wat zijn jullie lasten voor huur/hypotheek?
+31
Atelier Madame
Coco
Aziraphale
Lejow
Pussycat
nina
Tsjip
Verona
flower
Rush
VeryCherry
frolic
mezzoforte
litllejoy
loura
Tania
Marsy28
Linda
Vanilla Queen
Puggle
Femmem
Highway
Zonnetje
Caroow
Chocoholic
M@niek
Mida4you
Suus
TukTuk
Zora
SleepingBeauty
35 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
wat zijn jullie lasten voor huur/hypotheek?
Ben wel benieuwd hoe dat bij jullie is? Wat betaal je per maand?
En wat voor huis jullie hebben?
Wij hebben een beetje problemen en als het echt tegen zit dan gqat straks 1 salaris grotedeels op aan hypotheek. We hebben nu iets v 800,- per maand
En wat voor huis jullie hebben?
Wij hebben een beetje problemen en als het echt tegen zit dan gqat straks 1 salaris grotedeels op aan hypotheek. We hebben nu iets v 800,- per maand
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Re: wat zijn jullie lasten voor huur/hypotheek?
Wij betalen 1500 euro aan hypotheek elke maand. Wij wonen in een twee onder een kap.
Gast- Gast
Wij wonen in een rijtjeshuis, eengezinswoning en betalen 915 euro bruto, 655 netto.
Gast- Gast
Huurwoning, 2 slaapkamers, alles voor onszelf, tuintje, dakterras etc. Geen CV!! 530 excl.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Huurwoning, 1 gezinswoning, rijtjeshuis, 3 slaapkamers, bruto 385 euro per maand, netto 235, krijgen 150 euro huurtoeslag. Dit is uiteraard exclusief g/w/l. De huur is zo laag omdat het een sloop woning is.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
€ 633,00 excl. Een twee kamer appartement. (+ € 70,00 servicekosten)
Gast- Gast
Wij hebben een halfvrijstaand huis van 260 m2 in een doodlopende, brede, groene straat en betalen bruto 680 euro hypotheek. En ik denk dat ik daarmee de winnaar ben hier als je oppervlakte en ligging vergelijkt met de prijs. Huizen zijn hier erg goedkoop.
Gast- Gast
Gisele schreef:Dat hebben jullie erg goed gedaan, Charlie!
Voorwaarde was dat we er zelf een boel aan doen, maar de basis is een heel goed huis. Viel wel tegen, nu al anderhalf jaar klussen elk weekend en elke vakantie maar ik moet eens nieuwe foto's plaatsen, het wordt erg mooi.
Gast- Gast
Charlie schreef:Gisele schreef:Dat hebben jullie erg goed gedaan, Charlie!
Voorwaarde was dat we er zelf een boel aan doen, maar de basis is een heel goed huis. Viel wel tegen, nu al anderhalf jaar klussen elk weekend en elke vakantie maar ik moet eens nieuwe foto's plaatsen, het wordt erg mooi.
Het is wel een huis dat je naar eigen smaak kunt maken. Wanneer een huis "af" is volgens de oud bewoners, moet je er en voor betalen en het moet je smaak maar zijn. Ik hoop "later als ik groot ben" (Ik hoor mijn vader nu nog zeggen, denk je dat je nu nog groeit?") ook een huis te vinden dat moet worden opgeknapt en waar ik zelf iets van kan maken. (Dat kon ik hier ook wel, maar zo klein... Dat is toch even anders)
Ben benieuwd naar de foto's. Net als iedereen, denk ik.
Gast- Gast
Gisele schreef:Charlie schreef:Gisele schreef:Dat hebben jullie erg goed gedaan, Charlie!
Het is wel een huis dat je naar eigen smaak kunt maken. Wanneer een huis "af" is volgens de oud bewoners, moet je er en voor betalen en het moet je smaak maar zijn. Ik hoop "later als ik groot ben" (Ik hoor mijn vader nu nog zeggen, denk je dat je nu nog groeit?") ook een huis te vinden dat moet worden opgeknapt en waar ik zelf iets van kan maken. (Dat kon ik hier ook wel, maar zo klein... Dat is toch even anders)
Ben benieuwd naar de foto's. Net als iedereen, denk ik.
Dat lijkt mij ook heel gaaf!
Ik zou liever ook dan inderdaad minder uitgeven aan het huis zelf kwa aankoop, en dan dat geld wat je normaal zou betalen voor een huis wat "af" is, er in steken om het op te (laten) knappen.
Ik hoop sowieso ook dat we ons aankomende huis ook veel persoonlijker kunnen inrichten. Op het moment dat we deze woning kregen was het nog anti-kraak, en ondanks dat ze wisten dat het gesloopt zou worden, mochten we de muren alleen maar wit schilderen.. En de lag nog oude goedkope laminaat in, maarja we wisten niet hoelang we er in konden blijven, dus dat hebben we laten liggen, wilden niet teveel geld er in steken. Nu is het sinds vorig jaar mei officieel huur, want het wordt pas dit jaar in november gesloopt, dus konden ze op die manier meer geld vangen.. Nouja voor ons scheelt het 35 euro per maand wat het meer kost (betaalden eerst 200, maar geen recht op huurtoeslag), en we hebben nu tenminste huurrechten etc.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Helemaal wat jij schrijft AngelNyn, we hebben in het begin soort van gekampeerd in ons huis, echt alle rotklusjes moesten worden gedaan zoals de electra zelf opnieuwe aanleggen (=muren openboren leidingen leggen enzo). En dat is me toch een rotzooi, zeker als je er in woont (en zoals ik astmatisch ben). We hebben het ook wel onderschat, maar nu ben ik zo blij...alles word precies zoals we het willen en we hebben geen 'standaard' nieuwbouw huis zoals iedereen bijna tegenwoordig hier, met een open keuken aan de woonkamer en drie kleine slaapkamertjes boven. De indeling van ons huis is totaal anders en alle mensen die in het begin zoiets hadden van: wat moet je met dat huis, beginnen nu in te zien wat wij er meteen in zagen. Heel leuk na al die maanden afzien want echt leuk voor je relatie en je sociale leven is zo'n project niet!
Gast- Gast
Plus dat we nu lekker ontzettend lage maandlasten hebben en we ideaal plek hebben voor de tweeling die plotseling komt en we wonen ook nog in de straat van de brede school en kinderopvang.
Gast- Gast
Heerlijk Charlie!
Wij huren nu nog voor €460 excl en betalen voor de koopwoning waar we hopelijk komen te wonen straks €775 bruto, dus zo'n €625 netto.
Zijn allebei tussenwoningen.
Wij huren nu nog voor €460 excl en betalen voor de koopwoning waar we hopelijk komen te wonen straks €775 bruto, dus zo'n €625 netto.
Zijn allebei tussenwoningen.
Gast- Gast
650 euro huur voor een appartement met 4 kamers.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
€ 464,- aan huur ( hoekhuis met veel tuin ) 3 slaapkamers, waarvan 1 hele kleine
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Wij hebben een hoekhuis met 4 slaapkamers en een grote zolder en we betalen 600 euro huur.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
wij betalen 430 euro aan huur. Hiervoor hebben we een appartement (2 verdiepingen) met 3 slaapkamers en een oppervlakte van ongeveer 100m2.
Gast- Gast
Iets van 750 euro netto aan hypotheek. We wonen in een nieuwbouw appartement met 2 slaapkamers van 111 m2
Gast- Gast
423 euro excl voor een huur 4kamer appartement (3 slaapkamers), ongeveer 80m2.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
We betalen voor ons appartement van 90m2 530 euro huur. Het is nieuwbouw, groot balkon, twee slaapkamers en vooral erg mooi
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Wij betalen voor ons hoekhuis met 4 slaapkamers netto * euro hypotheek per maand. Dit bedrag is vrij hoog, omdat wij de gehele hypotheek willen aflossen.
Laatst aangepast door zonnetje op do 9 feb 2012 - 7:11; in totaal 1 keer bewerkt
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
M@niek schreef:Wij hebben een hoekhuis met 4 slaapkamers en een grote zolder en we betalen 600 euro huur.
+1 maar dan voor € 520,- huur.
Gast- Gast
Onze huur is nu 599 kaal. We hebben wel het een huis gekocht:, onze hypotheek is +- 1150 euro bruto, netto weet ik nog niet, heb de teruggave nog niet aangevraagd mar ik geloof 750/800 euro
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Wij betalen €750,- p/m voor ons huur appartement. Best veel maar het is wel fijn wonen hier.
Het is nieuw, 100 vierkante meter, 2 slaapkamers, luxe badkamer, parkeerplaats en balkon op het zuiden
Het is nieuw, 100 vierkante meter, 2 slaapkamers, luxe badkamer, parkeerplaats en balkon op het zuiden
Femmem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 236
Punten : 241
Registratiedatum : 24-11-11
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten?
» Hypotheek vraagjes
» Wat zijn jullie plannen voor de herfstvakantie?
» Wat zijn jullie plannen voor morgen?
» Waar zijn jullie bang voor?
» Hypotheek vraagjes
» Wat zijn jullie plannen voor de herfstvakantie?
» Wat zijn jullie plannen voor morgen?
» Waar zijn jullie bang voor?
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: