Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke shampoo/conditioner voor droog pluizig haar?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Welke shampoo/conditioner voor droog pluizig haar? Empty Welke shampoo/conditioner voor droog pluizig haar?

Bericht  Spring za 16 jul 2011 - 0:45

Ik heb vrij lang haar met wat slag en krul er in.
Ik ben op zoek naar een fijne shampoo die helpt voorkomen dat mijn haar heel erg gaat pluizen en droog wordt.
Het lijkt vrij droog namelijk, en pluist meestal.
Met producten waar zijde olie in zit gaat het meestal wel redelijk. Dan zit het ook aardig goed.

Wie heeft tips voor mij wat goede shampoo en conditioner betreft?
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke shampoo/conditioner voor droog pluizig haar? Empty Re: Welke shampoo/conditioner voor droog pluizig haar?

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 0:50

De shampoo van Panténe is erg fijn voor pluizig haar (glad en zijdezacht)

Welke shampoo/conditioner voor droog pluizig haar? Pantene-shampoo-glad-zijdezacht-300ml

Gast
Gast

Welke shampoo/conditioner voor droog pluizig haar? Empty Re: Welke shampoo/conditioner voor droog pluizig haar?

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 2:40

Ik heb hetzelfde type haar, wat helpt is minder vaak wassen(3x per week ong). Wat je ook kunt doen is 1x per week olijfolie of jojoba olie in je haar smeren, handdoek opwarmen in de magnetron en halfuurtje laten zitten.Ik gebruik nu deze shampoo, is wel wat duurder (10 euro) maar je hebt er minder van nodig doordat het veel geconcentreerder is.
Welke shampoo/conditioner voor droog pluizig haar? Schwarzkopf_bc_bonacure_repair_rescue_repair_shamp

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 5:48

Razz_ schreef:De shampoo van Panténe is erg fijn voor pluizig haar (glad en zijdezacht)

Alleen vol met siliconen... laughcry

Gast
Gast

Bericht  Rush za 16 jul 2011 - 5:49

Purple, wat vind jij van Andrelon producten dan? Ik heb er geen verstand van haha.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  TukTuk za 16 jul 2011 - 5:58

Zolang er geen siliconen en parabenen in zitten is het goed.
Ik weet niet of je toevallig vlakbij de grens van België woont? Ze verkopen daar shampoo van Garnier, die ik hier niet kan vinden in NL. In een aantal daarvan zitten geen siliconen en parabenen, onderandere de gele en oranje flessen en die zijn echt ideaal!
Welke shampoo/conditioner voor droog pluizig haar? 00695416-t0
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 6:00

CKC heeft hier al een aantal keren een stukje geplakt over siliconen maar je kunt er ook wel even op googlen...
Dan zie je precies waar het in zit en wat het doet. Het zit dus ook in Andrelon.

Gast
Gast

Bericht  Rush za 16 jul 2011 - 6:02

Ohh, ik lees nu idd al wat het doet. Nooit van gehoord. Ik zal er eens op letten!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Coco za 16 jul 2011 - 6:50

Zwitsal laughcry
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Spring za 16 jul 2011 - 10:34

Nois schreef:Zwitsal laughcry

Haha, en werkt het goed?
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 23:11

Ik heb hier de shampoo en cremespoeling van, werkt onwijs goed. Is wel duur, maar je doet er ook erg lang mee!

Welke shampoo/conditioner voor droog pluizig haar? 1xo

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 23:20

Komt ABE met de meest goedkope oplossing ever. :P

Jumbo's eigen merk Beau. Wel moet je beiden gebruiken, want de Shampoo maakt droog en de Cremespoeling zacht. Maar daarna even een goedje erin om het pluizen definitief tegen te gaan... En gered ben je. :P

Welke shampoo/conditioner voor droog pluizig haar? 273632213c3eded4511ba_

Gast
Gast

Bericht  Spring zo 17 jul 2011 - 2:23

@Weetjewel, oh ja. CHI, dat is heel fijn spul! Ik heb normaal gesproken de zijde olie er van.
Maar ben nu op zoek naar iets wat wat goedkoper is.

ABE: en wat voor spul tegen pluizen gebruik je dan?

Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 2:25

Ik gebruik Syoss en ik vind mn haar altijd erg zacht na het wassen!

Welke shampoo/conditioner voor droog pluizig haar? Prod_moist_nl

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 2:33

Welke shampoo/conditioner voor droog pluizig haar? Yes_to_carrots

Deze is ook parabeen etc vrij.

Ik vind hem lekker ruiken maar hij iriteerd m'n hoofdhuid.

Gast
Gast

Bericht  Spring zo 17 jul 2011 - 2:39

Haha wat een grappige shampoo Punk'd!
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Bericht  _Femme zo 17 jul 2011 - 7:35

Punk'd schreef:Welke shampoo/conditioner voor droog pluizig haar? Yes_to_carrots

Deze is ook parabeen etc vrij.

Ik vind hem lekker ruiken maar hij iriteerd m'n hoofdhuid.

Ik heb daar een T-Shirt van Very Happy

Ik gebruik altijd Garnier Fructis haarmasker en daar wordt m'n haar heeeel zacht van!
Het potje op de voorgrond:

Welke shampoo/conditioner voor droog pluizig haar? Garnier-fructis-coupons

Maar ik heb geen idee of er siliconen troep ofzo inzit?

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 7:43

Biancy schreef:
ABE: en wat voor spul tegen pluizen gebruik je dan?

Niveau schuim en Brillcream. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 7:52

Anders zou ik een bij de Lush kijken. Daar hebben ze erg fijne producten!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 22:54

Ik had ook erg pluizig haar met slag erin. Ik was ze altijd met andrelon care&repair en daar ook de cremespoeling van. Soms wissel ik af met andere lijnen van andrelon ( perfecte puntjes of glans&care).. dan fohn ik ze en dan smeer ik er hot straight creme van l'oreal in. hierna ga ik ze stylen en smeer ik er een klein beetje secret agent creme van John Frieda in. Het resultaat is dan glad , zacht pluisvrij haar.

wat meer info dan wat je vroeg maargoed laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 7:05

Als we toch bezig zijn.. :P
Ik doe heel vaak cremevoeding in mn haar(van Kruidvat, iets van 2 euro voor een hele fles) en dat moet je ook niet uitspoelen en wordt het heel zacht van. Of ik doe een serum erin(volgens mij maakt dat niet zo uit welk merk je neemt)

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 21:43

Purple schreef:CKC heeft hier al een aantal keren een stukje geplakt over siliconen maar je kunt er ook wel even op googlen...
Dan zie je precies waar het in zit en wat het doet. Het zit dus ook in Andrelon.

Ik heb met van alles geexpirimenteerd, helaas heb ik blijkbaar die siliconen nodig Sad Als ik mijn haarmasker van Kerastase niet gebruik zit mijn haar voor geen meter, pluis, en het krult ontzettend in. Ik gebruik wel een shampoo zonder parabenen, wat ook weer niet goed is, toch, want dan was je het siliconenlaagje niet goed van je haar af. Dit masker is echt het allerbeste voor mijn haar:

Welke shampoo/conditioner voor droog pluizig haar? 3597644803_5ec365b8c4_o

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 21:44

@Femme vast wel, het zit bijna overal in, tenzij ze er expliciet met adverteren/op de verpakking zetten dat het er niet in zit.

Gast
Gast

Bericht  TukTuk di 19 jul 2011 - 22:01

Jen_ schreef:
Purple schreef:CKC heeft hier al een aantal keren een stukje geplakt over siliconen maar je kunt er ook wel even op googlen...

Ik heb met van alles geexpirimenteerd, helaas heb ik blijkbaar die siliconen nodig Sad Als ik mijn haarmasker van Kerastase niet gebruik zit mijn haar voor geen meter, pluis, en het krult ontzettend in. Ik gebruik wel een shampoo zonder parabenen, wat ook weer niet goed is, toch, want dan was je het siliconenlaagje niet goed van je haar af. Dit masker is echt het allerbeste voor mijn haar:

Welke shampoo/conditioner voor droog pluizig haar? 3597644803_5ec365b8c4_o

Hoelang heb je het uitgeprobeerd? Ik had namelijk hetzelfde probleem, zodra ik ging wassen met een shampoo zonder werd mijn haar stug etc. Ik heb toen goede shampoo van de kapper gekocht, en het heeft zeker een maand geduurd voordat mijn haar gewend was, en het maakt echt een enorm verschil! Maar jij hebt krullen toch? Misschien is het daarmee anders.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 0:13

Ja ik heb inderdaad krullen, die hebben nog sneller de neiging te pluizen en als sto aan te voelen. Na ongeveer 2 maanden met een contante bad hairday te hebben gelopen was ik er klaar mee smile
Misschien moet ik wat meer geduld hebben, maar dat heb ik niet laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: