Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+54
holaagirl
Flip Fluitketel
Aagje!
TGR
Eva1985
Jasmine
Lilou
Annemie
slaatje
Laced
Clapperdie
Sarah1985
Roos
boekenwurm83
Puggle
Amber-
Ugly Betty
meisje
Highway
CCC
Muppetje
Puzzle
Muurvlindertje
Fien
Lejow
Limburg85
myloon
Pandora
L!ND@
Tsjip
Mom-Of-3
Triesje1983
sabje
MAS
Caramba
Flower_L
Viva
SleepingBeauty
Silver
Weegschaal
Lindsya
Smaragdje
tweeling
Vlinderjoy
MADDIE
blondje1313
nillis
Muis
bolus26
Linnie1985
JD
Alyssa
nina86
Pussycat
58 plaatsers

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 27 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Limburg85 za 18 feb 2012 - 7:37

Spannend Annie!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 7:47

Lejow schreef:Maatje 38 is zooohooo klein!

1410 gr is ook héél klein, nog kleiner dan jouw B.
En zij zwemt in 44, toch?
Zou sowieso je adviseren om 44 te halen hoor, daar groeit hij nog in.

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 18 feb 2012 - 7:54

Parel schreef:
Lejow schreef:Maatje 38 is zooohooo klein!

1410 gr is ook héél klein, nog kleiner dan jouw B.
En zij zwemt in 44, toch?
Zou sowieso je adviseren om 44 te halen hoor, daar groeit hij nog in.

Ja B is nu 1685.
Ze kan 44 nu goed aan, zit alleen nog wat ruim bij de armpjes en der nekje. Maar in lengte heeft ze het wel nodig.
(Het pakje dat ze vorige keer aan had, bleek maat 50 te zijn laughcry , dat is dus echt veel te groot haha).

We hebben wat kleertjes gekregen in maat 44, daar hebben we waarschijnlijk genoeg aan.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Smaragdje za 18 feb 2012 - 7:59

Ik ben benieuwd Anniej! Spannend!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 8:23

voor een kindje 2012 - Pagina 27 394967 Cool

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje za 18 feb 2012 - 8:25

Anniej_S schreef:voor een kindje 2012 - Pagina 27 394967 Cool

Ik snap die smiley niet, heb ik iets stoms gezegd voor een kindje 2012 - Pagina 27 166342

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 8:38

Nee ik vond het gewoon leuk om dat even te plaatsen!

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje za 18 feb 2012 - 8:41

Anniej_S schreef:Nee ik vond het gewoon leuk om dat even te plaatsen!

Ah oke Very Happy

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Highway za 18 feb 2012 - 9:56

MAS schreef:@ Highway, Wat leuk dat jullie huis in Juni wordt opgeleverd. Wij krijgen ook onze koopwoning begin juni. Wij gaan dit weekend een bank bestellen Very Happy

leuk he? Ik vind het wel moeilijk uitzoeken, zo zonder dat je het huis ook daadwerkelijk kan zien maar het is echt leuk om mee bezig te zijn! Hebben jullie de keuken en badkamer al rond?
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Linnie1985 za 18 feb 2012 - 11:24

De 2e kraambezoek ging niet door (das al de zoveelste keer dat ze afbeld), mijn vriend en ik zijn er een beetje klaar mee. Werd gezegd kom maar over een paar weken langs, dan is dat rompertje wat ik had gekocht al te groot i thinking. Aangezien ik het in ambacht heb gekocht, moet mn ma het gaan ruilen en krijg geen geld terug... Dus mams gaat t ruilen voor wat anders voor mijn beste vriendin en neemt t mee als ze op kraamvisite gaat.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 20:05

Negatief, best jammer vinden we beiden!

Gast
Gast

Bericht  nillis za 18 feb 2012 - 21:09

Goedemorgen

@ Janedoe, ik kan me voorstellen dat de opmerking van de ha je even aan het denken heeft gezet. Hopelijk komt de ongi met deze medicatie.

@ Linnie, wat balen dat de kraamvisite niet doorging. Zij het goede vrienden van jullie?

@ AnnieJ, zeker jammer, maar kan het te vroeg zijn en toch wel grappig dat je man het ook jammer vind.

@ SB, wat jammer dat je ongi bent geworden. Op naar de volgende ronde.

@ Highway, ik gebruik geen ovu testen, dat doe ik denk ik pas als we heel lang aan het proberen zijn en ik vind het nu nog prima. ik kijk op www.sensitest wanneer ongeveer mijn vruchtbare dagen zijn en dan gaan we aan het werk.

@ Alyssa je kunt inderdaad een hele onrustige huid krijgen door hormonen. Gebeurd dit nu bij jou? Hopelijk is dit een gunstig vooruitzicht.

@ all, hier weinig bijzonderheden. Lijkt alsof ik ongi ga worden. Een vette huid en puistjes. Een zere buik en koud en moe. Zal wel weer vroeg zijn. Dan blijft de ongi maar eerder komen. Hoef ik in ieder geval niet zo lang in spanning te zitten. Goed ik ga maar eens aankleden. Straks de optocht lopen en daarna werken.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 21:39

Nillis, we kunnen nog alle kanten op. Hopelijk zet het bij jouw ook snel door! Veel plezier bij de optocht en werkse voor later vandaag!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 22:18

Linnie1985 schreef:De 2e kraambezoek ging niet door (das al de zoveelste keer dat ze afbeld), mijn vriend en ik zijn er een beetje klaar mee. Werd gezegd kom maar over een paar weken langs, dan is dat rompertje wat ik had gekocht al te groot i thinking. Aangezien ik het in ambacht heb gekocht, moet mn ma het gaan ruilen en krijg geen geld terug... Dus mams gaat t ruilen voor wat anders voor mijn beste vriendin en neemt t mee als ze op kraamvisite gaat.

Maar dat ventje was toch 1410 gr? Dan ligt hij toch nog in het ziekenhuis? Voor een 'kennis' vind ik het dan al heel apart dat ze jullie op kraamvisite laten komen. En straks, als je zelf een kleine hebt en het ervaart snap je echt wel beter waarom ze jullie soms afbellen, je kan afspraken maken maar niks plannen met zo'n ukkie. Weet je wel de reden?

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje za 18 feb 2012 - 22:26

Jammer Anniej!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  SleepingBeauty za 18 feb 2012 - 22:50

@ Highway/Mas: Wat leuk dat jullie allebei met een nieuw huis bezig zijn.
Wij zijn een jaar geleden ook in ons nieuwe huis gekomen. Het was echt helemaal nieuw pas gebouwd, dus we moesten nog heel veel uitzoeken qua badkamer/keuken vloeren etc. Is dat bij jullie ook zo?
Leuk om alles weer in te richten en er helemaal jullie plekje van te maken Very Happy Very Happy

@ Linnie: Jammer dat het kraambezoek niet doorgaat, zeker als het al vaker afgebeld is. Snap dat je er dan een keer klaar mee is. Als er verder geen (medische) reden voor is....
Waren het goede vrienden?

@Anniej: Jammer! Misschien toch te vroeg getest.

@ Nillis: Inderdaad weer op naar de volgende ronde! Jammer als je ongi zou worden, maar als het dan toch moet is het wel fijn om niet zo lang in spanning te zitten!

Zo ben eindelijk weer van die vervelende buikpijn af...pff was er gister echt niet lekker van!
Vandaag lekker rustig dagje... Mijn man werkt tot 13.00uur daarna zijn we nog samen vrij Very Happy Heb een lekkere rollade al in de pan..

Fijne dag allemaal!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Flower_L za 18 feb 2012 - 22:57

Jammer anniej!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Highway za 18 feb 2012 - 22:59

Sleepingbeauty: ja we moesten echt alles uitzoeken maar wij zijn, afgezien van de vloer beneden, vrijwel rond. Nog een koelkast en wat kleine dingetjes. Maar echt superleuk.We zitten nu nog in een huis gevuld met een combinatie van ons beiden (past dus ook totaal niet bij elkaar) en nu wordt het denk ik echt heeel mooi voor een kindje 2012 - Pagina 27 561177 Bevalt jullie huis goed? Oh eet smakelijK!

Anniej: jammer Sad Maar inderdaad misschien te vroeg?

Nillis: ja eigenlijk zou ik het ook nog niet moeten doen.. ik wil altijd alles in de hand houden en met zwanger worden merk ik nu al dat ik met de handen in het haar zit. Je kan niks.. maar ik kan dus niet rustig beginnen als ik weet dat er ook ovulatietesten zijn, die moet ik hebben haha. Ik ga ook eens op sensitest kijken voor een kindje 2012 - Pagina 27 561177

Ik heb zo nog de verjaardag van mijn neefje, hij wordt 3. Ik kan niet wachten om zijn koppie te zien als ik de taart binnen breng (thomas de trein)!
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 23:00

Ik ga niet eerder testen kopen als eind van de week, en tot die tijd wachten we wel af. Ben nu eerst een plan aan het maken om de katten uit te dunnen.

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 zo 19 feb 2012 - 0:04

Annie balen! Hopelijk komt het doordat je nu te vroeg heb getest.
Hebben jullie al een oplossing voor de katten?

Nillis hopelijk zijn het geen voortekenen voor je ongesteldheid, is je cyclus steeds vroeger? Ik ben benieuwd wat de mijne doet deze maand.

SB dat is fijn dat jullie vanmiddag lekker samen vrij hebben, nog leuke plannen voor vanmiddag?

Highway ben benieuwd naar de taart! Zo leuk om zo’n enthousiast koppie te zijn, wij hadden een cars taart voor S. zijn verjaardag, zo ontzettend blij en iedereen lachen in de winkel haha.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  SleepingBeauty zo 19 feb 2012 - 1:09

@ Highway: Ja ons huis bevalt super goed! Echt heerlijk een eigen huis e nidd niet meer zo'n bij elkaar geraapt zooitje maar gewoon een leuk ingericht huisje, wat je beiden mooi vindt. Tuurlijk hebben we wel dingen die we graag wat anders hadden gewild, mja achteraf blijf je dat soort dingen volgens mij altijd houden.
Maar ben blij dat het klaar is haha... We hebben toch wel een jaar alles met alles bezig geweest.

@ Anniej: succes met de katten... Heb je al wat bedacht?

@ Limburg; We gaan vanmiddag samen naar de kerk. Er is een leuke dienst vanmiddag dus heb er echt zin in! De heerlijke rollade opeten die me de hele ochtend al aan zit te kijken...
Ben vanmorgen al druk geweest ook al vlees voor morgen klaar gemaakt (rundvlees), daar heb ik morgen geen tijd voor.
En vanavond nog even naar mijn oma misschien...we zien wel!

Het zonnetje schijnt hier zo lekker, krijg al helemaal de voorjaarskriebels I love you Zo van achter het raam is het heel lekker warm....
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407

Bericht  Pussycat zo 19 feb 2012 - 3:42

Anniej_S schreef:Negatief, best jammer vinden we beiden!

ooh jammer anniej. Kan me voorstellen dat jullie het jammer vinden. Stiekem hoop ik voor je dat het toch nog te vroeg was was wat best kan je was ook heel vroeg haha.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220

Bericht  Linnie1985 zo 19 feb 2012 - 3:55

Dat meisje woont bij mijn vader. Met kerst koop je cadeaus voor haar, komt ze niet mee... Met andere dagen reken je op haar, komt ze ook niet mee...

Volgens mijn pa had ze bonje gehad met haar vriend ofzoiets, mijn pa was die avond ook ineens niet welkom. Terwijl hij wel alles voor haar doet. Ze heeft zelfs een babykamer in mijn pa zijn huis.

Het is een beetje een vreemd verhaal, maar als je het verhaal kent dan snappen jullie wel waarom mijn vriend en ik er klaar mee zijn.

Mijn broertje is niet voor niks bij mijn pa weg gegaan en bij onze ma gaan wonen...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  tweeling zo 19 feb 2012 - 4:14

Linnie1985 schreef:Dat meisje woont bij mijn vader. Met kerst koop je cadeaus voor haar, komt ze niet mee... Met andere dagen reken je op haar, komt ze ook niet mee...

Volgens mijn pa had ze bonje gehad met haar vriend ofzoiets, mijn pa was die avond ook ineens niet welkom. Terwijl hij wel alles voor haar doet. Ze heeft zelfs een babykamer in mijn pa zijn huis.

Het is een beetje een vreemd verhaal, maar als je het verhaal kent dan snappen jullie wel waarom mijn vriend en ik er klaar mee zijn.

Mijn broertje is niet voor niks bij mijn pa weg gegaan en bij onze ma gaan wonen...

Ik snap er echt niks van Laughing
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Linnie1985 zo 19 feb 2012 - 4:22

tweeling schreef:
Linnie1985 schreef:Dat meisje woont bij mijn vader. Met kerst koop je cadeaus voor haar, komt ze niet mee... Met andere dagen reken je op haar, komt ze ook niet mee...

Ik snap er echt niks van Laughing

Haha dat bedoel ik, het is nogal moeilijk uit te leggen...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud