Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben jij een aanwinst voor het forum?

+20
Caresses
studiebol
Roza
Jeanette
PluDan
Tinus
GreenGrass
Polly
Lejow
Mermaid
frolic
Rush
RioolSpook
Susan
Ugly Betty
TGR
Marin
Melis_je
Antibes
Zwerver
24 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Antibes ma 6 feb 2012 - 22:55

Rush schreef:Ik ben wel in voor meer discussies trouwens.

Wat dat betreft vond ik Deesjemeis bijv. ook best een aanwinst voor het forum. Ik vond haar standpunten en denkbeelden verwerpelijk, maar door haar mond open te trekken en discussies te starten, vond ik haar wél een aanwinst. De discussies die ze opwekte, voegen namelijk best vaak wat toe aan het forum (voor mij dan).
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 22:56

Natuurlijk ben ik een aanwinst voor dit forum. Er is ook voor me gevochten toen ik twijfelde tussen Viva en Yes smile

Nee weet ik veel, sommige voegen iets toe, andere niet, 't forum is er niet van afhankelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 22:56

Nee, ik vind mezelf niet echt een aanwinst.
Ik kan best kinderachtig reageren, wat ik meestal doe wanneer ik vind dat mensen hier zichzelf te serieus nemen. Ik heb ook een bepaalde humor die ik soms los laat op nietsvermoedende forummers nerd en of dat een aanwinst is of een vloek... who knows.

Ik vind mezelf voornamelijk geen aanwinst omdat ik niet met forummers die het moeilijk hebben kan/wil mee leven. (Met uitzonderingen van de forummers die ik persoonlijk ken).
Ik kan niet de sympathie opbrengen om iets te posten als iemand zegt dat zijn of haar opa is overleden.
Het kan me gewoon echt weinig schelen en dat maakt mij zeker geen aanwinst voor het forum. Ik denk dat de ideale forummer zich wel zou bekommeren.

Dit is een voorbeeld, sommige verhalen vind ik wel aangrijpend natuurlijk, maar ik denk ook bij veel dingen; thanks for sharing ok bye now.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 22:57

Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ik niet hou van mensen afzeiken, wat op het Viva forum heel erg vaak gebeurd. Zoals iemand anders al zei is het daar een sport om het NIET eens te zijn met TO. Dat soort mentaliteit mag van mij wel wegblijven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 22:59

Melis_je schreef:
Antibes schreef:en het is echt niet significant beter met mij hier.

Vind ik wel, ik vind het fijn dat je geen meeprater bent. Er zijn niet veel forummers die het oneens zijn met de TO, bijna ongeacht het onderwerp.
Zo eens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 23:02

Zero schreef:Nee, ik vind mezelf niet echt een aanwinst.
Ik kan best kinderachtig reageren, wat ik meestal doe wanneer ik vind dat mensen hier zichzelf te serieus nemen. Ik heb ook een bepaalde humor die ik soms los laat op nietsvermoedende forummers Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 2 827601 en of dat een aanwinst is of een vloek... who knows.

Ik vind mezelf voornamelijk geen aanwinst omdat ik niet met forummers die het moeilijk hebben kan/wil mee leven. (Met uitzonderingen van de forummers die ik persoonlijk ken).
Ik kan niet de sympathie opbrengen om iets te posten als iemand zegt dat zijn of haar opa is overleden.
Het kan me gewoon echt weinig schelen en dat maakt mij zeker geen aanwinst voor het forum. Ik denk dat de ideale forummer zich wel zou bekommeren.

Dit is een voorbeeld, sommige verhalen vind ik wel aangrijpend natuurlijk, maar ik denk ook bij veel dingen; thanks for sharing ok bye now.


Oh, maar die behoefte heb ik ook helemaal niet, en het boeit me in de meeste gevallen ook echt bijzonder weinig, tenzij ik de forummer ken. Dat Truus_Iloveyouforever1988 hier schrijft dat haar opa in het ziekenhuis ligt vind ik niet zo interessant. Die topics open ik eigenlijk nooit, tenzij dus van een bekende, of het moet een bijzonder verhaal zijn ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 23:04

Eucalypta schreef:
Zero schreef:Nee, ik vind mezelf niet echt een aanwinst.
Ik kan best kinderachtig reageren, wat ik meestal doe wanneer ik vind dat mensen hier zichzelf te serieus nemen. Ik heb ook een bepaalde humor die ik soms los laat op nietsvermoedende forummers Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 2 827601 en of dat een aanwinst is of een vloek... who knows.

Ik vind mezelf voornamelijk geen aanwinst omdat ik niet met forummers die het moeilijk hebben kan/wil mee leven. (Met uitzonderingen van de forummers die ik persoonlijk ken).
Ik kan niet de sympathie opbrengen om iets te posten als iemand zegt dat zijn of haar opa is overleden.
Het kan me gewoon echt weinig schelen en dat maakt mij zeker geen aanwinst voor het forum. Ik denk dat de ideale forummer zich wel zou bekommeren.

Dit is een voorbeeld, sommige verhalen vind ik wel aangrijpend natuurlijk, maar ik denk ook bij veel dingen; thanks for sharing ok bye now.


Oh, maar die behoefte heb ik ook helemaal niet, en het boeit me in de meeste gevallen ook echt bijzonder weinig, tenzij ik de forummer ken. Dat Truus_Iloveyouforever1988 hier schrijft dat haar opa in het ziekenhuis ligt vind ik niet zo interessant. Die topics open ik eigenlijk nooit, tenzij dus van een bekende, of het moet een bijzonder verhaal zijn ofzo.

Precies. Maar daarom vind ik mezelf ook niet echt de ideale forummer, maar dat is wellicht ook weer een ander verhaal...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Rush ma 6 feb 2012 - 23:06

Zero schreef:
Ik kan niet de sympathie opbrengen om iets te posten als iemand zegt dat zijn of haar opa is overleden.
Het kan me gewoon echt weinig schelen en dat maakt mij zeker geen aanwinst voor het forum. Ik denk dat de ideale forummer zich wel zou bekommeren.

Dat heb ik ook. Meestal reageer ik in sommige topics ook niet. Sterkte is toch al 80x gezegd, wat heb ik er dan nog aan toe te voegen?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Susan ma 6 feb 2012 - 23:07

Wat is nou een aanwinst? Er zitten hier forummers die over het algemeen heel leuk gevonden worden en als een aanwinst worden gezien, maar die ik maar irritant vind. Het is toch heel persoonlijk?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 23:09

Jolicious schreef:Geen idee en eigenlijk boeit dat me ook niet zo. Ik kom hier voor mijn eigen ontspanning, niet voor die van een ander.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 23:09

het is toch hoe je het zelf ziet? Ik vind mezelf niet echt een aanwinst voor het forum, post wel mee e.d. maar het niet het idee alsof als mijn post nou zo geweldig zijn en ook iets toevoegen. Ik zit hier omdat ik het gezellig en leuk vind, vooral als het rustig is op het werk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 23:09

Susan schreef:Wat is nou een aanwinst? Er zitten hier forummers die over het algemeen heel leuk gevonden worden en als een aanwinst worden gezien, maar die ik maar irritant vind. Het is toch heel persoonlijk?

Irritant kan ook een aanwinst zijn. Ik vind mensen die irritant zijn best een aanwinst zelf. Mensen waar ik gewoon géén mening over heb omdat ze gewoon kleurloos en saai zijn vind ik geen aanwinst.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  TGR ma 6 feb 2012 - 23:11

Eucalypta schreef:
Susan schreef:Wat is nou een aanwinst? Er zitten hier forummers die over het algemeen heel leuk gevonden worden en als een aanwinst worden gezien, maar die ik maar irritant vind. Het is toch heel persoonlijk?

Irritant kan ook een aanwinst zijn. Ik vind mensen die irritant zijn best een aanwinst zelf. Mensen waar ik gewoon géén mening over heb omdat ze gewoon kleurloos en saai zijn vind ik geen aanwinst.

Precies. Een aanwinst vind ik iemand die hier opvalt en mensen nieuwsgierig maakt naar haar posts.


Laatst aangepast door TGR op ma 6 feb 2012 - 23:11; in totaal 1 keer bewerkt

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Susan ma 6 feb 2012 - 23:11

Ja, maar je hebt irritant op een manier die wel amusant is (je ergeren kan ook best lekker zijn) en irritant op een echt vervelende manier. Iemand uit de tweede categorie mag van mij best wegblijven.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Lejow ma 6 feb 2012 - 23:17

Tja, aanwinst of niet.. geen idee
Ben er in de afgelopen dagen wel achter gekomen dat jullie een aanwinst voor mij zijn..
En forummer Lejow toch wel lief vinden, ondanks dat ik wel van de relletjes ben en misschien niet altijd even handig reageer.
hug I love you
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Polly ma 6 feb 2012 - 23:19

Ik moet lachen om een paar reacties hier, maar ik zie het inderdaad hetzelfde;
- Ik zit hier niet om het leven van anderen te verrijken
- De reacties van sommige mensen vind ik irritant, terwijl deze forummers 'populair' lijken te zijn
- Het boeit mij ook niet of de opa van Truus1988 in het ziekenhuis ligt, sorry.

Verder word ik al moe van het openen van bepaalde topics met onderwerpen als "wat moet je deze week nog doen" of "wanneer ga je boodschappen doen". Dat alles zie ik niet als een aanwinst voor het forum, voor mij althans. Geloof best dat het gezellig is om daar mee te kletsen als je je verveelt op het werk, of zo.

Ik denk dat je vooral een aanwinst voor het forum bent als je tegen de draad in gaat en bijdehante opmerkingen maakt waardoor er discussies ontstaan OF juist wanneer je veel meeleeft met anderen die het nodig hebben. Voor beide heb ik vaak de tijd niet, nu zit ik even wat meer op het forum ivm schoolwerk, maar over het algemeen is de discussie vaak al voorbij voordat ik weer eens op het forum kijk.

Verder denk ik dat je een aanwinst bent als je veel deelt mbt je persoonlijke leven; dingen als relatieproblemen of juist opbloeiende relaties, veel foto's, eigenlijk gewoon een combinatie van veel persoonlijke info waardoor mensen een goed beeld van je kunnen vormen. Dat maakt het namelijk leuker om iemand te volgen.
Ik zou me er persoonlijk niet fijn bij voelen als ik meer dan 30% van dat soort informatie op het internet had staan, op een website waar iedereen mee kan kijken en lezen. Ik vind het geen probleem om anoniem te blijven, daarnaast heb je op basis van gelijke interesses toch altijd wel meer contact met bepaalde forummers.

Dus nee, ik ben geen aanwinst voor dit forum.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  GreenGrass ma 6 feb 2012 - 23:25

Ik post naar mijn idee veel te weinig om echt een aanwinst voor het forum te zijn.
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Tinus ma 6 feb 2012 - 23:32

Nee, ik denk niet dat ik echt een aanwinst voor het forum ben. Ik post niet veel en de meesten zullen mij ook niet kennen.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 23:35

Nee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  PluDan ma 6 feb 2012 - 23:36

Ik ben denk ik geen aanwinst voor het forum ben.
Maar ik zit hier dan ook niet om te willen weten wat mede forummers van mij vinden
of hoe ze over mij denken of hoe ik het anders zou kunnen doen. Daarvoor heb ik de mensen om mij heen in mijn echte leven.
Ik vind het gewoon gezellig en leuk om hier te zijn wanneer ik daar zin in en tijd voor heb.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Jeanette ma 6 feb 2012 - 23:36

Ik voel me niet echt een aanwinst voor het forum, maar uiteindelijk is iedereen een aanwinst voor dit forum, anders was het er ook niet meer geweest. Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 23:37

Niet echt. Als ik eens uitgebreid reageer krijg ik gelijk het halve forum over me heen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 23:39

Lorna mercedez schreef:Niet echt. Als ik eens uitgebreid reageer krijg ik gelijk het halve forum over me heen.

Duh, ik ook, maar dat boeit toch niets?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 23:41

Powerbabe schreef:Ik ben niet perse een aanwinst hier nee. Maar ik zit hier ook niet om het leven van anderen enorm te verrijken.

Schat, je hebt mijn leven enorm verrijkt.. Dat weet je toch Wink

Ik breng positiviteit Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Antibes ma 6 feb 2012 - 23:41

Lorna mercedez schreef:Niet echt. Als ik eens uitgebreid reageer krijg ik gelijk het halve forum over me heen.

Daarom JUIST! Very Happy
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum