Bah, zit helemaal vast!
+6
Ibbeltje
Alex
Caramba
Lejow
Jeanette
Caribbeanlover
10 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Bah, zit helemaal vast!
Ja zo ver is het nou ook weer niet inderdaad, maar ook niet super in de buurt zeg maar.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Update, ik had heb/had geen voorhoofdsontsteking of bijholteonsteking gezien de symptonen die ik op internet had gevonden ( mijn man zei dat ik daar niet op moet kijken).
Had mij ziek gemeld donderdagochtend, vrijdag ging het beter dus s'middags gebeld dat ik er a.s. maandag weer zou zijn (gezien het weekend wat ertussen zit dacht ik dat het wel zou gaan).
Ik bleef maar hoesten, met af en toe braken. Kon niet wachten om morgen naar de HA te gaan dus ben ik zonet naar de artsenpost geweest.
Als ik er langer mee had doorgelopen, dan was het zeker een longontsteking geworden en het laatste wat ik wilde is om in het het ziekenhuis te liggen.
Heb nu antibiotica voor een week en dan moet het over zijn.
Wel moet ik deze week thuis blijven dus kan ik morgen mij weer gaan ziekmelden.
Had mij ziek gemeld donderdagochtend, vrijdag ging het beter dus s'middags gebeld dat ik er a.s. maandag weer zou zijn (gezien het weekend wat ertussen zit dacht ik dat het wel zou gaan).
Ik bleef maar hoesten, met af en toe braken. Kon niet wachten om morgen naar de HA te gaan dus ben ik zonet naar de artsenpost geweest.
Als ik er langer mee had doorgelopen, dan was het zeker een longontsteking geworden en het laatste wat ik wilde is om in het het ziekenhuis te liggen.
Heb nu antibiotica voor een week en dan moet het over zijn.
Wel moet ik deze week thuis blijven dus kan ik morgen mij weer gaan ziekmelden.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Thanks, er zijn mensen met ergere dingen, maar ja wilde ff laten weten hoe het nu was.
Caribbeanlover- Ratel
Fijn dat je dan toch naar de ha bent geweest. Beterschap en gewoon ziek melden hoor. Dat jullie dat als werknemers niet allemaal al gedaan hadden toen de verwarming stuk was.
Wist je dat er ook iets is als de vegetarische restaurantweek?? Mijn schoonzus en zwager hebben in die week gegeten bij librijes zusje. Scheen heel erg lekker te zijn geweest. Terwijl zij zelf ook goed kan koken.
Wist je dat er ook iets is als de vegetarische restaurantweek?? Mijn schoonzus en zwager hebben in die week gegeten bij librijes zusje. Scheen heel erg lekker te zijn geweest. Terwijl zij zelf ook goed kan koken.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Dat ken ik idd. Wij hebben er toen gegeten in de restaurantweek, maar kan ook wel dining with the stars zijn geweest. We zijn ook een keer bij de Librije geweest, beide zeer goed.
Vind het ook niet kunnen net als iedereen, maar ja wat doe je eraan?
Dat ik nu zo ziek ben heeft door daar te werken voor een groot deel ermee te maken. Ik ga zeker bellen, mag geen eens weg zei die arts dus.
Vind het ook niet kunnen net als iedereen, maar ja wat doe je eraan?
Dat ik nu zo ziek ben heeft door daar te werken voor een groot deel ermee te maken. Ik ga zeker bellen, mag geen eens weg zei die arts dus.
Caribbeanlover- Ratel
Met zijn allen gewoon niet gaan werken. Zou voor mij vrij simpel zijn als je je op je werk als een soort eskimo moet aankleden zonder daar een vergoeding en de kleding voor te krijgen zou het voor mij simpel zijn. Of de arbo inschakelen. Dat zijn geen goede werkomstandigheden.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Beterschap!
Stom, ben vergeten te vragen aan m'n vriend n.a.v. je pm! Maar komt nog wel!
Stom, ben vergeten te vragen aan m'n vriend n.a.v. je pm! Maar komt nog wel!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Geeft niet. Dank je.
Caribbeanlover- Ratel
Ik stond van de week met -10 buiten te werken om 6 uur in de ochtend. Werd er ook niet echt blij van.
Gast- Gast
Zusje schreef:Ik stond van de week met -10 buiten te werken om 6 uur in de ochtend. Werd er ook niet echt blij van.
Ik heb vandaag op een ladder een gipsplafond dicht gesmeerd, ook niet lekker kan ik je vertellen zo boven je hoofd werken.
Gast- Gast
Doedel schreef:Zusje schreef:Ik stond van de week met -10 buiten te werken om 6 uur in de ochtend. Werd er ook niet echt blij van.
Ik heb vandaag op een ladder een gipsplafond dicht gesmeerd, ook niet lekker kan ik je vertellen zo boven je hoofd werken.
Op je knieën in de sneeuw ook niet, om de hoek van het strand.
Gast- Gast
Zusje schreef:Ik stond van de week met -10 buiten te werken om 6 uur in de ochtend. Werd er ook niet echt blij van.
Wat wil je daarmee zeggen?
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Zusje schreef:Ik stond van de week met -10 buiten te werken om 6 uur in de ochtend. Werd er ook niet echt blij van.
Wat wil je daarmee zeggen?
Net zo veel als jij met je topic...
Gast- Gast
Oh. Het komt over alsof ik me aanstel, maar zit toch nu wel een week thuis mede daardoor. Zit nog net niet tegen een longonsteking aan, maar had weinig gescheeld.
Caribbeanlover- Ratel
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Vast contract
» Help, er zit iets vast!
» Vast eetpatroon
» Vast of variabel?
» Vast voedsel weigeren.
» Help, er zit iets vast!