bedenken wat ik thuis allemaal nog moest doen, terwijl ik daar helemaal niet mee bezig moet zijn op het werk. Het werd elke dag minder en ik werd steeds luier, doordat ik gewoon niets te doen had. Telefoon opnemen werd bijna een opgave. Ik heb me nog nooit zo nutteloos gevoeld binnen een bedrijf, terwijl mijn leidinggevende en de directrice ervan overtuigd waren dat ik echt nodig was. Vroeg me dan altijd af waarvoor....
Dus ik snap dat het steeds moeilijker wordt. Kun je er niet over praten met een leidinggevende?
Dus ik snap dat het steeds moeilijker wordt. Kun je er niet over praten met een leidinggevende?
Gast- Gast
Wij hebben op revalidatie ook een tijd veel lege bedden gehad (hebben 16 kamers en toen waren er geloof ik maar 11 of 12 bezet). Nu is het er weer een stuk beter, maar dat heb je gewoon op revalidatie. Ligt er ook aan hoe goed/slecht mensen zijn. Na een rustige periode volgt altijd wel weer een drukke!
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Mag je mij komen helpen? Ik sta in mijn eentje op 13 mensen meestal en in de avonden even met zijn 2en. Ik werk overigens niet in de revalidatie, dus is ook niet erg te vergelijken, maar wel in de zorg. En bij ons is het juist steeds drukker en door de bezuinigingen moeten we meer alleen doen. Ik baal (en mijn collega's trouwens ook), want soms is het gewoon niet te doen in je eentje.
Maar hopelijk wordt het wat drukker voor je, want ik kan me best voorstellen dat je de uitdaging even mist en dat terug wilt hebben.
Maar hopelijk wordt het wat drukker voor je, want ik kan me best voorstellen dat je de uitdaging even mist en dat terug wilt hebben.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Lissa schreef:Wij hebben op revalidatie ook een tijd veel lege bedden gehad (hebben 16 kamers en toen waren er geloof ik maar 11 of 12 bezet). Nu is het er weer een stuk beter, maar dat heb je gewoon op revalidatie. Ligt er ook aan hoe goed/slecht mensen zijn. Na een rustige periode volgt altijd wel weer een drukke!
Ja dat klopt het is ook heel wisselend, maar wij liggen vaak genoeg vol en dan staan we met z'n 5en op 18 man. Dan heb je wel wat meer te doen idd, maar nog is het luxe
SleepingBeauty- Kletskop
Zijn er geen andere collega's, bv van de administratie ofzo, die het wel druk hebben? Ik zou kijken of ik collega's kan ondersteunen door simpele klusjes op te pakken voor ze. Of kijken of er iets opgeruimd kan worden, uitgezocht kan worden; dat soort dingen. In andere tijden is daar geen tijd voor dus zou ik daar nu gebruik van maken.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapscursus nuttig?
» Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden?
» Klacht indienen, nuttig of niet?
» 'Nuttig' cadeau eerste verjaardag
» Mij zo belabberd voelen :(
» Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden?
» Klacht indienen, nuttig of niet?
» 'Nuttig' cadeau eerste verjaardag
» Mij zo belabberd voelen :(
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: