Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat zijn jullie lasten voor huur/hypotheek?

+31
Atelier Madame
Coco
Aziraphale
Lejow
Pussycat
nina
Tsjip
Verona
flower
Rush
VeryCherry
frolic
mezzoforte
litllejoy
loura
Tania
Marsy28
Linda
Vanilla Queen
Puggle
Femmem
Highway
Zonnetje
Caroow
Chocoholic
M@niek
Mida4you
Suus
TukTuk
Zora
SleepingBeauty
35 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

wat zijn jullie lasten voor huur/hypotheek? - Pagina 4 Empty Re: wat zijn jullie lasten voor huur/hypotheek?

Bericht  Gast vr 10 feb 2012 - 0:33

Maar de hypotheken hier zijn toch ongeveer wel gelijk? De een noemt het bruto bedrag, de ander het netto bedrag. En een ander noemt weer een bedrag zonder verzekeringen. Als je allemaal het bruto bedrag neemt, kom je geloof ik allemaal uit op ongeveer hetzelfde niveau wat zijn jullie lasten voor huur/hypotheek? - Pagina 4 827601

En huren zijn inderdaad over het algemeen lager dan hypotheken, maar dat lijkt me ook meer dan logisch.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

wat zijn jullie lasten voor huur/hypotheek? - Pagina 4 Empty Re: wat zijn jullie lasten voor huur/hypotheek?

Bericht  Paper Crown vr 10 feb 2012 - 1:24

SleepingBeauty schreef:Wij betalen iets van 875 per maand daar is dan nog geen belasting teruggave oid van af.
Ik weet niet hoeveel wij terug krijgen.

Wel fijn om eens te zien dat wij niet de enige zijn met zo'n hoog bedrag, vindt atlijd een hap geld. Ook al weet je waar je het voor doet...

Wil je niet weten wat wij betalen voor ons hypotheek.. wat zijn jullie lasten voor huur/hypotheek? - Pagina 4 394967
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast vr 10 feb 2012 - 1:32

Mijn vader wilde zijn huis aan mij onderverhuren. Aangezien ik erg graag in zijn huis wil wonen en al jaren droom dat ik zijn hypotheek kan overnemen (weliswaar met partner die sowieso mist), vond ik het wel de overweging waard. Tot hij vertelde wat hij aan hypotheek betaalde. 1200 euro ("Maar dat is bruto, hoor"). Uhuh, of ik dan even 900 netto wilde neertellen per maand ("Want dat kun je toch best betalen, Gisele?) Ja hoor, als ik een stok in de bek neem. wat zijn jullie lasten voor huur/hypotheek? - Pagina 4 394967

Edit, wat ik ermee wil zeggen is dat het een smak geld is. Maar dat je er dan ook wel iets voor hebt. Neem ik toch aan. Toch ben ik gelukkiger met mijn woning op dit moment, dan dat ik mijn vaders woning voor dat bedrag moet huren. Ben nog jong, heb nog tijd zat om achter de geraniums te zitten. Lijkt mij zo. Maar ja, ben dan ook alleenstaand. Dat is al anders.

Gast
Gast

Bericht  SleepingBeauty vr 10 feb 2012 - 21:36

2CKC2 schreef:
SleepingBeauty schreef:Wij betalen iets van 875 per maand daar is dan nog geen belasting teruggave oid van af.

Wel fijn om eens te zien dat wij niet de enige zijn met zo'n hoog bedrag, vindt atlijd een hap geld. Ook al weet je waar je het voor doet...

Wil je niet weten wat wij betalen voor ons hypotheek.. wat zijn jullie lasten voor huur/hypotheek? - Pagina 4 394967

Is het zo erg?
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Shisha zo 12 feb 2012 - 7:11

Wij betalen bruto 800 euro en netto 550 euro per maand voor een hoekwoning met 5 slaapkamers. Huren is hier trouwens echt onmogelijk. De wachttijd is minimaal 10 jaar (voor een starterswoning) en particulier is het onbetaalbaar.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 2:32

SleepingBeauty schreef:
2CKC2 schreef:

Is het zo erg?

Denk dat wij helemaal schrikken van het bedrag van CKC, maar jullie verdienen ook vele malen meer dan wij (mijn vriend & ik) verdienen, denk ik. En voor zo'n mooi huis moet je nu eenmaal wat neertellen, maar dat is dan een keuze die je maakt. En als je dat kan, lekker doen!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: