Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Keelpijn, wat neem jij er tegen?

+20
_Lana_
SnowWhite
Serena
Rovine
Mizz_S
Sneeuwvlok
Highway
M-G
Biancos
BJA
SuperGrover
Zwerver
Rosa
Makamba
Blond
blondie29
Zwoesj
Caresses
Roze Roos
Mermaid
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Keelpijn, wat neem jij er tegen? - Pagina 2 Empty Re: Keelpijn, wat neem jij er tegen?

Bericht  Highway zo 9 jan 2011 - 10:42

meestal thee met honing, als het heel erg is pastilles en hoestsiroop (maar ik vind hoestsiroop veel te lekker dus dat probeer ik niet te vaak in huis te halen :p)
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn, wat neem jij er tegen? - Pagina 2 Empty Re: Keelpijn, wat neem jij er tegen?

Bericht  Sneeuwvlok zo 9 jan 2011 - 10:45

Ik heb ook keelpijn op het moment!
En ik drink thee, neem hibitane zuigtabletten ( ontsmettend ) en sabbel op snoepjes
Gorgelen helpt idd ook goed!

Toevallig dat ik hier lees dat roosvicee helpt, toevallig dronk ik dat net..en het viel me op dat het minder zeer deed dan gewoon water drinken.
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn, wat neem jij er tegen? - Pagina 2 Empty Re: Keelpijn, wat neem jij er tegen?

Bericht  Zwerver zo 9 jan 2011 - 10:45

June schreef:WC-eend: jij eet sowieso ijsjes, keelpijn of geen keelpijn, weer of geen weer Wink

Ik neem altijd strepsils en vind eigenlijk wel dat het goed werkt! Vroeger altijd dropjes e.d.. Dat is wel heel lekker, maar niet echt effectief :P.
Haha ja daar heb je ook wel weer gelijk in. Ik heb nu ook wel weer zin in ijsjes. Vooral Festini aardbei
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn, wat neem jij er tegen? - Pagina 2 Empty Re: Keelpijn, wat neem jij er tegen?

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 11:37

Trachitol, dit verdooft je keel. Erg fijn spul! Daarnaast neem ik nep-strepsils, dropjes en thee. Ik probeer zuivel te vermijden, omdat dat zo slijmerig wordt in je keel en je slikreflex toeneemt, dat is heel irritant als je keelpijn hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn, wat neem jij er tegen? - Pagina 2 Empty Re: Keelpijn, wat neem jij er tegen?

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 11:38

Ik neem geen medicijnen in of zo. Maar als ik keelpijn heb neem ik thee met honing.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn, wat neem jij er tegen? - Pagina 2 Empty Re: Keelpijn, wat neem jij er tegen?

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 11:40

- Zuigen op snoepjes, dropjes, pastilles, etc. Speeksel werkt namelijk ook ontsmettend.
- Gorgelen; één schepje zout op een glas water en dan meerdere keren per dag gorgelen. Werkt als een tierelier!
- Gooi dr meteen even 2 gram vitamine C per dag tegenaan

smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn, wat neem jij er tegen? - Pagina 2 Empty Re: Keelpijn, wat neem jij er tegen?

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 11:44

Hmm, nu heb ik zin in een bitterkoek!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn, wat neem jij er tegen? - Pagina 2 Empty Re: Keelpijn, wat neem jij er tegen?

Bericht  Caresses zo 9 jan 2011 - 21:12

Dijn82 schreef:Hmm, nu heb ik zin in een bitterkoek!
Very Happy

Haha, dat heb ik nou steeds wanneer ik de avater van Tea-Leaf zie, dan krijg ik zin in cupcakes smile

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn, wat neem jij er tegen? - Pagina 2 Empty Re: Keelpijn, wat neem jij er tegen?

Bericht  Mizz_S zo 9 jan 2011 - 22:22

Ik neem altijd strepsils. En soms kleine snoepjes om op te zuigen. Geen drop want dat vind ik echt vies. Als ik naast keelpijn ook erg moet hoesten dan neem ik ook hoestsiroop.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn, wat neem jij er tegen? - Pagina 2 Empty Re: Keelpijn, wat neem jij er tegen?

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 22:24

Trachitol vind ik toch zo'n kutspul, negen van de tien keer is mijn tong méér verdoofd dan m'n keel..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn, wat neem jij er tegen? - Pagina 2 Empty Re: Keelpijn, wat neem jij er tegen?

Bericht  Rovine zo 9 jan 2011 - 22:29

Heb nu cough candy, meegenomen uit Engeland. Ze zijn vrij groot, dus doe er lang mee, helpt wel. Zijn ook niet zo heftig van smaak als die donkerbruine die we hier hebben. Verder heb ik nu een doosje opkikker op mijn bureau staan, dat verzacht ook steeds wel even. Irritantst vind ik nu vooral mijn oren die dicht zitten.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn, wat neem jij er tegen? - Pagina 2 Empty Re: Keelpijn, wat neem jij er tegen?

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 23:31

Maple schreef:Trachitol vind ik toch zo'n kutspul, negen van de tien keer is mijn tong méér verdoofd dan m'n keel..

Ik probeer dat tabletje altijd achterin m'n mond te houden, dan lukt het wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn, wat neem jij er tegen? - Pagina 2 Empty Re: Keelpijn, wat neem jij er tegen?

Bericht  Serena zo 9 jan 2011 - 23:37

Ik neem altijd antavlu , dat helpt een klein beetje, omdat ik het ook gewoon zo eet :P
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn, wat neem jij er tegen? - Pagina 2 Empty Re: Keelpijn, wat neem jij er tegen?

Bericht  SnowWhite ma 10 jan 2011 - 7:33

Strepsils en dropjes. Honing mag ik niet, ben ik allergisch voor.
Of het helpt, geen idee! Heb wel het idee dat het verzachtend werkt.
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn, wat neem jij er tegen? - Pagina 2 Empty Re: Keelpijn, wat neem jij er tegen?

Bericht  _Lana_ ma 10 jan 2011 - 9:28

Ik zweer echt bij trachitol!! Vooral bij beginnende keelpijn. En als je gewoon iets verzachtends wil, kun je van die keelsnoepjes nemen. Bijv. sinaasappelsmaak, daar zit ook veel extra vitamine C in. En anders extra veel vitamine C nemen.

Sterkte ermee!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn, wat neem jij er tegen? - Pagina 2 Empty Re: Keelpijn, wat neem jij er tegen?

Bericht  Sarah1985 ma 10 jan 2011 - 9:33

Ik heb zo vaak keelpijn gehad, dat niks meer hielp, vorig jaar april erge keelontsteking gehad na 3 kuren niet overgegaan heb tot tot september elke last gehad, elke nacht moest ik eruit voor een kopje thee en een ijsje. In september ben ik geopereerd en was daarna meteen over.

Tips voor jou veel drinken, en slikken. Ijsjes dropjes en de rest wat hier allemaal al staat succes ermee
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn, wat neem jij er tegen? - Pagina 2 Empty Re: Keelpijn, wat neem jij er tegen?

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 10:01

Ik neem altijd thee met veeeel honing en daarnaast Strepsils en Anta Flu snoepjes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn, wat neem jij er tegen? - Pagina 2 Empty Re: Keelpijn, wat neem jij er tegen?

Bericht  Jeanette ma 10 jan 2011 - 23:49

Strepsils en Luchtwegen thee van de Kruidvat. Serieus, dat spul helpt echt super! Heb altijd een voorraadje in huis liggen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn, wat neem jij er tegen? - Pagina 2 Empty Re: Keelpijn, wat neem jij er tegen?

Bericht  TNMN di 11 jan 2011 - 1:37

Mijn vader heeft gorchel spul, wat geel is en ruikt naar ... , maar het werkt echt ZO goed! Zodra ik 2x gorchel ben ik de volgende dag van mijn keelpijn af.
Verder neem ik altijd veel Strepsels, Trachitol en thee met honing.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn, wat neem jij er tegen? - Pagina 2 Empty Re: Keelpijn, wat neem jij er tegen?

Bericht  Cherique di 11 jan 2011 - 1:56

De hele dag door genoeg drinken en soms een anti-flu snoepje. Wanneer ik naar bed ga neem ik hoestdrank in en zo is het meestal binnen 2 dagen over bij mij.
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn, wat neem jij er tegen? - Pagina 2 Empty Re: Keelpijn, wat neem jij er tegen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum