Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Babyspullen vraagje

+7
Liadan
Clapperdie
chipa
Mida4you
kwak
Fiebje
Puggle
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Babyspullen vraagje - Pagina 2 Empty Re: Babyspullen vraagje

Bericht  Aimee wo 8 feb 2012 - 5:51

Puggle schreef:Bedankt voor de lijstjes smile al de borstvoeding spullen vallen zoiezo af, want dat ga ik niet geven. Dus dat scheelt alweer. Vanmiddag voor het eerst een setje kleertjes gekocht en sokjes I love you
Hoeveel hadden jullie van maatje 50 gekocht?

Wij hadden best veel in 50, omdat ze gezegd hadden dat wij een hele kleine baby zouden krijgen. Uiteindelijk bleek het helemaal geen kleintje (53cm, 3700gram) en waren een hoop pakjes al te klein zonder dat hij het ooit heeft aangehad... Ik zou dus niet teveel in 50 halen, als je ht veel toch nodig hebt is het zo bij gehaald! (De maat zegt trouwens ook niet altijd iets; zo valt noppies 56 bijvoorbeeld meer als een 50/56 en valt hema over het algemeen vrij groot... )

waar je volgens mij niet genoeg van kan hebben zijn hydrofielluiers! Ik heb er denk ik zo'n 30. Wij gebruiken het in z'n bedje, in de kinderwagen, als spuugdoek, met afdrogen, op het aankleedkussen (die plast hij regelmatig nat Wink )...
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: