voor een kindje 2012
+54
holaagirl
Flip Fluitketel
Aagje!
TGR
Eva1985
Jasmine
Lilou
Annemie
slaatje
Laced
Clapperdie
Sarah1985
Roos
boekenwurm83
Puggle
Amber-
Ugly Betty
meisje
Highway
CCC
Muppetje
Puzzle
Muurvlindertje
Fien
Lejow
Limburg85
myloon
Pandora
L!ND@
Tsjip
Mom-Of-3
Triesje1983
sabje
MAS
Caramba
Flower_L
Viva
SleepingBeauty
Silver
Weegschaal
Lindsya
Smaragdje
tweeling
Vlinderjoy
MADDIE
blondje1313
nillis
Muis
bolus26
Linnie1985
JD
Alyssa
nina86
Pussycat
58 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Highway schreef:MAS schreef:@ Highway, Wat leuk dat jullie huis in Juni wordt opgeleverd. Wij krijgen ook onze koopwoning begin juni. Wij gaan dit weekend een bank bestellen
leuk he? Ik vind het wel moeilijk uitzoeken, zo zonder dat je het huis ook daadwerkelijk kan zien maar het is echt leuk om mee bezig te zijn! Hebben jullie de keuken en badkamer al rond?
leuk he een nieuw huis! wij krijgen 8 maart de sleutel! zijn dus nu bezig met vloeren en muurkleuren!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
ff pronken met mijn neefje
*weg*
*weg*
Laatst aangepast door Highway op ma 20 feb 2012 - 6:13; in totaal 1 keer bewerkt
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Haha Highway Leuke foto's en prachtige taart ook weer!
Vond je neefje het lekker?
Het zoontje van een vriendin van mij nap een hap van de fondanten Cars die op zijn taart stond en die vond er helemaal niks aan
Vond je neefje het lekker?
Het zoontje van een vriendin van mij nap een hap van de fondanten Cars die op zijn taart stond en die vond er helemaal niks aan
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
hij lust geen taart maar de marsefond vond hij erg lekker, hij heeft een gedeelte rails op en wilde perse de thomas trein op zijn bordje ipv een stuk taart. Daar heeft hij nog best een aantal happen van genomen
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Highway, ik heb wel ovulatietesten liggen maar nog niet gebruikt (maar ik weet niet van welk merk ze zijn, van één of andere internetwebsite besteld). Maar ik zou daar echt nog niet gelijk mee beginnen hoor. Ik vind ovulatietesten/temperaturen meer iets voor als je al een tijdje bezig bent (6 maanden ofzo..) om te kijken wanneer je precies je eisprong hebt om dan 'gerichter' seks te hebben. Ik zou daar écht nog niet mee beginnen, het leuke aan het prille begin van zwanger willen worden is het onbezorgde, vind ik persoonlijk. Wat een superschattige foto's trouwens!
JaneDoe, ik zou me vooralsnog niet te veel zorgen maken en gewoon even afwachten of je ongesteld wordt door die medicatie. Al snap ik wel dat dat makkelijk gezegd is hoor.
Linnie, leuke cupcakes heb je gemaakt!
SleepingBeauty, balen dat je ongesteld geworden bent. Heb je wel een nette cyclus?
Mas, vervelend dat je zoveel last hebt van zere borsten.
Smaragdje, bij jou ook nog steeds niets te bekennen? Jij zit ook alweer over de 50 dagen, lang hoor!
Anniej, wat balen meis
Nillis, dit gebeurt nu inderdaad bij mij. Ik heb altijd een hele egale, zachte huid. Terwijl het nu echt heel oneffen en onzuiver is. Dat zou al snel zijn als je nu al ongesteld zou worden!
All, ik heb weinig te melden verder. Wacht rustig af tot mijn controle over twee weken en dan zien we wel weer.
JaneDoe, ik zou me vooralsnog niet te veel zorgen maken en gewoon even afwachten of je ongesteld wordt door die medicatie. Al snap ik wel dat dat makkelijk gezegd is hoor.
Linnie, leuke cupcakes heb je gemaakt!
SleepingBeauty, balen dat je ongesteld geworden bent. Heb je wel een nette cyclus?
Mas, vervelend dat je zoveel last hebt van zere borsten.
Smaragdje, bij jou ook nog steeds niets te bekennen? Jij zit ook alweer over de 50 dagen, lang hoor!
Anniej, wat balen meis
Nillis, dit gebeurt nu inderdaad bij mij. Ik heb altijd een hele egale, zachte huid. Terwijl het nu echt heel oneffen en onzuiver is. Dat zou al snel zijn als je nu al ongesteld zou worden!
All, ik heb weinig te melden verder. Wacht rustig af tot mijn controle over twee weken en dan zien we wel weer.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
@SleepingBeauty, Wij hebben een huis gekocht wat 7 jaar oud is en al onze eisen voldoen. De keuken en de vloer blijven er in. We hoeven eigenlijk alleen te verven en dan kunnen we verhuizen. We wonen nu in een hele kleine woning en zijn ook erg blij dat we het nu echt kunnen inrichten naar onze smaak. Maarja nog iets meer dan 3 maanden wachten.
En gister de bank gekocht die was uiteindelijk weer veel duurder dan verwacht, maar het is echt een super mooie bank!! Dus ik ben helemaal blij!!!
@Anniej_s, Jammer dat het negatief is!!!!!
En gister de bank gekocht die was uiteindelijk weer veel duurder dan verwacht, maar het is echt een super mooie bank!! Dus ik ben helemaal blij!!!
@Anniej_s, Jammer dat het negatief is!!!!!
MAS- Fluisteraar
- Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10
Ik heb met mijn zieke mannetje niet veel tijd om te reageren en terug te lezen. Vandaar dus soms een korte reactie. Dus weer even kort:
@ Highway, leuke taart!
@ Allysa, hoe voel jij je verder? Hier nog niets, nee.
@ Highway, leuke taart!
@ Allysa, hoe voel jij je verder? Hier nog niets, nee.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Te vroeg geantwoord, ik zie net dat ik nu (na 55 dagen) wat oud bloed verlies, zit er blijkbaar toch aan te komen nu!
Smaragdje- Ratel
@ Alyssa; Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik ook weer een vettere huid en meer puistjes. Dus het is zeker een positieve ontwikkeling denk ik, als je dan naar de vruchtbaarheid kijkt Mijn duimen draaien echt overuren voor je!!!
@ Highway; Leuke meubels uitgezocht? Mooie taart trouwens!
@ JaneDoe;
@ Linnie; Leuk!
@ Sleepingbeauty; Jammer!
@ Anniej; Jammer!
@ Mas; Fijn dat je zo blij bent met de bank, maar de hogere prijs dan ook minder erg! Zoek zelf ook nog een nieuwe bank.
@ Smaragdje; Beterschap! En wat fijn dat je menstruatie eraan komt.
@ All; Ik ben ongesteld geworden..Dat had ik nu net niet verwacht na mijn echo bij de gyn vrijdag; hij zij dat mijn baarmoederslijmvlies nog veel te dun was en ik voorlopig geen menstruatie kon verwachten. Daarbij zag hij een groeiend eitje wat deze week zou springen. Dus een miskraam kan echt alles ontregelen.
Heb wel flink last van mijn buik en rug, alleen niet veel bloedverlies. Maar dat kan natuurlijk ook niet met weinig baarmoederslijmvlies.
Gelukkig heb ik de afgelopen dagen wel kunnen carnavallen :joker: Moet vannacht werken, dus lig nu met een kersenpitje op de bank.
@ Highway; Leuke meubels uitgezocht? Mooie taart trouwens!
@ JaneDoe;
@ Linnie; Leuk!
@ Sleepingbeauty; Jammer!
@ Anniej; Jammer!
@ Mas; Fijn dat je zo blij bent met de bank, maar de hogere prijs dan ook minder erg! Zoek zelf ook nog een nieuwe bank.
@ Smaragdje; Beterschap! En wat fijn dat je menstruatie eraan komt.
@ All; Ik ben ongesteld geworden..Dat had ik nu net niet verwacht na mijn echo bij de gyn vrijdag; hij zij dat mijn baarmoederslijmvlies nog veel te dun was en ik voorlopig geen menstruatie kon verwachten. Daarbij zag hij een groeiend eitje wat deze week zou springen. Dus een miskraam kan echt alles ontregelen.
Heb wel flink last van mijn buik en rug, alleen niet veel bloedverlies. Maar dat kan natuurlijk ook niet met weinig baarmoederslijmvlies.
Gelukkig heb ik de afgelopen dagen wel kunnen carnavallen :joker: Moet vannacht werken, dus lig nu met een kersenpitje op de bank.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Hoi meiden,
Ik heb niet alles teruggelezen maar ik zag wel nieuwe zwangere voorbij komen dus bij deze: Gefeliciteerd!
Voor degene die ongesteld zijn geworden: Balen
Anniej: balen van je negatieve test, hopelijk toch te vroeg getest.
Tries, jeetje die arts van jou heeft wel lef om dat zo te zeggen. Vind ik echt niet kunnen, maar gelukkig word je nu wel serieus genomen. hopelijk belt er iemand af en kan je snel terecht.
Linnie, beetje laat maar alsnog gefeliciteerd, leuke taart zag ik voorbij komen.
Uhmmmmmmmmm shit toen wist ik het niet meer, jullie hebben ook echt niet stilgezeten hier.
Of ik ben te lang niet geweest dat kan natuurlijk ook.
ik ben nu weer lekker twee dagen vrij, heb nu eindelijk eens ff tijd voor mezelf. De jongste ligt op bed en de oudste is met papa mee. heerlijk wat een rust hier , maar ik verwacht ze zo alweer terug want ze zijn al ff weg. Ongesteldheid is alweer ff over, denk dat ik een deze dagen me eisprong heb. afgelopen week was ik echt strontverkouden, voelde me echt zo ellendig. Heb ook 3x een bloedneus gehad waarvan de laatste keer gewoon niet wilde stoppen en bijna een uur heeft geduurd voordat die stopte en ik was nog een niet thuis ook. Voelde me daarna echt zo slap en moest daarna nog bloedprikken ook bleh. gelukkig nu weer opgeknapt. De zon schijnt hier heerlijk alleen ik heb het echt koud en het is hier 22 graden zie ik, zal wel aan mij liggen.
Ik ga vanaf nu weer proberen wat actiever mee te schrijven... kan ik jullie tenminste weer een beetje bijhouden hopelijk
Ik heb niet alles teruggelezen maar ik zag wel nieuwe zwangere voorbij komen dus bij deze: Gefeliciteerd!
Voor degene die ongesteld zijn geworden: Balen
Anniej: balen van je negatieve test, hopelijk toch te vroeg getest.
Tries, jeetje die arts van jou heeft wel lef om dat zo te zeggen. Vind ik echt niet kunnen, maar gelukkig word je nu wel serieus genomen. hopelijk belt er iemand af en kan je snel terecht.
Linnie, beetje laat maar alsnog gefeliciteerd, leuke taart zag ik voorbij komen.
Uhmmmmmmmmm shit toen wist ik het niet meer, jullie hebben ook echt niet stilgezeten hier.
Of ik ben te lang niet geweest dat kan natuurlijk ook.
ik ben nu weer lekker twee dagen vrij, heb nu eindelijk eens ff tijd voor mezelf. De jongste ligt op bed en de oudste is met papa mee. heerlijk wat een rust hier , maar ik verwacht ze zo alweer terug want ze zijn al ff weg. Ongesteldheid is alweer ff over, denk dat ik een deze dagen me eisprong heb. afgelopen week was ik echt strontverkouden, voelde me echt zo ellendig. Heb ook 3x een bloedneus gehad waarvan de laatste keer gewoon niet wilde stoppen en bijna een uur heeft geduurd voordat die stopte en ik was nog een niet thuis ook. Voelde me daarna echt zo slap en moest daarna nog bloedprikken ook bleh. gelukkig nu weer opgeknapt. De zon schijnt hier heerlijk alleen ik heb het echt koud en het is hier 22 graden zie ik, zal wel aan mij liggen.
Ik ga vanaf nu weer proberen wat actiever mee te schrijven... kan ik jullie tenminste weer een beetje bijhouden hopelijk
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
@ all, even een snelle reactie, want ben kapot na een slaapdienst van 18 uur en een T die net niet naar bed wilde. Hier nog geen ongi, maar oh wat ben ik beroerd, moe witjes en een zere buik. Ga ervan uit dat mijn ongi komt, maar herken het ook wel een beetje van de zwangerschap van T. Toen had ik ook de hele week krampen en een zere buik en wist ik zeker dat ik ongi zou worden. Ik wil er niet teveel mee bezig zijn en ondertussen ben ik het wel en ben ik ook nog tot donderdagmiddag vrij, dus kan ik lekker zenuwen. Ik ga sowieso pas het weekend testen, als ik niet eerder ongesteld ben geworden. Ik vind het zo spannend en dat wil ik niet. ik was er vorige maand zo rustig onder.
Lekker onsamenhangend hé, maar jullie snappen mij vast wel.
Goed ik ga even lekker in het zonnetje op de bank liggen. Morgen reageer ik wel weer op iedereen
Lekker onsamenhangend hé, maar jullie snappen mij vast wel.
Goed ik ga even lekker in het zonnetje op de bank liggen. Morgen reageer ik wel weer op iedereen
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Spannend Nillis!
Weegschaal- Kletskop
Ik heb een vraagje, want ik kom er niet meer uit.
Voor wie ovulatietesten doen: Hoe donker blijven jullie testen ná de eisprong?
Dit zijn mijn testen van volgens mij voor en tot mijn eisprong:
Bij 13 en 14 feb zie je eigenlijk niks en dan de 15e is hij duidelijk. Niet zo donker als de teststreep, maar de duidelijkste tot toen. De dag erna was hij weer lichter, dus eisprong geweest dacht ik. Maar omdat ik iets twijfelde ging ik door met testen.
Deze is van vandaag:
Beter kreeg ik hem er helaas niet op, maar hier is hij net zo donker als die van de 15e zal mijn eisprong dan nog steeds moeten komen?
Of komt het vaker voor dat hij steeds best donker terug komt? en zegt het helemaal niks.
Ik heb hem nog helemaal niet zo donker gehad als de teststreep namelijk.
Voor wie ovulatietesten doen: Hoe donker blijven jullie testen ná de eisprong?
Dit zijn mijn testen van volgens mij voor en tot mijn eisprong:
Bij 13 en 14 feb zie je eigenlijk niks en dan de 15e is hij duidelijk. Niet zo donker als de teststreep, maar de duidelijkste tot toen. De dag erna was hij weer lichter, dus eisprong geweest dacht ik. Maar omdat ik iets twijfelde ging ik door met testen.
Deze is van vandaag:
Beter kreeg ik hem er helaas niet op, maar hier is hij net zo donker als die van de 15e zal mijn eisprong dan nog steeds moeten komen?
Of komt het vaker voor dat hij steeds best donker terug komt? en zegt het helemaal niks.
Ik heb hem nog helemaal niet zo donker gehad als de teststreep namelijk.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
@ Nillis Ik had inderdaad ook heel veel krampen toen ik net zwanger was en zat elke keer te kijken of ik toch écht niet ongesteld ging worden. En er niet teveel mee bezig zijn lukt volgens mij niemand hahaha. Ben benieuwd nillis!
@ mamavan2 goed je best doen hé deze week hahaha
@ Weegschaal wel fijn dat je menstruatie niet té lang op zich heeft laten wachten J Wel vreemd van je ei… maar ja ik snap ook niks van eitjes die springen enzo
@ Smaragdje Dat valt nog mee 55 dagen! Het zet in ieder geval door.
@ Alyssa Heb je ook geen pijn meer? En ben je gewoon door blijven werken na die eerste week die toch wel tegen viel?
@ Highway Geweldige foto’s en taart! Die auto op die grote lepel
@ mamavan2 goed je best doen hé deze week hahaha
@ Weegschaal wel fijn dat je menstruatie niet té lang op zich heeft laten wachten J Wel vreemd van je ei… maar ja ik snap ook niks van eitjes die springen enzo
@ Smaragdje Dat valt nog mee 55 dagen! Het zet in ieder geval door.
@ Alyssa Heb je ook geen pijn meer? En ben je gewoon door blijven werken na die eerste week die toch wel tegen viel?
@ Highway Geweldige foto’s en taart! Die auto op die grote lepel
Pussycat- Ratel
Die irritante ovulatietesten ook Pussycat! Ik kan je dus niet helpen, snap er ook helemaal niets van!
Wij klussen toch wel om de dag, dus missen doen we het normaal niet. Maar het is wel fijn om te weten waar je aan toe bent qua cyclus en zo!
Wij klussen toch wel om de dag, dus missen doen we het normaal niet. Maar het is wel fijn om te weten waar je aan toe bent qua cyclus en zo!
Weegschaal- Kletskop
Ja stom hé!
Ja wij klussen ook wel zo'n beetje om de dag, maar ja dat kan ook niet altijd....
Werk/kind die niet altijd slaapt wanneer het ons uitkomt enzo
Ow en we zijn veel ziek geweest hahaha, dus pff ik zal wel weer gewoon ongesteld worden, maar als ik nou eens wist wanneer mijn eisprong is dan kan ik in ieder geval gericht sex hebben Niet dat ik anders geen sex wil hebben, maar ik heb toch ook wel een doel whahaha nou ja jullie snappen we wel
Ja wij klussen ook wel zo'n beetje om de dag, maar ja dat kan ook niet altijd....
Werk/kind die niet altijd slaapt wanneer het ons uitkomt enzo
Ow en we zijn veel ziek geweest hahaha, dus pff ik zal wel weer gewoon ongesteld worden, maar als ik nou eens wist wanneer mijn eisprong is dan kan ik in ieder geval gericht sex hebben Niet dat ik anders geen sex wil hebben, maar ik heb toch ook wel een doel whahaha nou ja jullie snappen we wel
Pussycat- Ratel
Ik snap je helemaal! Want of het nou om gericht klussen is of om te weten wanneer het nou precies is zodat je wanneer je kan testen, het is allebei handig. Nu alleen die testen nog wat duidelijker maken
Weegschaal- Kletskop
Ja idd met die smileys leken mij bijvoorbeeld wel duidelijk maar pff als ik die dingen 6 rondes nodig heb ben ik arm
Ik heb gewoon die van sensitest volgens mij een hele stapel in 1 keer kost niks nou ja bijna dan....
Ik heb gewoon die van sensitest volgens mij een hele stapel in 1 keer kost niks nou ja bijna dan....
Pussycat- Ratel
Ik las net in jouw topic ook je reactie over temperaturen; dat heeft bij mij dus ook geen zin vanwege onregelmatig werk. Ik heb ook nachtdiensten waardoor er gelijk helemaal niks meer van klopt.
Misschien toch aan de gyn vragen of hij niet dagelijks een echo kan maken, dan weet ik het echt zeker
Ben gewoon een beetje gefrustreerd dat ik zo ontregeld ben na de miskramen, anderen hier en om me heen lijken daar veel minder last van te hebben. Ik mis mijn strakke regelmatige cyclus!
Misschien toch aan de gyn vragen of hij niet dagelijks een echo kan maken, dan weet ik het echt zeker
Ben gewoon een beetje gefrustreerd dat ik zo ontregeld ben na de miskramen, anderen hier en om me heen lijken daar veel minder last van te hebben. Ik mis mijn strakke regelmatige cyclus!
Weegschaal- Kletskop
Hey meid,
Zou wel handig zijn hé elke dagen even een echo maken haha. Bestond er maar zo'n thuisapparaatje
Kan me wel voorstellen dat je ervan gefrustreerd raakt hoor pff. Een miskraam of bevalling of uberhaupt zwanger zijn is ook niet niks voor je lichaam. Daar ben ik wel achter gekomen. Maar toch je wilt door... terwijl ons lichaam blijkbaar tijd nodig heeft. Maar ja... uiteindelijk komt het allemaal wel goed. En dan denk je, waarom was ik toen zo ongeduldig?
Zou wel handig zijn hé elke dagen even een echo maken haha. Bestond er maar zo'n thuisapparaatje
Kan me wel voorstellen dat je ervan gefrustreerd raakt hoor pff. Een miskraam of bevalling of uberhaupt zwanger zijn is ook niet niks voor je lichaam. Daar ben ik wel achter gekomen. Maar toch je wilt door... terwijl ons lichaam blijkbaar tijd nodig heeft. Maar ja... uiteindelijk komt het allemaal wel goed. En dan denk je, waarom was ik toen zo ongeduldig?
Pussycat- Ratel
@ Pussycat, kan jou niet helpen met die testen, heb ze nog nooit gebruikt. Echt doorzetten doet het hier nog niet hoor.
Smaragdje- Ratel
Pussycat schreef:
Zo juist en herkenbaar! Hoop dat we dat snel kunnen zeggen
Weegschaal- Kletskop
hopelijk heel snel!
hier proberen we ook wel een beetje te ´mikken´hoor, we hebben toch een missie!
hier proberen we ook wel een beetje te ´mikken´hoor, we hebben toch een missie!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
hoi meiden,
Ik lees al heel wat jaren mee, maar wil nu toch mee komen schrijven.
Mijn naam is Eva, 26 jaar en nu een jaar samen met mijn vriend (30). Dit jaar willen we proberen om een kindje te krijgen.
27 januari heb ik mijn laatste pil geslikt. De week erna werd ik dus ongesteld.
Nu heb ik afgelopen week een aantal dagen bruine afscheiding gehad. Ik dacht jeetje word ik nu al ongesteld. Maar hier bleef het bij. Het was ook alleen bij het afvegen na het plassen.
Hebben jullie enig idee wat dit kan zijn? Komt dat door het stoppen met de pil? Heeft het met mijn eisprong te maken? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik kan het namelijk ook aan niemand in mijn omgeving vragen (die weten niet dat we voor een kindje gaan).
Ik lees al heel wat jaren mee, maar wil nu toch mee komen schrijven.
Mijn naam is Eva, 26 jaar en nu een jaar samen met mijn vriend (30). Dit jaar willen we proberen om een kindje te krijgen.
27 januari heb ik mijn laatste pil geslikt. De week erna werd ik dus ongesteld.
Nu heb ik afgelopen week een aantal dagen bruine afscheiding gehad. Ik dacht jeetje word ik nu al ongesteld. Maar hier bleef het bij. Het was ook alleen bij het afvegen na het plassen.
Hebben jullie enig idee wat dit kan zijn? Komt dat door het stoppen met de pil? Heeft het met mijn eisprong te maken? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik kan het namelijk ook aan niemand in mijn omgeving vragen (die weten niet dat we voor een kindje gaan).
Eva1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 144
Registratiedatum : 20-02-12
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012