DagCafé
+14
Toet
Rush
Steep
Alex
Lejow
Jordana
_Lacey_
Suus
Erin
Stuiterbal
Burn
ExpressoB
Ibbeltje
VeryCherry
18 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Zusje heeft me vandaag verteld wat een JaneDoe is. Nu vind ik die naam al de hele dag vreemd! Of ben ik vreemd dat ik niet wist wat het was?
Haha, muts .
Ik heb gister een heel erg leuke dag gehad. Sowieso wakker worden met Smikkell . En een bijeenkomst van mijn werk. Begon om half 9 en ik reed pas om een uur of 8 weg. We waren met een paar collega's nog bij een andere bijeenkomst terecht gekomen hahaha, slecht he . Toen een collega naar huis gebracht en een vriendje opgehaald. Die ligt nu nog heerlijk te slapen dus ik kruip er zo nog even bij met wat tijdschriften. Vandaag lekker lui!
Gast- Gast
Klinkt goed, zo'n luie dag! Geniet er maar lekker van
Ik moet zo nog even ontbijten, begin nu wel honger te krijgen. Verder ook niet zoveel op de planning maar helaas moet ik er wel even uit voor de boodschappen :S
Ik moet zo nog even ontbijten, begin nu wel honger te krijgen. Verder ook niet zoveel op de planning maar helaas moet ik er wel even uit voor de boodschappen :S
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Zo poeh, hehe...ik heb net een rondje gelopen...en ik kwam héél ver! Vooral nadat ik in een heldere ingeving mijn krukken hoger heb gezet...ze stonden namelijk afgesteld op op kousenvoeten door het huis scharrelen...
Ik wilde het hele rondje zelf lopen eigenlijk, maar uiteindelijk belande ik toch nog in de rolstoel, ik kon gewoon niet meer, haha. Maar goed daarom had ik die man van me ook meegenomen met de wielenwagen.
Ik wilde het hele rondje zelf lopen eigenlijk, maar uiteindelijk belande ik toch nog in de rolstoel, ik kon gewoon niet meer, haha. Maar goed daarom had ik die man van me ook meegenomen met de wielenwagen.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
тыквашка schreef:Maar goed daarom had ik die man van me ook meegenomen met de wielenwagen.
Super dat je een ommetje hebt gewaagd, Pompoen! Hoe gaat het verder met je?
Maple, is de Ikea-brigade er al?
Oh wat sneu voor Nucia's zoontje Maar geloof dat Jor en jij de winkel samen ook wel op stelten kunnen zetten
Ik zit ondertussen heerlijk te genieten van een glas Milk & Fruit Mango....... Zo af en toe gun ik mezelf dat en dan smaakt ie extra lekker!
Goedemiddag!
Heb al boodschappen gedaan en er zit een tosti in het tosti-apparaat, zin in
Vanmiddag ga ik een schaatstocht maken, ben benieuwd, heb eigenlijk nog nooit een echte afstand geschaatst, alleen maar rondjes van maximaal 6 km
Heb al boodschappen gedaan en er zit een tosti in het tosti-apparaat, zin in
Vanmiddag ga ik een schaatstocht maken, ben benieuwd, heb eigenlijk nog nooit een echte afstand geschaatst, alleen maar rondjes van maximaal 6 km
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Sjaantje schreef:тыквашка schreef:Maar goed daarom had ik die man van me ook meegenomen met de wielenwagen.
Ach ik heb koppijn, al dat stilzitten en binnen zitten is niks voor mij. Maar mijn zusje komt zo en ik heb besloten dat ik die een stel schaatsen onder ga binden en dan ga ik er naar zitten kijken in mijn rolstoel. Doe ik wel mijn skibroek aan en rolstoel moet in het zonnetje staan...
Oh en een beurse bil, haha, en mijn rug is nog beurser, de beste man heeft die namelijk ook met harde hand bewerkt en vervolgens ben ik gisteren achterover tegen een deurklink aangeknalt precies met de zere plek in mijn rug. Dus nu doet zitten óók pijn, maar dat was al dus ach... Life's a bitch
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Gewoon dan .
Wij gaan nu lekker ontbijten . Zit trouwens ook met een leuke collega te smsen .
Wij gaan nu lekker ontbijten . Zit trouwens ook met een leuke collega te smsen .
Gast- Gast
тыквашка schreef:Sjaantje schreef:тыквашка schreef:Maar goed daarom had ik die man van me ook meegenomen met de wielenwagen.
Ach ik heb koppijn, al dat stilzitten en binnen zitten is niks voor mij. Maar mijn zusje komt zo en ik heb besloten dat ik die een stel schaatsen onder ga binden en dan ga ik er naar zitten kijken in mijn rolstoel. Doe ik wel mijn skibroek aan en rolstoel moet in het zonnetje staan...
Oh en een beurse bil, haha, en mijn rug is nog beurser, de beste man heeft die namelijk ook met harde hand bewerkt en vervolgens ben ik gisteren achterover tegen een deurklink aangeknalt precies met de zere plek in mijn rug. Dus nu doet zitten óók pijn, maar dat was al dus ach... Life's a bitch
Wat nou kijken??? Gewoon met rolstoel en al het ijs op! Is echt geweldig, heb ik vaak zat gedaan!
Hoi!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Heej Ik ben weer beetje blij Woensdag heb ik als het goed is mijn 'nieuwe' auto!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik zag het!
Cool man!
Ik baaaaaaaaaaaaal. Ik moet zo nog weer aan het werk.
Heb nu ff pauze, maar omdat collega ziek naar huis is moet ik nog door tot vanavond 8/9..
Cool man!
Ik baaaaaaaaaaaaal. Ik moet zo nog weer aan het werk.
Heb nu ff pauze, maar omdat collega ziek naar huis is moet ik nog door tot vanavond 8/9..
Burn- Lady Post-a-lot
Dank je Burn
Oh nog even paar uurtjes door dus. Lekker bezig gaan en hopelijk vliegt de tijd dan om.
Oh nog even paar uurtjes door dus. Lekker bezig gaan en hopelijk vliegt de tijd dan om.
Mooie auto, Ibbel!
Ik vind het ook niet erg.. Maar ben al om half 8 begonnen, mijn lontje is wel bijna op..Ibbeltje schreef:Dank je Burn
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Ik vind het ook niet erg.. Maar ben al om half 8 begonnen, mijn lontje is wel bijna op..Ibbeltje schreef:Dank je Burn
Oh das een lange dag dan ja
Sjaan> dank je wel!
Ik duik de keuken in want moet over een uurtje weg. Fijne avond meiden!
Kook ze Sjaan en fijne avond!
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40