Shampoo tip!
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Shampoo tip!
Hallo!
Ik weet dat veel meiden hier altijd op zoek zijn naar een goede shampoo, net als ik, die doet wat je wilt!
Probeer eens Number 4 - Lumere d'hiver! Je krijgt er lekker veel volume van en zacht en glanzend haar! Bovendien zit het bij mij 2 dagen later nog steeds zo. Dus echt fijn! Het is best prijzig, 38 euro voor een fles, maar ze hebben ook mini darlings (probeer flesjes) voor 8 euro, waar je echt een paar keer mee kan wassen. Het is onwijs geconcentreerd dus je hebt maar een klein beetje nodig om lekker te kunnen wassen en schuimen en je doet dus ook langer met een fles dan normaal.
Oh en ook niet onbelangrijk! De shampoo is zonder parabenen, sulfaten, alcohol en gluten, niet getest op dieren en 100% veganistisch voor de liefhebber haha.
Ik weet dat veel meiden hier altijd op zoek zijn naar een goede shampoo, net als ik, die doet wat je wilt!
Probeer eens Number 4 - Lumere d'hiver! Je krijgt er lekker veel volume van en zacht en glanzend haar! Bovendien zit het bij mij 2 dagen later nog steeds zo. Dus echt fijn! Het is best prijzig, 38 euro voor een fles, maar ze hebben ook mini darlings (probeer flesjes) voor 8 euro, waar je echt een paar keer mee kan wassen. Het is onwijs geconcentreerd dus je hebt maar een klein beetje nodig om lekker te kunnen wassen en schuimen en je doet dus ook langer met een fles dan normaal.
Oh en ook niet onbelangrijk! De shampoo is zonder parabenen, sulfaten, alcohol en gluten, niet getest op dieren en 100% veganistisch voor de liefhebber haha.
Gast- Gast
Re: Shampoo tip!
Ik heb het gekregen in m`n Truly Yours box, ga binnenkort testen!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Ik heb het gekregen in m`n Truly Yours box, ga binnenkort testen!
Ja, daar ken ik hem dus ook uit! Ik dacht eerst wat een kleverige troep, maar dat komt dus door dat het zo geconcentreerd is haha, je hebt echt maar weinig nodig.
Gast- Gast
Haha leuk! Ik laat hier nog wel even weten wat ik ervan vind!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja leuk! Wie weet vindt iedereen hem verder ruk en ben ik gewoon een idioot haha.
Gast- Gast
Jezus wat een prijs joh! Dat zou ik dus echt nooit voor een shampoo uitgeven. Ik was met volumeshampoo van Kruidvat huismerk, € 1,59 voor 500 ml, en die bevalt me prima
Maar misschien dat anderen wel blij worden van deze tip
Maar misschien dat anderen wel blij worden van deze tip
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het eigenlijk ook wel duur maar meestal kan je met zo'n fles wel heel lang doen.
Is dit de eerste fles die je gebruikt, Powerbabe? Of gebruik je hem al langer? Ik ben benieuwd hoelang je met zo'n fles kan doen
Waar heb je hem gekocht trouwens?
Is dit de eerste fles die je gebruikt, Powerbabe? Of gebruik je hem al langer? Ik ben benieuwd hoelang je met zo'n fles kan doen
Waar heb je hem gekocht trouwens?
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Ja eerste fles, heb hem besteld via de site! Ik kon met dat kleine flesje zeker 6x wassen en mijn vriend heeft z'n haar er ook nog mee gewassen. Ik was wel maar 2x per week mijn haar dus ik doe er ook Langer mee dan als je je haar elke dag wast!
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: