voor een kindje 2012
+54
holaagirl
Flip Fluitketel
Aagje!
TGR
Eva1985
Jasmine
Lilou
Annemie
slaatje
Laced
Clapperdie
Sarah1985
Roos
boekenwurm83
Puggle
Amber-
Ugly Betty
meisje
Highway
CCC
Muppetje
Puzzle
Muurvlindertje
Fien
Lejow
Limburg85
myloon
Pandora
L!ND@
Tsjip
Mom-Of-3
Triesje1983
sabje
MAS
Caramba
Flower_L
Viva
SleepingBeauty
Silver
Weegschaal
Lindsya
Smaragdje
tweeling
Vlinderjoy
MADDIE
blondje1313
nillis
Muis
bolus26
Linnie1985
JD
Alyssa
nina86
Pussycat
58 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: voor een kindje 2012
@ Linnie, gelukkig dat je je weer wat beter voelt.
@ Pandora, spannend, we blijven duimen.
@ all, net lekker geschaatst, blijf alleen nog steeds misselijk. Bah, dit had ik ook altijd zo van de pil, daarom al 7 jaar gestopt, maar hoop niet dat ik het nu zo vaak krijg. Die hormonen in je lichaam blijft lastig
@ Pandora, spannend, we blijven duimen.
@ all, net lekker geschaatst, blijf alleen nog steeds misselijk. Bah, dit had ik ook altijd zo van de pil, daarom al 7 jaar gestopt, maar hoop niet dat ik het nu zo vaak krijg. Die hormonen in je lichaam blijft lastig
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Linnie, gefeliciteerd! En fijn dat je je nu beter voelt.
Nillis, erg vervelend zeg dat je zo misselijk bent, hopelijk is het je ei en is het zo weer over..
muis: jammer joh
pandora: spannend zeg! hoop dat je gevoel het mis heeft en je toch zwanger bent!
hier gaat het goed, nog 3 dagen clomid...
Nillis, erg vervelend zeg dat je zo misselijk bent, hopelijk is het je ei en is het zo weer over..
muis: jammer joh
pandora: spannend zeg! hoop dat je gevoel het mis heeft en je toch zwanger bent!
hier gaat het goed, nog 3 dagen clomid...
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Nillis, bij mij is het al grotendeels gezakt. Heb het tijdens de pil en er na niet gehad! Ben nu bijna 2 maanden vd spiraal af en nu al geregeld gehad, dus ik denk dat het daar vanaf komt, vervelend he? Eet je dan ook weinig etc? Dat doe namelijk wel altijd..eigenlijk slecht, maar goed ben altijd zo bang dat ik dan moet overgeven!
Gast- Gast
Hey meiden,
ben ff heel druk nu... Zijn bezig met het speelgoed verwisselen van J.oshua.
Daarnaast druk met de was enzo, dus helaas even niet volledige reacties van mij...
Ik wilde wel even doorgeven dat ik gisteren oordruppels heb gekregen voor J.oshua. Die was al vanaf woensdag onhandelbaar en begon gisteren te klagen over oorpijn (had vanaf dinsdag al een loopoor).
Nu issie alweer veel liever, dus de druppels doen zijn werk!
Daarnaast heb ik net alwéér bloed gespot, dus ik ga morgen ECHT de dokter wéér bellen. En dan stuurt hij me maar weer (desnoods met spoed) door naar de gyn en dan gaat de gyn maar even kijken daarbinnen... Ik vind dit gewoon zwaar vervelend...
't Lijkt er wel weer op dat 't weer weggaat, dus dan kan er vanavond in iedergeval geklust worden...
ben ff heel druk nu... Zijn bezig met het speelgoed verwisselen van J.oshua.
Daarnaast druk met de was enzo, dus helaas even niet volledige reacties van mij...
Ik wilde wel even doorgeven dat ik gisteren oordruppels heb gekregen voor J.oshua. Die was al vanaf woensdag onhandelbaar en begon gisteren te klagen over oorpijn (had vanaf dinsdag al een loopoor).
Nu issie alweer veel liever, dus de druppels doen zijn werk!
Daarnaast heb ik net alwéér bloed gespot, dus ik ga morgen ECHT de dokter wéér bellen. En dan stuurt hij me maar weer (desnoods met spoed) door naar de gyn en dan gaat de gyn maar even kijken daarbinnen... Ik vind dit gewoon zwaar vervelend...
't Lijkt er wel weer op dat 't weer weggaat, dus dan kan er vanavond in iedergeval geklust worden...
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
@ Pandora: Testen!!!!!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
@ Puzzle; Wat jammer dat je ongesteld geworden was. Heel veel succes deze nieuwe ronde!
@ Nillis; Wat een schattig dochtertje heb jij!
@ Triesje; Ook al zo'n knapperd! Wat vervelend van je blijvende bloedverlies...
@ FF; Balen dat de medicatie niet aanslaat, schiet niet echt op zo! Wel fijn dat je zo'n regelmatige cyclus hebt, hopen dat je er snel wat mee kan gaan doen!
@ Pandora; Spannend!
@ Anniej_S; Wat leuk dat je dochter haar eerste stapjes heeft gezet, snap dat je trots bent!
@ Sleepingbeauty; Spannend!
@ Pussycat; Dat is wel vroeg idd... Ik zou ook nog even doortesten denk ik.
@ Nillis; Ben jij altijd misselijk rond je eisprong? Er zijn leukere manieren om het te merken denk ik
@ Muis; Balen! Hopen we samen op een ongesteldheid!
Ik ben nog niet ongesteld. Kon me niet inhouden en heb net getest; negatief.
Ben natuurlijk wel teleurgesteld en ook wel verdrietig, maar ben vooral bang dat mijn menstruatie gaat uitblijven.
Heb zulke zere borsten dat ik hoop snel ongesteld te gaan worden, er moet toch wel iets gaande zijn in mijn lijf...
@ Nillis; Wat een schattig dochtertje heb jij!
@ Triesje; Ook al zo'n knapperd! Wat vervelend van je blijvende bloedverlies...
@ FF; Balen dat de medicatie niet aanslaat, schiet niet echt op zo! Wel fijn dat je zo'n regelmatige cyclus hebt, hopen dat je er snel wat mee kan gaan doen!
@ Pandora; Spannend!
@ Anniej_S; Wat leuk dat je dochter haar eerste stapjes heeft gezet, snap dat je trots bent!
@ Sleepingbeauty; Spannend!
@ Pussycat; Dat is wel vroeg idd... Ik zou ook nog even doortesten denk ik.
@ Nillis; Ben jij altijd misselijk rond je eisprong? Er zijn leukere manieren om het te merken denk ik
@ Muis; Balen! Hopen we samen op een ongesteldheid!
Ik ben nog niet ongesteld. Kon me niet inhouden en heb net getest; negatief.
Ben natuurlijk wel teleurgesteld en ook wel verdrietig, maar ben vooral bang dat mijn menstruatie gaat uitblijven.
Heb zulke zere borsten dat ik hoop snel ongesteld te gaan worden, er moet toch wel iets gaande zijn in mijn lijf...
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Hoi, ik heb al een aantal keren stiekem meegelezen in dit topic en als jullie nog een plekje hebben wil ik ook graag wat mee komen schrijven! Afgelopen week heb ik mijn laatste pil geslikt (word nu dus ongesteld) en met foliumzuur gestart en daarna gaan wij er ook voor ! Ben benieuwd wat alles ons brengt!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Balen van jou test! Wanneer had je je menstruatie verwacht, weegschaal?
Ik ben idd wel teleurgesteld dat ik ongi werd, maar daarna ook positief nieuws dat de clomid wel werkt!
Ik ben idd wel teleurgesteld dat ik ongi werd, maar daarna ook positief nieuws dat de clomid wel werkt!
Puzzle- Prater
welkom highway, en heel veel succes
Puzzle- Prater
Dankjewel! Jij ook heel veel succes!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
@ Puzzle; Ik dacht echt mijn eisprong twee weken geleden op de zaterdag gevoeld te hebben. Dus hopelijk word ik deze week gewoon ongesteld. Fijn dat de clomid goed werkt idd, hopelijk is het deze ronde raak!
@ Highway; Welkom!
@ Highway; Welkom!
Weegschaal- Kletskop
Highway schreef:Dankjewel! Jij ook heel veel succes!
dank je!
Puzzle- Prater
@ Linnie: gefeliciteerd! Heb je een leuke dag gehad?
@ Puzzle: fijn dat het goed gaat! En natuurlijk fijn dat de chlomid werkt!
@ Pandora: ik had zeker al getest ben ook benieuwd of ik het tot donderdag ga uithouden.
@ Triesje; was er doorheen te komen, dat speelgoed van J.oshua? Moet hier ook nodig keer de bakken sorteren. L. gooit alles bij elkaar en deel speelt hij nooit meer mee.
@ Weegschaal: jammer van de test zeg. Is wel dubbel gevoel. Je hoopt natuurlijk op een zwangerschap, maar als het niet zo is, dan zo snel mogelijk ongesteld worden.
@ Highway: welkom. Spannend!
Begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden...ben benieuwd wat deze eerste ronde gaat doen. Vanmiddag even naar de kinderboerderij geweest en nu pas viel mij het bordje met waarschuwing voor zwangere vrouwen op. Dacht wel weer "oja, daar moet ik tzt ook weer rekening mee houden".
Fijne avond!
@ Puzzle: fijn dat het goed gaat! En natuurlijk fijn dat de chlomid werkt!
@ Pandora: ik had zeker al getest ben ook benieuwd of ik het tot donderdag ga uithouden.
@ Triesje; was er doorheen te komen, dat speelgoed van J.oshua? Moet hier ook nodig keer de bakken sorteren. L. gooit alles bij elkaar en deel speelt hij nooit meer mee.
@ Weegschaal: jammer van de test zeg. Is wel dubbel gevoel. Je hoopt natuurlijk op een zwangerschap, maar als het niet zo is, dan zo snel mogelijk ongesteld worden.
@ Highway: welkom. Spannend!
Begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden...ben benieuwd wat deze eerste ronde gaat doen. Vanmiddag even naar de kinderboerderij geweest en nu pas viel mij het bordje met waarschuwing voor zwangere vrouwen op. Dacht wel weer "oja, daar moet ik tzt ook weer rekening mee houden".
Fijne avond!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
@ Weegschaal: ja ik word er zwaar nerveus, zenuwachtig en onzeker van... Vanavond is de klusavond weer, maar ben bang dat 't niets gaat worden...
Hahaha, ja lekker ding hebben we he?
Wat balen van je negative test. Maar misschien gewoon te vroeg getest? En anders gewoon ongi worden, ben je ook van de onzekerheid af...
@ Highway: welkom hier meid! Succes in deze ronde.
Hier besloten morgenochtend eerst de fertiliteitsafdeling te bellen. Mijn arts had gezegd, dat als er wat was, ik gewoon weer kon bellen...
Hahaha, ja lekker ding hebben we he?
Wat balen van je negative test. Maar misschien gewoon te vroeg getest? En anders gewoon ongi worden, ben je ook van de onzekerheid af...
@ Highway: welkom hier meid! Succes in deze ronde.
Hier besloten morgenochtend eerst de fertiliteitsafdeling te bellen. Mijn arts had gezegd, dat als er wat was, ik gewoon weer kon bellen...
Triesje1983- Prater
@ Flower; Spannend!
@ Triesje; Gewoon bellen dan! Vreselijk he, die onzekerheid. Ik heb vrijdag een afspraak bij de gyn. Lees alleen op internet dat ze je dan gewoon weer 6 weken kunnen laten wachten. Dus daar moet ik me maar vast op proberen in te stellen.
Ik had dit wachten altijd moeilijk gevonden, maar nu we al een jaar bezig zijn er dus nog meer nutteloze tijd bijkomt maakt me het zo pissig. Dit moet jij vast wel herkennen!!
@ Triesje; Gewoon bellen dan! Vreselijk he, die onzekerheid. Ik heb vrijdag een afspraak bij de gyn. Lees alleen op internet dat ze je dan gewoon weer 6 weken kunnen laten wachten. Dus daar moet ik me maar vast op proberen in te stellen.
Ik had dit wachten altijd moeilijk gevonden, maar nu we al een jaar bezig zijn er dus nog meer nutteloze tijd bijkomt maakt me het zo pissig. Dit moet jij vast wel herkennen!!
Weegschaal- Kletskop
Als ik morgen nog niet ongesteld ben ga ik testen...
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Als ik morgen nog niet ongesteld ben ga ik testen...
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
@ Weegschaal: dat wachten herken ik wel idd... dat had ik vooral bij de fertiliteitsafdeling dat ik steeds zo lang moest wachten, maargoed... het is helaas niet anders... Ik hoop dat ik nu niet hoef te wachten en dat ze gewoon even snel een echo willen maken...
Ik zou 't namelijk ook wel prettig vinden om te weten of de cyste weg is...
@ Pandora: ik duim!
Ik zou 't namelijk ook wel prettig vinden om te weten of de cyste weg is...
@ Pandora: ik duim!
Triesje1983- Prater
@ Pandora; Wat dacht je, ik post het dubbel voor dubbel geluk Ik duim ook voor je!
@ Triesje; Zou idd wel netjes zijn als ze even naar die cyste kijken. Was daar dan geen controleafspraak voor gepland?
@ Triesje; Zou idd wel netjes zijn als ze even naar die cyste kijken. Was daar dan geen controleafspraak voor gepland?
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal schreef:@ Pandora; Wat dacht je, ik post het dubbel voor dubbel geluk Ik duim ook voor je!
Nope, ze zei dat ze verwachtte dat deze zelf zou verdwijnen als ik ongesteld zou worden... Maargoed... Nu ben ik 2x ongesteld geweest. 1x in de stopweek en 1x uit mezelf... En nu blijf ik dus steeds bloeden en dat voelt gewoon niet goed...Ik heb er weinig zin in om straks weer op 6 weken ongi 3 weken niet, 5 weken ongi 2 weken niet 4 weken ongi 1 week niet, te gaan zitten... Dat word enorm lastig klussen hahaha...
Zoals 't er nu naar uitziet kan er wel geklust worden vanavond. Heb nu weer nagenoeg niets, maar ik ga wel gewoon bellen morgenochtend om 8.00 uur...Dit hoort gewoon niet...
Triesje1983- Prater
Pfff sorry hoor, maar ik vind 'klussen' zo'n verschrikkelijk woord...
Evenals 'ongi'
Evenals 'ongi'
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ja dat kan...
Triesje1983- Prater