Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav Kinderopvang bij onregelmatig werk

+7
pindaatje
Star007
Dora
_Jet
Flip Fluitketel
Mom-Of-3
*Lookie*
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Nav Kinderopvang bij onregelmatig werk - Pagina 2 Empty Re: Nav Kinderopvang bij onregelmatig werk

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 21:21

SarahKey schreef:
Rejoy. schreef:
Smikkell schreef:En waarom niet iemand bij jullie aan huis?

Misschien kun je via, via iemand vinden. Dat weet je meteen of anderen tevreden zijn en wat je in huis haalt.

aan huis is wel duurder hè, dan betaal je geloof ik iets van 9 euro nogwat per uur.

Nee hoor dit is niet zo.
Het is alleen, voor 1 kind vind je moeilijk iemand voor bij je thuis omdat je dan weinig verdiend als gastouder en je kunt geen andere kinderen 'erbij nemen'. Vanaf 3 kinderen is het voor de gastouder tenminste te doen qua salaris.


Ik heb laatst een infomailtje van ons gastouderbureau gehad dat wanneer je een gastouder bij je thuis liet komen, dat je 9 euro nogwat kwijt was per uur, dat je die dan bij je in dienst moet nemen en haar dan een vast uurloon moet betalen. Misschien verschilt dit ook wel per gastouder?
Voor ons was het voor één kindje in ieder geval veel te duur, maar voor twee kindjes misschien wel haalbaar. Moet nog even uitzoeken of je daarover ook kinderopvangtoeslag kunt krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Kinderopvang bij onregelmatig werk - Pagina 2 Empty Re: Nav Kinderopvang bij onregelmatig werk

Bericht  Tania wo 8 feb 2012 - 22:34

Ik werk ook onregelmatig en wij hebben ook een gastouder. We zijn wel lang bezig geweest voordat we iemand gevonden hebben waar het echt goed bij voelde. Ons zoontje is toen hij klein was ook eerst naar een kdv geweest omdat we toen nog geen gastouder gevonden hadden, daar had ik twee vaste dagen de andere dagen kon mijn moeder oppassen als ik moest werken.
De gastouder bevalt ons veel beter. Mijn zoontje heeft het daar veel meer naar zijn zin en is helemaal blij als we zeggen dat hij bij haar met de kindjes mag gaan spelen. Ze is ook heel flexibel, meestal maakt het niet uit als er op het laatste moment nog iets verandert.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum