Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gevoelig mannetje..

2 plaatsers

Ga naar beneden

Gevoelig mannetje.. Empty Gevoelig mannetje..

Bericht  Printje di 7 feb 2012 - 20:32

Wij hebben een erg gevoelig mannetje, heeft hij denk ik van mij. Wanneer ik ook maar iets bozer tegen hem praat begint hij te huilen en overlaadt mij met kusjes. Terwijl ik echt helemaal niet echt heel boos klinkt/kijk hij is meteen helemaal onder de indruk.

Nu moet ik zeggen dat, ik eigenlijk nooit op hem hoef te mopperen, hij luistert echt erg goed. En ook op de opvang zeggen ze dat hij nooit 'conflictjes' ofzo veroorzaakt maar dat wanneer ze iets tegen hem zeggen hij wel erg gevoelig reageert, in de zin van meteen verdrietig zijn.

Geen idee waar het vandaan komt maar ik rpobeer hem dan steeds uit te leggen dat er neits aand e hand is maar het is gewoon een gevoelig ding



Herkenbaar voor iemand?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gevoelig mannetje.. Empty Re: Gevoelig mannetje..

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 20:38

I.ndy is ook enorm gevoelig.... al gaat dat nu wat beter. I.ndy hoefde we eigenlijk ook nooit te waarschuwen.. als I.ndy onterecht op haar donder kreeg dan zag je dat meteen aan haar....
Nu is ze nog gevoelig maar veel minder als rond haar 1-2 jaar.
Moet zeggen dat ik dat wel fijn vind hoor want zodra er teveel geluiden waren kon ze al huilen en dat heeft ze nu niet meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gevoelig mannetje.. Empty Re: Gevoelig mannetje..

Bericht  Printje di 7 feb 2012 - 20:44

R precies hetzelfde, ik lees wel eens over schoppende/bijtende/gillende etc kindjes maar hij doet dat helemaal niet (klopt af) Echt maanden geleden heeft hij een keer, en dan nog meer in zijn spel, mij gebeten en toen ik zei dat het pijn deed enz heeft hij het daarna nooit meer gedaan.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gevoelig mannetje.. Empty Re: Gevoelig mannetje..

Bericht  loesje di 7 feb 2012 - 21:06

ja heel herkenbaar hier ook een gevoelig mannetje.
als iemand in een ruimte is waar hij ook is en verdrietig is of zich niet goed voeld dan voelt alex dat meteen aan en word rustiger of gaat huilen.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Gevoelig mannetje.. Empty Re: Gevoelig mannetje..

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 22:05

S. ik ook best gevoelig maar van mij kan hij wel meer hebben als van zijn papa. Als ik boos word en m'n stem iets verhef kijkt hij me echt zo aan van uh ja en? Maar zijn papa hoeft maar boos te kijken en meneer begint al te snikken laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gevoelig mannetje.. Empty Re: Gevoelig mannetje..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum