Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Haren verliezen tijdens het douchen....

+4
Jeanette
Kaat
bolus26
PluDan
8 plaatsers

Ga naar beneden

Haren verliezen tijdens het douchen.... Empty Haren verliezen tijdens het douchen....

Bericht  PluDan di 7 feb 2012 - 0:23

Ik best een dikke bos met haar en als ik mijn haar ga wassen onder de douche verlies ik altijd best wat haren.
Hoe doen jullie dit als jullie onder de douche staan? Gewoon laten doorspoelen lijkt me niet erg goed, want straks
zit de boel mooi verstopt nerd .
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haren verliezen tijdens het douchen.... Empty Re: Haren verliezen tijdens het douchen....

Bericht  bolus26 di 7 feb 2012 - 0:25

ik maak het putje schoon na elke douchebeurt en eens i nde zovee ltijd wat ontstopper er door heen!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Haren verliezen tijdens het douchen.... Empty Re: Haren verliezen tijdens het douchen....

Bericht  Kaat di 7 feb 2012 - 1:05

Klinkt herkenbaar! De haren die aan mijn handen blijven zitten, plak ik altijd op de muur en na het douchen maak ik daar een bolletje van en gooi het in de prullenbak. Suspect
Kaat
Kaat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 290
Punten : 312
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jeanette di 7 feb 2012 - 1:09

Het meeste gaat bij mijn niet door het putje heen, maar blijft op het putje hangen zeg maar. Dat gooi ik weg en eens in de zoveel tijd maak ik het putje open en dan haal ik de rest wat er wel doorheen gegaan is er uit.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Blond di 7 feb 2012 - 3:35

Nou je koopt gewoon een zeefje voor het doucheputje. En die leeg je na het douchen nerd
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Ella di 7 feb 2012 - 3:50

ik maak het putje eens in de zoveel tijd schoon
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marin di 7 feb 2012 - 3:52

Kaat schreef:Klinkt herkenbaar! De haren die aan mijn handen blijven zitten, plak ik altijd op de muur en na het douchen maak ik daar een bolletje van en gooi het in de prullenbak. Suspect

Dat doe ik ook. Handiger dan in de put laten verdwijnen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Arwyn di 7 feb 2012 - 3:53

De meeste haren blijven bij mij ook op het putje hangen. Een keer per week of zo haal ik die haren er uit en gooi ik dat weg.
En voor de zekerheid eens in de zoveel tijd wat ontstopper door het putje heen!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: