wat zijn jullie lasten voor huur/hypotheek?
+31
Atelier Madame
Coco
Aziraphale
Lejow
Pussycat
nina
Tsjip
Verona
flower
Rush
VeryCherry
frolic
mezzoforte
litllejoy
loura
Tania
Marsy28
Linda
Vanilla Queen
Puggle
Femmem
Highway
Zonnetje
Caroow
Chocoholic
M@niek
Mida4you
Suus
TukTuk
Zora
SleepingBeauty
35 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: wat zijn jullie lasten voor huur/hypotheek?
Gaatjeniksaan.
Laatst aangepast door Anniej_S op vr 10 feb 2012 - 7:10; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wij wonen in een nieuwbouw woning van 2 maanden oud. Het is een tussenwoning met 3 slaapkamers en een ruime zolder. Het was al helemaal luxe afgewerkt. Wij betalen 755,- aan huur.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
3 kamer huurappartement 70m² met tuin van ca 100m² € 441 per maand
Vanilla Queen- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10
Jeetje, wat een bedragen zeg! Sommige zijn echt ontzettend laag.
Wij hebben een rijtjeswoning, 125 m2. Bruto hypotheek is €1300,-. Netto betalen we €990,-. Hoewel ik me sterk afvraag of het wel klopt. Vorig jaar betaalden we € 830,- netto.
Wij hebben een rijtjeswoning, 125 m2. Bruto hypotheek is €1300,-. Netto betalen we €990,-. Hoewel ik me sterk afvraag of het wel klopt. Vorig jaar betaalden we € 830,- netto.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
725 euro excl. voor een 110 vierkante meter appartement op de 3e en bovenste verdieping met 2 slaapkamers, badkamer met bad, washok en balkon op het zuiden. Incl. parkeerplaats.
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Wij betalen netto rond de 925 euro per maand voor een eengezinswoning.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Wij betalen 400 aan huur exl gas en licht. Voor water betalen we niet. Wij krijgen huur sub. dus incl dat betalen we 220. Het huis is 52 m2 met een balkon in de lengte van het huis.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vraag me altijd nog wel af hoe mensen toch aan huurtoeslag komen! Ik ben alleenstaand, werk parttime en heb geen recht op huurtoeslag, terwijl ik netto niet fantastisch verdien. Misschien mag ik alleen maar blij zijn dat ik er geen "hulp" bij nodig heb, maar korting op de huur zou ik echt niet erg vinden
Vanilla Queen- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 543
517 euro huur en 1080 hypotheek (bruto) wat het netto is, weet ik niet, hebben nog geen VT aangevraagd.
Gast- Gast
Vanilla Queen schreef:Ik vraag me altijd nog wel af hoe mensen toch aan huurtoeslag komen! Ik ben alleenstaand, werk parttime en heb geen recht op huurtoeslag, terwijl ik netto niet fantastisch verdien. Misschien mag ik alleen maar blij zijn dat ik er geen "hulp" bij nodig heb, maar korting op de huur zou ik echt niet erg vinden
Volgens mij ligt de grens bij €28.000 bruto per jaar ongeveer, dus dan moet je minder gaan verdienen
Gast- Gast
Vanilla Queen schreef:Ik vraag me altijd nog wel af hoe mensen toch aan huurtoeslag komen! Ik ben alleenstaand, werk parttime en heb geen recht op huurtoeslag, terwijl ik netto niet fantastisch verdien. Misschien mag ik alleen maar blij zijn dat ik er geen "hulp" bij nodig heb, maar korting op de huur zou ik echt niet erg vinden
Misschien is je huur wel te hoog.
Wij betalen 530 euro huur incl servicekosten. Hier zit ook een deel van het waterverbruik bij in maar hoe die verdeling precies is weet ik zo niet. Dit is voor een (groot) appartement, ruim 100m2.
Gast- Gast
Huurhuis, 2-onder-1-kap, 3 slaapkamers, schuur en grote voor- en achtertuin + oprit 455,00euro
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Als je echt net boven de grens zit dan heb je al geen recht meer erop. Ik geloof dat je met een huur hoger dan 580 al geen recht er meer op hebt omdat ze er dan vanuit gaan dat je toch meer verdient omdat je dat kan betalen. En je jaar inkomen mag niet meer dan 20.000 zijn? geloof ik. Als ik 2 dagen meer ga werken dan kom ik qua inkomen precies hetzelfde uit als nu met subsidie.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Huurwoning, appartement met 4 kamers, 2 balkons, huur van € 775 excl. (hierin zit dan wel € 35 servicekosten en € 50 voorschot verwarmingskosten).
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Wij wonen in een 2onder 1 kap geschakelde woning , met 400 en en beetje 4kante meter tuin ( zonder woning ) en betalen netto 360 aan hypotheek
frolic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11
Appartement op 3 hoog, zonder lift, 2 slaapkamers: 865 euro p/m inclusief.
Tsja, particuliere huursector.
Ben echt jaloers op degenen met een rijtjeshuis en 3+ slaapkamers met zo'n lage huur/hypotheek
Tsja, particuliere huursector.
Ben echt jaloers op degenen met een rijtjeshuis en 3+ slaapkamers met zo'n lage huur/hypotheek
Gast- Gast
Appartementje van 65m, en ik betaal ongeveer €600,- inclusief en ik krijg huursubsidie, dat moet er dan nog van af
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Dat is natuurlijk dan wel exclusiefZelda schreef:
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dan nog geloof ik niet dat ze boven het bedrag wat wij betalen uit komen.Rush schreef:Dat is natuurlijk dan wel exclusiefZelda schreef:
Gast- Gast
Bij ons is het bruto 486..
frolic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11
Huur voor een appartement met 2 slaapkamers: 485 excl gas water en licht
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
Onze hypotheek voor onze 4 kamer appartement (75m2) is 385 euro netto.
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Onze huur is 430 euro. Hoekwoning, zo'n 70 m2 woonoppervlak en een hele grote tuin erbij.
Voor onze koopwoning gaan we ruim 500 euro netto betalen. 85 m2 woonoppervlak en ook een grote tuin erbij.
Voor onze koopwoning gaan we ruim 500 euro netto betalen. 85 m2 woonoppervlak en ook een grote tuin erbij.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
De huurgrens voor huurtoeslag is 652,52 dus tot die huur is huurtoeslag mogelijk. Is natuurlijk dan afhankelijk van je inkomen. Tenminste zo was het altijd.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Netto 250 euro voor een tussenwoning met 3 slaapkamers en een grote tuin.
Mijn vriend heeft dit huis 12 jaar geleden gekocht en mede door de gulden/euro wisseling betalen we nu super weinig voor enorm veel ruimte samen.
Mijn vriend heeft dit huis 12 jaar geleden gekocht en mede door de gulden/euro wisseling betalen we nu super weinig voor enorm veel ruimte samen.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten?
» Hypotheek vraagjes
» Wat zijn jullie plannen voor de herfstvakantie?
» Wat zijn jullie plannen voor morgen?
» Waar zijn jullie bang voor?
» Hypotheek vraagjes
» Wat zijn jullie plannen voor de herfstvakantie?
» Wat zijn jullie plannen voor morgen?
» Waar zijn jullie bang voor?
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: