DagCafé
+14
Toet
Rush
Steep
Alex
Lejow
Jordana
_Lacey_
Suus
Erin
Stuiterbal
Burn
ExpressoB
Ibbeltje
VeryCherry
18 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: DagCafé
Ooooh ik wil zo graag de foto's van mijn huisje showen!
Dus hier kun je ze zien haha
*weg*
Dus hier kun je ze zien haha
*weg*
Laatst aangepast door Chocolate Cookie op do 9 feb 2012 - 10:08; in totaal 1 keer bewerkt
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ja klopt Alex. Dat was echt zooo niet tof.
Ik kan echt veel hebben maar hoe hij deed.
Ik kan echt veel hebben maar hoe hij deed.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Zelda schreef:Oh bah, mij niet gezien, ik ben doodsbang voor die dingen. Heb jaren paniekaanvallen gehad van de film the Excorsism of Emily Rose.VeryCherry schreef:Zelda schreef:VeryCherry schreef:Spannend Maple
Weet je waar jullie heen moeten gaan The Devil Inside, gaat over geesten en duiveluitdrijving, kan je je mooi bij hem verschuilen
Ik ga er waarschijnlijk morgen heen met mijn vriend ^^
Ja joh? Ik vind dat echt geweldige films
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Alex schreef:Hoi.
Mappie, wat spannend! Een date! Wanneer is het?
Volgend weekend
Gast- Gast
Ik vind het onderwerp ontzettend interessant, duivelsuitdrijving enzo, maar ik word er wel ontzettend bang van. Angst en nieuwsgierigheid liggen heel dicht bij elkaar.VeryCherry schreef:Zelda schreef:Oh bah, mij niet gezien, ik ben doodsbang voor die dingen. Heb jaren paniekaanvallen gehad van de film the Excorsism of Emily Rose.VeryCherry schreef:Zelda schreef:VeryCherry schreef:Spannend Maple
Weet je waar jullie heen moeten gaan The Devil Inside, gaat over geesten en duiveluitdrijving, kan je je mooi bij hem verschuilen
Ik ga er waarschijnlijk morgen heen met mijn vriend ^^
Ja joh? Ik vind dat echt geweldige films
Gast- Gast
Ergens vind ik die horrorfilms ook wel tof, maar tijdens het kijken vind ik het vreselijk. Ik wéét dat ik dan weer ga schrikken en dat vind ik zo vervelend Achteraf vind ik een film altijd wel tof.
CC, wat een leuk huisje! Is het koop of huur? Toilet en badkamer zien er netjes uit, hou je dat zo? (als in niet volledig slopen en een volledig nieuwe badkamer erin, niet of je het netjes houdt )
CC, wat een leuk huisje! Is het koop of huur? Toilet en badkamer zien er netjes uit, hou je dat zo? (als in niet volledig slopen en een volledig nieuwe badkamer erin, niet of je het netjes houdt )
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik schrik nooit zo snel. Ik kan de meest enge dingen kijken en van iets kleins kan ik dat wel schrikken. Echt kansloos.
Maple schreef:Alex schreef:Hoi.
Mappie, wat spannend! Een date! Wanneer is het?
Volgend weekend
Spannend!
Alex- Ratel
Haha ja jij hebt echt stalen zenuwen, als ik de films gekeken had die jij hebt gekeken, dan had ik allang wiegend in een gekkenhuis gezetenVeryCherry schreef:Ik schrik nooit zo snel. Ik kan de meest enge dingen kijken en van iets kleins kan ik dat wel schrikken. Echt kansloos.
Gast- Gast
Alex, het is een huurhuisje! Ja, de badkamer en toilette laat ik zo. Dat moet ook. Mag als huur niet te veel verbouwen natuurlijk. Of ja, mag wel, maar je moet het dan ook weer in de oude staat terug brengen. En laat ik daar nou niet veel zin in hebben haha! Ik leuk het toilette en badkamer gewoon op met accessoires in vrolijke kleurtjes!
Laatst aangepast door Chocolate Cookie op do 9 feb 2012 - 9:53; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : wat vergeten...)
Chocolate Cookie- Ratel
Zelda schreef:Haha ja jij hebt echt stalen zenuwen, als ik de films gekeken had die jij hebt gekeken, dan had ik allang wiegend in een gekkenhuis gezetenVeryCherry schreef:Ik schrik nooit zo snel. Ik kan de meest enge dingen kijken en van iets kleins kan ik dat wel schrikken. Echt kansloos.
Ik kijk zo'n beetje alle horrorfilms die er zijn, maar ik weiger nog steeds om The Human Centipede 1 en 2 te kijken. Dit tot groot verdriet van mijn vriend
VeryCherry schreef:Zelda schreef:Haha ja jij hebt echt stalen zenuwen, als ik de films gekeken had die jij hebt gekeken, dan had ik allang wiegend in een gekkenhuis gezetenVeryCherry schreef:Ik schrik nooit zo snel. Ik kan de meest enge dingen kijken en van iets kleins kan ik dat wel schrikken. Echt kansloos.
Ik kijk zo'n beetje alle horrorfilms die er zijn, maar ik weiger nog steeds om The Human Centipede 1 en 2 te kijken. Dit tot groot verdriet van mijn vriend
Waarom weiger je dat? Is dat net té eng?
Alex- Ratel
Edit te prive.
Laatst aangepast door Jordana op do 9 feb 2012 - 10:18; in totaal 1 keer bewerkt
Jordana- Ratel
Getsie, Jordana! Wat eng!
Alex- Ratel
Maple schreef:Echt, jeetje wow Jor, je whatsappte het al een beetje maar ik had geen idee dat het zó heftig was!! Kan me voorstellen dat je data nogal van onder de indruk was, wat een klootviool zeg, allebei die Duitsers..
Inderdaad.... Brrrr voor jou Jor!
Chocolate Cookie- Ratel
Ik ben onwijs blij met mijn baan en ik vind het wel heel fijn maar hier heb ik echt even van moeten bekomen en nog.
Ik ben echt niet snel bang te krijgen maar hij had me echt.
Ik ben echt niet snel bang te krijgen maar hij had me echt.
Jordana- Ratel
Zelda schreef:O bah wat een engerds. Gelukkig maar dat het niet ernstig is afgelopen.
gelukkig niet, Maar ik weet ook als er wel wat gebeurd was en hij had aan mij gezeten dan hadden er 5 chauffeurs in zijn nek gezeten.
Want het is wel zo bij die mannen, kom niet aan Jor want dan kom je aan ons.
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Zelda schreef:O bah wat een engerds. Gelukkig maar dat het niet ernstig is afgelopen.
gelukkig niet, Maar ik weet ook als er wel wat gebeurd was en hij had aan mij gezeten dan hadden er 5 chauffeurs in zijn nek gezeten.
Want het is wel zo bij die mannen, kom niet aan Jor want dan kom je aan ons.
En zo hoort het ook!
Ik werkte bij een bedrijf in D. en er was een chauffeur (die werkte daar ook) en die knipoogde altijd naar me en kwam altijd naar me toe voor een praatje. Prima, deden er wel meer. Op een gegeven moment werd hij vervelend, elke keer mij even aanraken, arm om mijn schouder, aai over mijn hoofd ... Tot hij in de loods (waar een stuk of 10 collega's van mij stonden) mij een tik op mijn kont gaf. 'Vuile viezerik, blijf van dat meisje af!' Alsof het afgesproken was, ze riepen het zowat allemaal tegelijk. Hij heeft nooit meer iets gedaan.
Alex- Ratel
Alex schreef:VeryCherry schreef:Zelda schreef:Haha ja jij hebt echt stalen zenuwen, als ik de films gekeken had die jij hebt gekeken, dan had ik allang wiegend in een gekkenhuis gezetenVeryCherry schreef:Ik schrik nooit zo snel. Ik kan de meest enge dingen kijken en van iets kleins kan ik dat wel schrikken. Echt kansloos.
Waarom weiger je dat? Is dat net té eng?
Nee dat niet, maar ik heb een hekel aan duizendpoten en in die film is er een of andere vent die allemaal mensen gaat ontvoeren en aan elkaar gaat naaien enzo.
Alex fijn zulke mannen om je heen!
Ik ben al blij dat een paar vaste chauffeurs niet binnen stonden want als hun dat gezien hadden dan was het echt bonje geweest. Maar gelukkig verhaal kwijt gekund bij chauffeurs en collega's dus het komt wel goed
Ik ben al blij dat een paar vaste chauffeurs niet binnen stonden want als hun dat gezien hadden dan was het echt bonje geweest. Maar gelukkig verhaal kwijt gekund bij chauffeurs en collega's dus het komt wel goed
Jordana- Ratel
VeryCherry schreef:Nee dat niet, maar ik heb een hekel aan duizendpoten en in die film is er een of andere vent die allemaal mensen gaat ontvoeren en aan elkaar gaat naaien enzo.
En dan creeërt hij een duizendpoot ofzo? Ik snap het verband niet helemaal geloof ik
Alex- Ratel
Alex schreef:VeryCherry schreef:Nee dat niet, maar ik heb een hekel aan duizendpoten en in die film is er een of andere vent die allemaal mensen gaat ontvoeren en aan elkaar gaat naaien enzo.
En dan creeërt hij een duizendpoot ofzo? Ik snap het verband niet helemaal geloof ik
Dit is een trailer van deel 1 In deel 2 krijgt een man prikkeldraad om zijn leuter en moet hij een vrouw verkrachten en zo.
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: