Slapen/eten
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gast- Gast
Gast- Gast
Re: Slapen/eten
wij hebben het nooit echt op een vaste tijd gedaan, net hoe het uit kwam. Soms at ze 's ochtends haar fruit, soms 's middags. En dat doen we nu nog. Soms heeft ze 's ochtends geen zin in fruit en wil ze het 's middags wel hebben. Met avondeten zou ik gewoon wat geven zodra jullie thuis komen. Wij hebben haar altijd warm eten gegeven als wij ook aten. Ik heb niet zoveel met strakke schema's, daar ben ik te ongeorganiseerd voor denk ik
Gast- Gast
Gast- Gast
Hoe laat wordt ze ongeveer wakker? Kun je bijv. de eerste fles niet vervroegen?
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Gast- Gast
Rejoy. schreef:wij hebben het nooit echt op een vaste tijd gedaan, net hoe het uit kwam. Soms at ze 's ochtends haar fruit, soms 's middags. En dat doen we nu nog. Soms heeft ze 's ochtends geen zin in fruit en wil ze het 's middags wel hebben. Met avondeten zou ik gewoon wat geven zodra jullie thuis komen. Wij hebben haar altijd warm eten gegeven als wij ook aten. Ik heb niet zoveel met strakke schema's, daar ben ik te ongeorganiseerd voor denk ik
+1
Als hij sliep sloegen we gewoon wat over toen hij 6 maanden was. We zijn met 6 maanden pas begonnen met bijvoeden, dus een keertje geen fruit/groente is geen drama met die leeftijd.
Warm eten geven wij hier om half 6 en op kdv dagen om kwart over 6 pas. Op kdv dagen geef ik dus eerst Y. zijn avondeten zodra we thuiskomen. Dan nog even spelen en een klein flesje om rustig te worden. Dan gaat hij naar bed en ga ik pas eten. Meestal is dat om 20 uur pas. Tja...het is niet anders.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Wij geven hier ook groente/fruit/brood als het hier uit komt. Dat is meestal wel ongeveer rond dezelfde tijd. '
Rond 9.30 fruit, tussen 11.30 en 12.30 uur brood en rond 17.00/17.30 uur groente.
Maar soms krijgt hij het eerder of later als dat makkelijker uit komt. Maar hij krijgt ook borstvoeding op verzoek dus ik hoef niet na te denken over hoe laat en hoeveel flessen hij dan nog zou mogen.
Rond 9.30 fruit, tussen 11.30 en 12.30 uur brood en rond 17.00/17.30 uur groente.
Maar soms krijgt hij het eerder of later als dat makkelijker uit komt. Maar hij krijgt ook borstvoeding op verzoek dus ik hoef niet na te denken over hoe laat en hoeveel flessen hij dan nog zou mogen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Wat ik doe is:
08.30 Fles
10.30 Fruit
14.30 Fles
17.30 Groente
19.00 Fles
(En soms nog een fles om 23.00 maar die laat hij meestal staan of neemt een paar slokjes.
Dit schema is maar net hoe het uitkomt. Meestal na een slaapje geef ik hem zijn fruit of groente. Even wakker laten worden, 10 minuutjes spelen en dan eten. Ik hou me niet zo strikt aan de tijden, maar zo komt het meestal wel uit.
08.30 Fles
10.30 Fruit
14.30 Fles
17.30 Groente
19.00 Fles
(En soms nog een fles om 23.00 maar die laat hij meestal staan of neemt een paar slokjes.
Dit schema is maar net hoe het uitkomt. Meestal na een slaapje geef ik hem zijn fruit of groente. Even wakker laten worden, 10 minuutjes spelen en dan eten. Ik hou me niet zo strikt aan de tijden, maar zo komt het meestal wel uit.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Onze zoontjes zijn bijna net zo oud.
Ons schema is:
tussen 7.00 en 8.00 uur fles
11.00 uur pap uit bordje en halve fles
tussen 12.00 en 13.00 uur fruithapje
15.00 uur fles
19.00 uur groente/aardappel hapje met fles er achteraan
22.30 uur fles met rijstebloem erin
Soms slaapt hij lang door 's ochtends dan sla ik de eerste fles over en krijgt hij bij het fruithapje nog een kleine fles.
Hij slaapt gewoon als hij moe is. M geeft heel duidelijk aan als hij moe is, dan gaat hij naar bed. Is hij wakker mag hij weer uit bed. Ik heb daar geen vaste tijden voor, hij geeft het zelf aan.
Ons schema is:
tussen 7.00 en 8.00 uur fles
11.00 uur pap uit bordje en halve fles
tussen 12.00 en 13.00 uur fruithapje
15.00 uur fles
19.00 uur groente/aardappel hapje met fles er achteraan
22.30 uur fles met rijstebloem erin
Soms slaapt hij lang door 's ochtends dan sla ik de eerste fles over en krijgt hij bij het fruithapje nog een kleine fles.
Hij slaapt gewoon als hij moe is. M geeft heel duidelijk aan als hij moe is, dan gaat hij naar bed. Is hij wakker mag hij weer uit bed. Ik heb daar geen vaste tijden voor, hij geeft het zelf aan.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Schema (eten/slapen) 6 maanden
» Eten en slapen in de nacht.. Tips nodig!
» Schema 5 maanden,slapen (vooral niet slapen)
» Slapen, niet vast slapen/snel wakker
» Slapen slapen slapen en nog eens slapen...
» Eten en slapen in de nacht.. Tips nodig!
» Schema 5 maanden,slapen (vooral niet slapen)
» Slapen, niet vast slapen/snel wakker
» Slapen slapen slapen en nog eens slapen...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: