Conditioner/haarmasker
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Conditioner/haarmasker
Met dit warme weer was ik iedere dag mijn haren, en nu merk ik dat mijn gewone haarverzorging niet meer voldoende is.
Normaal gebruik ik 2 per week een conditioner en af en toe een haarmasker en is mijn haar vol en verzorgd.
Maar sinds 2 weken is het droog, stug en pluist het enorm. Normaal heb ik dit ook wel na strandvakantie..maar ik ben nog niet eens weggeweest.
Normaal werken gewone producten zoals Andrelon Care&repair etc prima voor mij, maar nu lijkt het niet meer voldoende.
Het lijkt wel of iemand met een ballon over mijn hoofd gewreven heeft..
Wie heeft er een tip??
Normaal gebruik ik 2 per week een conditioner en af en toe een haarmasker en is mijn haar vol en verzorgd.
Maar sinds 2 weken is het droog, stug en pluist het enorm. Normaal heb ik dit ook wel na strandvakantie..maar ik ben nog niet eens weggeweest.
Normaal werken gewone producten zoals Andrelon Care&repair etc prima voor mij, maar nu lijkt het niet meer voldoende.
Het lijkt wel of iemand met een ballon over mijn hoofd gewreven heeft..
Wie heeft er een tip??
rianne287- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Conditioner/haarmasker
Mij is verteld door een kapster dat shampoo de haarschubben openzet, en conditioner ze weer sluit. Ik gebruik dus altijd beiden. Misschien kan je dit proberen?
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Re: Conditioner/haarmasker
Ja ik gebruik de conditioner nu ook dagelijks, maar het lijkt geen effect te hebben.
Ik moet dus denk ik gewoon op zoek naar een betere conditioner, maar ik moet er absoluut geen hebben die mijn haar zwaar maakt.
Ik moet dus denk ik gewoon op zoek naar een betere conditioner, maar ik moet er absoluut geen hebben die mijn haar zwaar maakt.
rianne287- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» grootverpakking shampoo/conditioner? of gewoon klein
» shampoo&conditioner voor droge hoofdhuid en pluishaar
» Welke shampoo/conditioner voor droog pluizig haar?
» shampoo&conditioner voor droge hoofdhuid en pluishaar
» Welke shampoo/conditioner voor droog pluizig haar?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: