DagCafé
+14
Toet
Rush
Steep
Alex
Lejow
Jordana
_Lacey_
Suus
Erin
Stuiterbal
Burn
ExpressoB
Ibbeltje
VeryCherry
18 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
Haha nee ik heb ook niet zoveel te melden. Ben ontzettend moe en wil eigenlijk op de bank liggen, maar helaas zit er een mansgeval op een deel van de bank, dus dat gaat niet werken. Denk dat ik zo meteen ff de afwas ga doen en daarna een boek pak.
Gast- Gast
Moeder Maria, wat is het hier rustig?!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Maple, vertel!!
`Ha eindelijk weer leven hier, vertel op Maple!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga morgen zelf schaatsen, de laatste keer dat ik geschaatst heb zat ik in groep 8
Met een jongen die ik via een datingsite heb leren kennen.. Hij lijkt helemaal idolaat van mij te zijn (don't ask why, wat hij ziet zie ik echt niet bij mezelf), maar ik kan eigenlijk ontzettend fijn met hem praten op msn, hebben een beetjein hetzelfde schuitje gezeten qua exen. Veel herkenning dus, erg fijn, ookal is hij tot twee keer toe al over seks begonnen
Nu ben ik wel benieuwd naar hem in het echt, kijken of die klik er ook zo is. Hij was vandaag ziek thuis dus heb ik met m'n stomme kop gesmst dat ik wel langs wilde komen. Later direct ook weer ingetrokken, vond dat ik toch wel hard van stapel liep, weet ook dat dat m'n valkuil kan zijn (denk ik), als een jongen me positieve aandacht geeft, dat vind ik zo fijn, en dat ik er dan met open ogen in spring. Maargoed, uiteindelijk allebei besloten dat het toch niet zo verstandig was. Zaten we net op msn, roept hij ineens een datum. Na wat plannen durfde ik eigenlijk geen nee meer te zeggen en aan de ene kant vind ik het superleuk, maar aan de andere kant heb ik geen idee wat me nu allemaal overkomt en vind ik het reuze spannend. Ik roep wel steeds dat ik niet te hard van stapel wil lopen maar ben ergens bang dat ik dat nu toch aan het doen ben, dus zal tijdens die date wel goed m;n grenzen in de gaten moeten houden.
Maar aan de andere kant... hijis lijkt wel héél lief...
Ohja, we gaan naar de bios en ergens wat drinken, welke film weten we nog niet.
Nu ben ik wel benieuwd naar hem in het echt, kijken of die klik er ook zo is. Hij was vandaag ziek thuis dus heb ik met m'n stomme kop gesmst dat ik wel langs wilde komen. Later direct ook weer ingetrokken, vond dat ik toch wel hard van stapel liep, weet ook dat dat m'n valkuil kan zijn (denk ik), als een jongen me positieve aandacht geeft, dat vind ik zo fijn, en dat ik er dan met open ogen in spring. Maargoed, uiteindelijk allebei besloten dat het toch niet zo verstandig was. Zaten we net op msn, roept hij ineens een datum. Na wat plannen durfde ik eigenlijk geen nee meer te zeggen en aan de ene kant vind ik het superleuk, maar aan de andere kant heb ik geen idee wat me nu allemaal overkomt en vind ik het reuze spannend. Ik roep wel steeds dat ik niet te hard van stapel wil lopen maar ben ergens bang dat ik dat nu toch aan het doen ben, dus zal tijdens die date wel goed m;n grenzen in de gaten moeten houden.
Maar aan de andere kant... hij
Ohja, we gaan naar de bios en ergens wat drinken, welke film weten we nog niet.
Gast- Gast
Spannend hoor, idd proberen toch niet te hard van stapel te lopen. Maar een date met bios etc. dat is toch een prima veilige date!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Spannend Maple
Weet je waar jullie heen moeten gaan The Devil Inside, gaat over geesten en duiveluitdrijving, kan je je mooi bij hem verschuilen
Weet je waar jullie heen moeten gaan The Devil Inside, gaat over geesten en duiveluitdrijving, kan je je mooi bij hem verschuilen
Hallooo! Hoe is het hier?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Hey
Dankjewel! Ja met mij gaat het goed! Met jou?
Dankjewel! Ja met mij gaat het goed! Met jou?
Chocolate Cookie- Ratel
Heeey! Beetje bijgekomen?Jordana schreef:Hoi...
Chocolate Cookie- Ratel
VeryCherry schreef:Spannend Maple
Gast- Gast
Hoi.
Mappie, wat spannend! Een date! Wanneer is het?
Mappie, wat spannend! Een date! Wanneer is het?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik dacht heel even dat het toch nog wat ging worden met het Dagcafé vandaag, maar ik heb direct weer twijfels
Alex- Ratel
Zelda schreef:VeryCherry schreef:Spannend Maple
Ik ga er waarschijnlijk morgen heen met mijn vriend ^^
Chocolate Cookie schreef:Heeey! Beetje bijgekomen?Jordana schreef:Hoi...
Als je dat van vanmiddag bedoelt ik word nog woest als ik er aan denk..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Oh wat leuk! Maar wel snel inderdaad. Rustig aan doen Alles komt wel goed.Maple schreef:CC: Eigenlijk ook wle goed, zie hierboven
Chocolate Cookie- Ratel
Ja, dat bedoelde ik inderdaad.Jordana schreef:Chocolate Cookie schreef:Heeey! Beetje bijgekomen?Jordana schreef:Hoi...
Als je dat van vanmiddag bedoelt ik word nog woest als ik er aan denk..
voor jou!
Chocolate Cookie- Ratel
Gaat dat over wat je in het andere topic postte, Jordana?
Alex- Ratel
Oh bah, mij niet gezien, ik ben doodsbang voor die dingen. Heb jaren paniekaanvallen gehad van de film the Excorsism of Emily Rose.VeryCherry schreef:Zelda schreef:VeryCherry schreef:Spannend Maple
Ik ga er waarschijnlijk morgen heen met mijn vriend ^^
Gast- Gast
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: