Eigen risico - Ik snap er geen snars van.
4 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Eigen risico - Ik snap er geen snars van.
Lily schreef:je kan het altijd proberen, niet geschoten is altijd mis.
En pippa, bij de apotheek werken ook mensen en mensen kunnen fouten maken dus misschien dat hij/zij gewoon een fout aantal heeft meegegeven.
Dat vind ik altijd zo'n dooddoener. Maar 6 pillen en 100 pillen is wel een erg grote fout Dat vind ik gewoon dom.
Gast- Gast
Wow, Rush... Dan zou ik ook zéker teruggaan! Het is waar dat een apotheek geen medicijnen mag terugnemen (alleen om te vernietigen) maar dit zou dan neem ik aan een kwestie van terugnemen, en terugbetalen zijn. Bedrijfsrisico...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
je kan het een dooddoener vinden maar het is wel zo. Ik maak hier ook wel eens een fout, oke ik werk niet met medicijnen o.i.d. maar het is nu eenmaal zo. En ja tussen 6 en 100 is een groot verschil maar hij/zij kan niet goed gelezen hebben of even niet opgelet hebben en er daardoor zoveel hebben meegegeven.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Wow, Rush... Dan zou ik ook zéker teruggaan! Het is waar dat een apotheek geen medicijnen mag terugnemen (alleen om te vernietigen) maar dit zou dan neem ik aan een kwestie van terugnemen, en terugbetalen zijn. Bedrijfsrisico...
Dan zal ze het nog steeds eerst moeten betalen denk ik; en dan krijg je het, als de apotheek/verzekering accoord gaat teruggestort.
Gast- Gast
Oh, maar daar zou ik ook wel genoegen mee nemen. En ik wil ook best wel voor 1 doosje (50 stuks) betalen, als zoiets per doosje gaat (geen idee). Maar niet voor 2 doosjes, dat is gewoon belachelijk.Pippa schreef:Sjaantje schreef:Wow, Rush... Dan zou ik ook zéker teruggaan! Het is waar dat een apotheek geen medicijnen mag terugnemen (alleen om te vernietigen) maar dit zou dan neem ik aan een kwestie van terugnemen, en terugbetalen zijn. Bedrijfsrisico...
Dan zal ze het nog steeds eerst moeten betalen denk ik; en dan krijg je het, als de apotheek/verzekering accoord gaat teruggestort.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Oh, maar daar zou ik ook wel genoegen mee nemen. En ik wil ook best wel voor 1 doosje (50 stuks) betalen, als zoiets per doosje gaat (geen idee). Maar niet voor 2 doosjes, dat is gewoon belachelijk.Pippa schreef:Sjaantje schreef:Wow, Rush... Dan zou ik ook zéker teruggaan! Het is waar dat een apotheek geen medicijnen mag terugnemen (alleen om te vernietigen) maar dit zou dan neem ik aan een kwestie van terugnemen, en terugbetalen zijn. Bedrijfsrisico...
Ik zou het wel zo snel mogelijk melden aan beide instanties zodat ze op de hoogte zijn van deze situatie!
Gast- Gast
Ja, ik ga morgen naar de apotheek en dan even horen wat zij er van zeggen. Daarna kan ik dan de zorgverzekering bellen als dat nodig is.
Rush- Lady Post-a-lot
Succes ermee, Rush... Ik hoop dat het teruggedraaid kan worden want het zijn wel fikse bedragen! Hoewel je nu wel lekker snel door je eigen risico heen bent... Weet niet of je nog meer zorgkosten verwacht dit jaar?
Mijn eigen risico is altijd al in januari / februari opgebruikt aan fysio en medicatie dus ik verwacht eerdaags ook een fikse rekening
Mijn eigen risico is altijd al in januari / februari opgebruikt aan fysio en medicatie dus ik verwacht eerdaags ook een fikse rekening
Nee ik verwacht niet meer kosten. Had in 4 jaar nog nooit eigen risico gebruikt en buiten mijn ziekenhuisbezoek om wil ik dat graag zo houden. Daarom baal ik ook extra. Als ik het toch kwijt ben, maakt het niet uit of het nu of volgende maand is, maar ik ben het als het goed is niet kwijt, dus.
Ik voel me bijna failliet.
Ik voel me bijna failliet.
Rush- Lady Post-a-lot
Zou ik zo meteen ook heen kunnen gaan en mijn verhaal uitleggen? Ik heb geen tijd om via huis te gaan om die medicijnen op te halen..
Rush- Lady Post-a-lot
Misschien helpt het als je dit bij je voordeur neerzet:Rush schreef:Ik voel me bijna failliet.
Nee zonder gein, als je verder geen zorgkosten verwacht is het extra zuur. Ik bedacht me dat het voor mij niet veel zou uitmaken om dat ik sowieso mijn eigen risico wel opgebruik, maar als je verder niets zou hoeven betalen dan is het erg veel geld dat onnodig uitgegeven moet worden. Laat je wel even weten hoe het verhaal afloopt? Ben wel heel benieuwd!
De internist heeft de fout gemaakt. Hij heeft 90 stuks voorgeschreven in plaats van 9. En om nou met hem de discussie aan te gaan?
Als de fout bij de apotheek lag, hadden ze het overigens wel vergoed, dus dat is wel netjes!
Als de fout bij de apotheek lag, hadden ze het overigens wel vergoed, dus dat is wel netjes!
Rush- Lady Post-a-lot
Aaargh, da's balen!
Je zou iig de poli Interne kunnen bellen om het voor te leggen. Geen idee of je dan nog iets gedaan kunt krijgen, maar je kunt t altijd proberen!
Edit: reken ook even uit wat het jou nu onnodig méér heeft gekost en 'sla ze daar maar mee om de oren'
Je zou iig de poli Interne kunnen bellen om het voor te leggen. Geen idee of je dan nog iets gedaan kunt krijgen, maar je kunt t altijd proberen!
Edit: reken ook even uit wat het jou nu onnodig méér heeft gekost en 'sla ze daar maar mee om de oren'
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Eigen risico vraagje
» Iemand verstand van eigen risico en fysiotherapie?
» Welke zwangerschapskosten gaan uit je eigen risico?
» Eigen risico volgend jaar naar €400
» Geen ouderlijk gezag, geen rechten?
» Iemand verstand van eigen risico en fysiotherapie?
» Welke zwangerschapskosten gaan uit je eigen risico?
» Eigen risico volgend jaar naar €400
» Geen ouderlijk gezag, geen rechten?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: