Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wasmiddel voor het wassen van babyspullen

+12
Happydobby
Annemie
Pien
Linda
Smaragdje
PiP
Fearie
Printje
L!ND@
Liadan
Tania
Wennes
16 plaatsers

Ga naar beneden

Wasmiddel voor het wassen van babyspullen Empty Wasmiddel voor het wassen van babyspullen

Bericht  Wennes do 17 mei 2012 - 9:04

Met welk wasmiddel hebben jullie de babyspullen gewassen?
Ik weet nog dat we bij B alles met neutral hebben gewassen en geen wasverzachter.
Nu wil ik weer iets neutraals halen ivm gevoelige huid.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmiddel voor het wassen van babyspullen Empty Re: Wasmiddel voor het wassen van babyspullen

Bericht  Gast do 17 mei 2012 - 9:06

ik was straks de babyspullen met ecover. Zit ook geen parfum e.d. in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmiddel voor het wassen van babyspullen Empty Re: Wasmiddel voor het wassen van babyspullen

Bericht  Tania do 17 mei 2012 - 9:07

Hetzelfde als jij, neutral en geen wasverzachter bij allebei. Inmiddels gaat alles gewoon met de andere was mee en dan gebruik ik net wat ik in huis heb en ook altijd wasverzachter.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmiddel voor het wassen van babyspullen Empty Re: Wasmiddel voor het wassen van babyspullen

Bericht  Liadan do 17 mei 2012 - 9:09

Hier ook alles gewassen met neutral en zonder wasverzachter.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmiddel voor het wassen van babyspullen Empty Re: Wasmiddel voor het wassen van babyspullen

Bericht  Gast do 17 mei 2012 - 9:11

Ik heb alles met gewoon wasmiddel gewassen, wasverzachter gebruiken we sowieso niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmiddel voor het wassen van babyspullen Empty Re: Wasmiddel voor het wassen van babyspullen

Bericht  L!ND@ do 17 mei 2012 - 9:12

Liadan schreef:Hier ook alles gewassen met neutral en zonder wasverzachter.
+1 Na een tijdje eens meegewassen met onze was. Ze reageerde er niet op, dus sindsdien gaat alles bij elkaar.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmiddel voor het wassen van babyspullen Empty Re: Wasmiddel voor het wassen van babyspullen

Bericht  Printje do 17 mei 2012 - 9:12

Ik heb alles gewassen met gewoon wasmiddel en een klein scheutje wasverzachter.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmiddel voor het wassen van babyspullen Empty Re: Wasmiddel voor het wassen van babyspullen

Bericht  Fearie do 17 mei 2012 - 9:13

Ik had in eerste instantie alles gewoon met Robijn gewassen, geen succes want D bleek allergisch. Was dus nu alles met Neutral en dat zal ik bij een volgende zwangerschap weer doen.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmiddel voor het wassen van babyspullen Empty Re: Wasmiddel voor het wassen van babyspullen

Bericht  PiP do 17 mei 2012 - 9:14

Ik heb toen alles gewassen met Robijn klein & krachtig Puur & zacht
Vond deze erg fijn, schijnt alleen bij de AH te koop te zijn.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmiddel voor het wassen van babyspullen Empty Re: Wasmiddel voor het wassen van babyspullen

Bericht  Smaragdje do 17 mei 2012 - 9:15

Ik heb het gewoon gewassen met het wasmiddel dat wij op dat moment hadden staan. In het begin wel zonder wasverzachter.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmiddel voor het wassen van babyspullen Empty Re: Wasmiddel voor het wassen van babyspullen

Bericht  Printje do 17 mei 2012 - 9:16

Waarom geen wasverzachter? Vanwege de parfum?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmiddel voor het wassen van babyspullen Empty Re: Wasmiddel voor het wassen van babyspullen

Bericht  Linda do 17 mei 2012 - 9:19

Ik heb de eerste tijd met Neutral gewassen, ook de wasverzachter van Neutral gebruikt. Tot de flessen op waren, toen heb ik het met onze gewone wasmiddel gewassen en dat ging goed.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmiddel voor het wassen van babyspullen Empty Re: Wasmiddel voor het wassen van babyspullen

Bericht  Pien do 17 mei 2012 - 9:25

Ik was nog steeds met hypo allergene/ sensitive wasmiddel van het C1000 eigen merk. E heeft een hele gevoelige huid en reageerd direct als ze bijvoorbeeld tegen iemand aanligt die kleding gewassen heeft met wasverzachter of een ander merk wasmiddel.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmiddel voor het wassen van babyspullen Empty Re: Wasmiddel voor het wassen van babyspullen

Bericht  Annemie do 17 mei 2012 - 9:26

Printje schreef:Ik heb alles gewassen met gewoon wasmiddel en een klein scheutje wasverzachter.

+1
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmiddel voor het wassen van babyspullen Empty Re: Wasmiddel voor het wassen van babyspullen

Bericht  Happydobby do 17 mei 2012 - 10:32

Printje schreef:Ik heb alles gewassen met gewoon wasmiddel en een klein scheutje wasverzachter.

+1

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmiddel voor het wassen van babyspullen Empty Re: Wasmiddel voor het wassen van babyspullen

Bericht  Gast do 17 mei 2012 - 19:51

Wij hadden geen wasmachine toen onze zoon pas geboren was. Mijn moeder heeft alles gewassen met Neutral.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmiddel voor het wassen van babyspullen Empty Re: Wasmiddel voor het wassen van babyspullen

Bericht  Gast do 17 mei 2012 - 21:06

de 1e paar x zonder wasverzachter maar met ons eigen wasmiddel. En het ging al vrijvlot bij elkaar in allemaal smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmiddel voor het wassen van babyspullen Empty Re: Wasmiddel voor het wassen van babyspullen

Bericht  mickey do 17 mei 2012 - 21:15

Ik heb alles gewoon gewassen met wat ik in huis had. Wasverzachter hebben we normaal nooit, dus toen ook niet gedaan. Inmiddels gebruik ik het wel af en toe, zat in de babydoos van de Plus Wink F reageert nergens op.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmiddel voor het wassen van babyspullen Empty Re: Wasmiddel voor het wassen van babyspullen

Bericht  Clapperdie do 17 mei 2012 - 21:34

Ik wilde het eerst ook met neutral doen maar heb het uiteindelijk toch met onze "standaard" wasmiddel gedaan. Verder geen wasverzachter gebruikt voor de kleertjes maar wel voor de dekens en wikkeldoek anders werden die zo stug.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmiddel voor het wassen van babyspullen Empty Re: Wasmiddel voor het wassen van babyspullen

Bericht  Gast do 17 mei 2012 - 22:17

De eerste paar keer heb ik het gewassen met Neutral wasmiddel en Neutral wasverzachter. Daarna ben ik over gegaan op wasmiddel en wasverzachter wat ik normaal gebruik

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmiddel voor het wassen van babyspullen Empty Re: Wasmiddel voor het wassen van babyspullen

Bericht  Supertalentje do 17 mei 2012 - 22:20

Liadan schreef:Hier ook alles gewassen met neutral en zonder wasverzachter.
+1, dekens, inwikkeldoeken, hydrofielspul gaat wel in de droger, anders wordt het idd hard.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmiddel voor het wassen van babyspullen Empty Re: Wasmiddel voor het wassen van babyspullen

Bericht  Parisienne do 17 mei 2012 - 23:28

Razz_ schreef:De eerste paar keer heb ik het gewassen met Neutral wasmiddel en Neutral wasverzachter. Daarna ben ik over gegaan op wasmiddel en wasverzachter wat ik normaal gebruik
+1
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmiddel voor het wassen van babyspullen Empty Re: Wasmiddel voor het wassen van babyspullen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum