Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

grootverpakking shampoo/conditioner? of gewoon klein

5 plaatsers

Ga naar beneden

grootverpakking shampoo/conditioner? of gewoon klein Empty grootverpakking shampoo/conditioner? of gewoon klein

Bericht  Spring ma 6 feb 2012 - 10:46

Ik wil nieuwe shampoo kopen.
Ik heb op aanraden van mijn kapster de shampoo en conditioner geprobeerd van Matrix Biolage.
Nu kan ik deze online bestellen.
In 250, 500 en 1000ml flessen.

De 1000ml zijn aanzienlijk goedkoper. Maar hoe lang doe je met een liter? een jaar? en is het dan nog wel goed?
Ik twijfel een beetje en denk zelf dat ik beter de 500ml kan kopen.

Wie gebruikt nog meer een 'duur' merk shampoo en gebruik je bewust de kleinere of grotere verpakking?
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

grootverpakking shampoo/conditioner? of gewoon klein Empty Re: grootverpakking shampoo/conditioner? of gewoon klein

Bericht  Jeanette ma 6 feb 2012 - 10:48

Ik doe geen jaar met een liter hoor. :shock: Ik zou gewoon de grootste kopen als dat voordeliger is.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

grootverpakking shampoo/conditioner? of gewoon klein Empty Re: grootverpakking shampoo/conditioner? of gewoon klein

Bericht  VeryCherry ma 6 feb 2012 - 10:49

Ik gebruik ook dure shampoos en conditioners, maar ik krijg ze.
Maar er staat op die verpakkingen toch ook hoe lang het houdbaar is als het geopend is? Is meestal een jaar.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  TukTuk ma 6 feb 2012 - 10:51

Ik heb destijds bijna 3 maanden gedaan met 300ML, maar was er ook erg zuinig mee (50 euro voor shampoo en conditioner.. )

Weet je al zeker dat het fijne shampoo is? Dan zou ik voor die 1L gaan.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Spring di 7 feb 2012 - 0:05

Ik vind het aan de ene kant een grote uitgave.
Ben in één keer rond de 65 euro kwijt.. Dat voor een beetje haar verzorging.
En ik heb het nu twee keer gebruikt dus kan niet zeker zeggen hoeveel het voor mijn haar doet
En of ik het voor lange tijd ga gebruiken.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 0:14

Dan zou ik sowieso eerst de kleine verpakking nemen, eerst maar 'ns testen of het wel fijn is voor je haar na wat langer en intensiever gebruik.

Gast
Gast

Bericht  girli di 7 feb 2012 - 0:20

Therapy schreef:Dan zou ik sowieso eerst de kleine verpakking nemen, eerst maar 'ns testen of het wel fijn is voor je haar na wat langer en intensiever gebruik.
+ 1 Als het dan niet werkt, zit je met die grote fles.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: