Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben jij een aanwinst voor het forum?

+20
Caresses
studiebol
Roza
Jeanette
PluDan
Tinus
GreenGrass
Polly
Lejow
Mermaid
frolic
Rush
RioolSpook
Susan
Ugly Betty
TGR
Marin
Melis_je
Antibes
Zwerver
24 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 23:42

Lorna mercedez schreef:Niet echt. Als ik eens uitgebreid reageer krijg ik gelijk het halve forum over me heen.

Dan zorg je in ieder geval voor leven in de brouwerij en dat is toch ook een aanwinst voor het forum! Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Polly ma 6 feb 2012 - 23:42

Eucalypta schreef:
Lorna mercedez schreef:Niet echt. Als ik eens uitgebreid reageer krijg ik gelijk het halve forum over me heen.

Duh, ik ook, maar dat boeit toch niets?

Nou ja, dit bedoelde ik eigenlijk ook met wat ik eerder schreef. Het boeit iets in de zin dat wanneer ik echt reageer er soms een discussie ontstaat, en als ik dan weg moet of zo is er ook geen zak aan.

Tijdsgebrek dus :P
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 23:43

Punk'd schreef:
Powerbabe schreef:Ik ben niet perse een aanwinst hier nee. Maar ik zit hier ook niet om het leven van anderen enorm te verrijken.

Schat, je hebt mijn leven enorm verrijkt.. Dat weet je toch Wink

Ik breng positiviteit Wink

Ha, we zorgen er straks mooi wel voor dat jij voor het eerst in je leven naar een sushi restaurant gaat.

En mooie kleren breng je.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Roza ma 6 feb 2012 - 23:45

Nee, ik vind mezelf geen aanwinst. Ik post amper wat.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 23:45

Eucalypta schreef:
Lorna mercedez schreef:Niet echt. Als ik eens uitgebreid reageer krijg ik gelijk het halve forum over me heen.

Duh, ik ook, maar dat boeit toch niets?
Mij niet maar dat gezeur dat ik niet tactisch ben en het wel anders had kunnen brengen vind ik zo irritant. Alsof ik mensen aan het uitschelden ben ofzo. Ik heb nou eenmaal geen fluwelen handschoenen. En als ik hier loop te zeuren en miepen heb ik liever een schop onder mijn reet maar dat gaat voor niemand op lijkt het wel dus vandaar dat ik me geen aanwinst vind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  GreenGrass ma 6 feb 2012 - 23:54

GreenGrass schreef:Ik post naar mijn idee veel te weinig om echt een aanwinst voor het forum te zijn.

Maar als ik post probeer ik wel vaak wat advies te geven of ik het zelf een vraag smile
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  studiebol di 7 feb 2012 - 0:00

Nee, dat denk ik niet. Ik vind het leuk om mee te kletsen. En ik vind het leuk dat ik in twee topics gewoon veel mee kletst. Maar als ik niet meer zou mee schrijven is er denk ik niet iemand die me mist ofzo. Verder ben ik ook best anoniem en dat vind ik wel prima.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Caresses di 7 feb 2012 - 0:07

Vind jij jezelf een aanwinst voor het forum? Nee
Waarom wel/niet ? Daarvoor geef ik te weinig advies.

Hoe denk jij, dat forummers over jou zullen denken?
Ik denk dat ze niet echt een mening over/beeld van mij hebben omdat ik niet zo actief ben/opval.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Teddyaapje di 7 feb 2012 - 0:30

Of ik een aanwinst ben voor het forum? Ik denk niet dat er iemand wakker van zou liggen als ik niet meer kwam dus in die zin niet, maar heb wel een medeforumster 'geinspireerd' om het fulltime kolven vol te houden, dus wat dat betreft vind ik weer van wel.

Ik ben niet bang om discussies aan te gaan en als er iets is wat mij aanspreekt en er zijn forumsters met een in mijn ogen 'domme' beredenering dan zal ik er zeker wat van zeggen.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Paper Crown di 7 feb 2012 - 0:31

Ja ik vind mezelf zeker een aanwinst. Zonder mij was het hier maar saai. Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 3 394967 Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 3 394967 Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 3 394967
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Mamsie di 7 feb 2012 - 0:45

Ik niet hoor, heb niks te melden. Voorheen reageerde ik nog wel veel in de mama pijler maar nu ook niet meer.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 0:59

Neuh, en zo wil ik mezelf ook helemaal niet zien. Kom hier om zonder er bij na te denken (tot op zeker hoogte uiteraard) wat te kunnen posten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 1:04

Ik ben eerder een hinder voor sommigen omdat ik mensen wel eens plaag en dat niet altijd even goed valt.

Maar eigenlijk is dat voor ieder anders...wat de een leuk vindt, vindt een ander irritant.

Beter zou de vraag zijn, wie vind je een meerwaarde voor het forum en waarom?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Olijfje di 7 feb 2012 - 1:45

Degenen die nu zeggen dat het hier veel van hetzelfde is en die het halve forum tegenover zich hebben als ze hun mening geven, dát vind ik nou juist de aanwinsten. Ik lees vaak ellenlange topics door met 'vind ik ook', '+1', '+2' in de hoop dat er eindelijk eens een van hen anders reageert.
Olijfje
Olijfje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 289
Punten : 296
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 1:48

Mwah... laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 1:48

Olijfje schreef:Degenen die nu zeggen dat het hier veel van hetzelfde is en die het halve forum tegenover zich hebben als ze hun mening geven, dát vind ik nou juist de aanwinsten. Ik lees vaak ellenlange topics door met 'vind ik ook', '+1', '+2' in de hoop dat er eindelijk eens een van hen anders reageert.

Oh ik heb ook wel 's gezegd, er zijn een aantal leiders en die hebben hun posse's. De 'leiders' gooien hier en daar een balletje op, roepen wat en de nedere volgers komen met +1 en verdedigen hun leider.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Rush di 7 feb 2012 - 1:51

Bazinga schreef:
Olijfje schreef:Degenen die nu zeggen dat het hier veel van hetzelfde is en die het halve forum tegenover zich hebben als ze hun mening geven, dát vind ik nou juist de aanwinsten. Ik lees vaak ellenlange topics door met 'vind ik ook', '+1', '+2' in de hoop dat er eindelijk eens een van hen anders reageert.

Oh ik heb ook wel 's gezegd, er zijn een aantal leiders en die hebben hun posse's. De 'leiders' gooien hier en daar een balletje op, roepen wat en de nedere volgers komen met +1 en verdedigen hun leider.
Ohja?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 1:52

Een met Jolicious.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Mamsie di 7 feb 2012 - 1:53

Zusje schreef:Mwah... Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 3 394967

Ja jij kan echt net zo goed weg blijven.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 1:54

Dat idee heb k soms, ja. Nooit opgevallen dat er een aantal 'sterke' mensen zijn? RYW, TGR, Euc, Caro, Charlie bijv. Men gaat zeer zelden tegen hen in en ze hebben altijd van die +1mensen achter zich aan. En áls er tegen één van hen wordt in gegaan, worden ze gelijk van top tot teen verdedigd door die +1mensen, terwijl ze zelf waarschijnlijk allang en breed weer bezig zijn met hun echte leven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Olijfje di 7 feb 2012 - 1:58

Bazinga schreef:Dat idee heb k soms, ja. Nooit opgevallen dat er een aantal 'sterke' mensen zijn? RYW, TGR, Euc, Caro, Charlie bijv. Men gaat zeer zelden tegen hen in en ze hebben altijd van die +1mensen achter zich aan. En áls er tegen één van hen wordt in gegaan, worden ze gelijk van top tot teen verdedigd door die +1mensen, terwijl ze zelf waarschijnlijk allang en breed weer bezig zijn met hun echte leven.

+1 Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 3 166342
Olijfje
Olijfje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 289
Punten : 296
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Marin di 7 feb 2012 - 1:59

Die 'sterke' mensen die je noemt hebben een duidelijke mening en verwoorden die goed. Maar ik vind ze verder persoonlijk niet interessant ofzo eigenlijk. Voor mij zijn dat niet perse de mensen die voor mij iets toevoegen aan het forum. Dus ook dat lijkt me niet helemaal op gaan dat 'sterke' mensen een aanwinst zijn.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  TGR di 7 feb 2012 - 2:00

Marin schreef:Die 'sterke' mensen die je noemt hebben een duidelijke mening en verwoorden die goed. Maar ik vind ze verder persoonlijk niet interessant ofzo eigenlijk. Voor mij zijn dat niet perse de mensen die voor mij iets toevoegen aan het forum. Dus ook dat lijkt me niet helemaal op gaan dat 'sterke' mensen een aanwinst zijn.

Ik denk dat dat wederzijds is.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 2:00

Marin schreef:Die 'sterke' mensen die je noemt hebben een duidelijke mening en verwoorden die goed. Maar ik vind ze verder persoonlijk niet interessant ofzo eigenlijk. Voor mij zijn dat niet perse de mensen die voor mij iets toevoegen aan het forum. Dus ook dat lijkt me niet helemaal op gaan dat 'sterke' mensen een aanwinst zijn.

Ik zeg ook niet dat ik ze een aanwinst vind. Sommige vind ik meer een pain in the ass af en toe, maar ik ging in op al die plusééntjes en zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Rush di 7 feb 2012 - 2:01

Bazinga schreef:Dat idee heb k soms, ja. Nooit opgevallen dat er een aantal 'sterke' mensen zijn? RYW, TGR, Euc, Caro, Charlie bijv. Men gaat zeer zelden tegen hen in en ze hebben altijd van die +1mensen achter zich aan. En áls er tegen één van hen wordt in gegaan, worden ze gelijk van top tot teen verdedigd door die +1mensen, terwijl ze zelf waarschijnlijk allang en breed weer bezig zijn met hun echte leven.
Nee, dat is me eigenlijk ook nooit opgevallen.

Het boeit me eigenlijk niet of iemand een +1 krijgt, die zal dan wel een goede reactie geplaatst hebben. Het is me nooit opgevallen dat +1 altijd dezelfde mensen zijn.

En die 'sterke' mensen zijn denk ik 'sterk' omdat het wellicht de enige zijn die wel eens een andere mening hebben? Of deze tenminste uitspreken.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum