Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stimuleren drinken uit Tuitbeker.

+17
PiP
Mida4you
nillis
Teddyaapje
duckie
Bloem86
Tania
Coccinelle
Fiwen
Parisienne
keverke26
Susan
Flip Fluitketel
Pussycat
-Ieniemienie-
PapillonRose
Linda
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Stimuleren drinken uit Tuitbeker. - Pagina 2 Empty Re: Stimuleren drinken uit Tuitbeker.

Bericht  duckie ma 6 feb 2012 - 7:45

hier drinkt ze uit een rietjesbeker, en heeeeel soms oefen ik eens met de difrax oefen beker of dat ze wat uit mijn beker drinkt. ik heb van die grote rietjesbekers en nu sinds een tijdje van die kleinere met handvaten er aan van de zeeman, die kan ze goed en makkelijk vasthouden en daar drinkt ze erg goed uit... en hier idd ook altijd even op de kop houden en met die paar druppels nog lekker smeren Stimuleren drinken uit Tuitbeker. - Pagina 2 394967
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stimuleren drinken uit Tuitbeker. - Pagina 2 Empty Re: Stimuleren drinken uit Tuitbeker.

Bericht  Teddyaapje ma 6 feb 2012 - 8:03

T. kan uit een tuitbeker drinken maar die ging vrij snel lekken en ben toen dus overgestapt op een rietjesbeker (van bibi bij de kruidvat) omdat ik die nog had liggen, dat ging meteen goed, stond ervan te kijken! Uit een gewone beker kan hij ook al een hele tijd drinken maar daar moet ik echt niet veel in doen want hij gooit de beker meteen achterover. Als we richting de zomer gaan gaan we dat eens goed oefenen!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 8:33

Welke rietjesbeker hebben jullie?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 8:34

wij hebben de rietjesbeker van de hema.

Gast
Gast

Bericht  nillis ma 6 feb 2012 - 8:37

Anniej_S schreef:Ik ga ook morgenmiddag weer verder met proberen hoor, weet zeker dat de aanhouder wint Laughing

T wilde ook nooit uit de antilekbeker drinken toen wij gingen oefenen voor een tuitbeker. ik heb toen zo'n gewone van de Hema voor 1,50 gekocht en daar dronk ze gelijk goed uit. t mag ook alleen drinken in de kinderstoel of tijdens drinkmomentjes en tuurlijk knoeit ze weleens maar ik let daar wel goed op. Nu lukt het ook wel om uit de antilekbeker te drinken, maar ik vond het echt goed om eerst uit een simpele tuitbeker te drinken.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Mida4you ma 6 feb 2012 - 8:43

Hier is ze ook vroj vroeg begonnen aan een rietjesbeker. Het heeft wel een poosje geduurd voordat ze het doorhad maar het is echt ideaal!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  PiP ma 6 feb 2012 - 8:47

ik heb een rietjes beker van Difrax en 2 van Nuby

Difrax > niet 100% antilek
Nuby > 1 durf ik zo in mijn tas te doen, andere ook niet 100% antilek

Tuitbeker snapte ze niet zo en toen ben ik een rietjesbeker gaan proberen nadat ze bij een nichtje zo uit een pakje ging drinken. Dit ging perfect!
Later ook met de oefenbeker begonnen en ook dit ging goed. Ik vind de bekers (6 voor een 1,-?) van de Ikea ook ideaal!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 8:50

Weet nog niet precies voor welke ik zal gaan, ligt eraan waar ik in de buurt kom, maar heb zoiezo wel rietjes en bekers (Ikea) in huis om mee te proberen, maargoed moet ze het ook willen he en pakjes drinken ook altijd wel in huis!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 9:12

als je met een gewoon rietje in een beker gaat oefenen, dan kun je het beste een stuk aan de onderkant van het rietje afknippen. Zo hoeft ze minder lang te zuigen voor er drinken in haar mond komt en zal ze het sneller door hebben.

Gast
Gast

Bericht  nillis ma 6 feb 2012 - 9:16

Rejoy. schreef:wij hebben de rietjesbeker van de hema.

+ 1
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992

Bericht  Printje ma 6 feb 2012 - 9:18

nillis schreef:
Rejoy. schreef:wij hebben de rietjesbeker van de hema.

+ 1

+1
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Annemie ma 6 feb 2012 - 9:19

Mijn zoontje snapt een tuitbeker ook niet en drinkt uit een rietjesbeker, eerst hadden we er 1 van de Hema, maar sinds kort 1 van Nuby en die bevalt een stuk beter. Als hij met de beker van de hema ging schudden, dan vloog al het drinken door de kamer, met die van Nuby hebben we daar geen last van.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 9:28

Ik heb de nuby rietjesbeker, maar T. beet het rietje steeds kapot. Om die reden gebruik ik hem ook niet. Hij heeft een tuitbeker (gaat erg goed), en drinkt uit een gewoon rietje, of gewoon uit de beker (gaat ook goed). Ik geef hem overdag ook gewoon eens een pakje drinken (in zo'n houdertje) dat gaat ook goed. Hij pakt het dan zelf en tot nu toe heeft hij er nog geen smeerboel van gemaakt.

Is het zo dat Y. nog helemaal niet door heeft hoe het werkt, of heeft ze gewoon liever de fles. Ik heb de fles op een gegeven moment gewoon niet meer gegeven. En direct over gegaan op de tuit en rietje. Geen problemen gehad. Is het niet zo dat wanneer je geen alternatief hebt, ze het wel gewoon pikt en toch gaat drinken uit de tuit?

Trouwens mijn schoonzus heeft nuby bekers te koop (twee stuks), nauwelijks gebruikt (met nieuwe rietjes nog in de verpakking) (kleur roze en paars dacht ik). Niets voor jou?

Gast
Gast

Bericht  keverke26 ma 6 feb 2012 - 9:29

het stomme is dat mijn dochter wel uit de rietjesbeker drinkt maar niet uit een los rietje en een beker.. hoezo eigenwijs? haha maar die rietjesbeker van de hema lijkt niet. tenminste als je hem goed dichtdraait! Wink

keverke26
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 74
Punten : 90
Registratiedatum : 23-06-11

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 9:33

Zomersproetjes schreef:Ik heb de nuby rietjesbeker, maar T. beet het rietje steeds kapot. Om die reden gebruik ik hem ook niet. Hij heeft een tuitbeker (gaat erg goed), en drinkt uit een gewoon rietje, of gewoon uit de beker (gaat ook goed). Ik geef hem overdag ook gewoon eens een pakje drinken (in zo'n houdertje) dat gaat ook goed. Hij pakt het dan zelf en tot nu toe heeft hij er nog geen smeerboel van gemaakt.

Is het zo dat Y. nog helemaal niet door heeft hoe het werkt, of heeft ze gewoon liever de fles. Ik heb de fles op een gegeven moment gewoon niet meer gegeven. En direct over gegaan op de tuit en rietje. Geen problemen gehad. Is het niet zo dat wanneer je geen alternatief hebt, ze het wel gewoon pikt en toch gaat drinken uit de tuit?

Trouwens mijn schoonzus heeft nuby bekers te koop (twee stuks), nauwelijks gebruikt (met nieuwe rietjes nog in de verpakking) (kleur roze en paars dacht ik). Niets voor jou?

Ik zal je morgen even fb-en! Misschien wel interesse, ben je binnenkort hier?

Gast
Gast

Bericht  Annie24 ma 6 feb 2012 - 9:47

Y. drinkt een pakje drinken met een rietje uit de pakjeshouder van Difrax. Een rietjesbeker werkt nog niet want die rietjes zijn groter dan de rietjes die bij een pakje zitten en hij verslikt zich dan telkens. Een rietje in een bekertje is ook geen succes.

Een tuitbeker was hier 1 groot drama, dus die liggen allemaal in de kliko.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 22:03

S. dronk de eerste weken uit een tuitbeker met een zachte tuit van Nuby en daarna zijn we met een beetje oefenen overgegaan op een rietjesbeker. We zijn nu al een tijdje aan het oefenen met zo'n oefenbeker van Difrax maar dat wil nog niet echt lukken

Gast
Gast

Bericht  loesje ma 6 feb 2012 - 22:07

a drinkt sinds een jaar uit een tuitbeker en gewone beker. ik heb ook een rietjes beker geprobeerd daar kon hij wel uit drinken maar dan vond hij het vervolgens moeilijk om de omschakeling naar gewone beker omdat je die juist wel schuin moet houden en de rietjes beker niet. dus voor a echt geen rietjes beker meer.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  duckie ma 6 feb 2012 - 22:14

ik kreeg net de kruidvat voordeelmail maar ik weet niet zeker of die persoonlijk is of dat iedereen die zon pas heefd die krijgt want je moet hem activeren maar vandaag 40% korting op nuby bekers
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 7:18

Ik heb deze geloof ik ook gehad, alleen ik weet nog niet welke ik wil. Mijn zus werkt bij V&D dus ik kan daar ook wel wat rietjesbekers kopen met personeelskorting

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: