voor een kindje 2012
+54
holaagirl
Flip Fluitketel
Aagje!
TGR
Eva1985
Jasmine
Lilou
Annemie
slaatje
Laced
Clapperdie
Sarah1985
Roos
boekenwurm83
Puggle
Amber-
Ugly Betty
meisje
Highway
CCC
Muppetje
Puzzle
Muurvlindertje
Fien
Lejow
Limburg85
myloon
Pandora
L!ND@
Tsjip
Mom-Of-3
Triesje1983
sabje
MAS
Caramba
Flower_L
Viva
SleepingBeauty
Silver
Weegschaal
Lindsya
Smaragdje
tweeling
Vlinderjoy
MADDIE
blondje1313
nillis
Muis
bolus26
Linnie1985
JD
Alyssa
nina86
Pussycat
58 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: voor een kindje 2012
[quote="Anniej_S"]
B. loopt nog helemaal niet (ja langs de tafel en de bank), en ik zei altijd.. "Alles op zijn tijd", maar van mij mag het nu wel een keer gaan gebeuren.. krijg steeds vaker last van mijn rug van het tillen..
nillis schreef:Anniej_S schreef:
Nillis, ik ben verliefd op T. wat een lekkerding is het ook! Loopt ze al?
T.ess loopt sinds 2 maanden en het is heerlijk als ze dat kunnen. Ze hebben we zoveel meer vrijheid.
Y.enthe begint sinds vandaag, hopelijk heeft ze het snel door haha
B. loopt nog helemaal niet (ja langs de tafel en de bank), en ik zei altijd.. "Alles op zijn tijd", maar van mij mag het nu wel een keer gaan gebeuren.. krijg steeds vaker last van mijn rug van het tillen..
Gast- Gast
[quote="_Nera_"]
Volgende fysio is 16mnd gemiddeld dus we hebben nog even :-)
Anniej_S schreef:nillis schreef:Anniej_S schreef:
Nillis, ik ben verliefd op T. wat een lekkerding is het ook! Loopt ze al?
T.ess loopt sinds 2 maanden en het is heerlijk als ze dat kunnen. Ze hebben we zoveel meer vrijheid.
Y.enthe begint sinds vandaag, hopelijk heeft ze het snel door haha
Volgende fysio is 16mnd gemiddeld dus we hebben nog even :-)
Gast- Gast
Nou pandora volgens mij is het wel duidelijk wat je mede forumsters van je zouden willen :-)
Fien wel je foliumzuur nemen hoor! Is heel belangrijk
Nera vooral als je zwanger bent lijkt het me zwaar als ze nog niet kunnen lopen. Ik zei altijd als ze kan lopen wil ik sowieso weer zwanger zijn... maar ja ze loopt al sinds dat ze 11 maanden is maar ben nog niet zwanger das dan weer jammer heb ik er nu nog geen voordeel mee
Fien wel je foliumzuur nemen hoor! Is heel belangrijk
Nera vooral als je zwanger bent lijkt het me zwaar als ze nog niet kunnen lopen. Ik zei altijd als ze kan lopen wil ik sowieso weer zwanger zijn... maar ja ze loopt al sinds dat ze 11 maanden is maar ben nog niet zwanger das dan weer jammer heb ik er nu nog geen voordeel mee
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
bah annie en waarom deel je ons dat mee?
Pussycat- Ratel
Huh? Had een heel verhaal getypt. En dat bleef staan kennelijk rest is spoorloos. Lig in bed en en voelde me niet lekker en nu al hele tijd die smaak bah. Beetje pindakaas-achtig
Gast- Gast
Hahah ik dacht al... uhm oke.
Goh ik wou dat mijn kots naar pindakaas smaakte jam jamm.. :-)
Goh ik wou dat mijn kots naar pindakaas smaakte jam jamm.. :-)
Pussycat- Ratel
Sorry Snel opknappen meisje.
Kan me voorstellen dat het niet lekker is. Weet je wat nog minder lekker is? Dat ik altijd degene ben die normaal dat soort mensen verzorgd haha. En gister ook nog mijn eigen dochter. Gelukkig heeft ze vandaag niet meer gespuugd en slaapt ze nu al een poosje in d'r bedje. Dus ga jij ook maar lekker slapen dan knap je gauw op
Kan me voorstellen dat het niet lekker is. Weet je wat nog minder lekker is? Dat ik altijd degene ben die normaal dat soort mensen verzorgd haha. En gister ook nog mijn eigen dochter. Gelukkig heeft ze vandaag niet meer gespuugd en slaapt ze nu al een poosje in d'r bedje. Dus ga jij ook maar lekker slapen dan knap je gauw op
Pussycat- Ratel
Y.enthe ging ook spugen toen straks! Jak...manlief ruimt zn eigen bende op en nu moest ik het doen, maar ik ben bang om (evt) te spugen.
Ik ga zo ook maar lekker slapen! Even flikken afkijken :-)
Ik ga zo ook maar lekker slapen! Even flikken afkijken :-)
Gast- Gast
ik open dit topic en het gaat over pindakaaskots....lees van het weekend wel even terug, geen goede timing nu
*breekt weer uit*
*breekt weer uit*
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Het heeft idd goed doorgezet nu. Heb alleen totaal geen buikpijn ofzo. Misschien komt dat nog?
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Flower_L schreef:ik open dit topic en het gaat over pindakaaskots....lees van het weekend wel even terug, geen goede timing nu
*breekt weer uit*
Sorry! :-(
Gast- Gast
@ Pussycat: Ja ik vind het ook erg rustig! Gisteren stonden we met z'n 3en op 13 man nou dan werk ik toch echt een stuk lekkerder! Voel je je ook gelijk nuttig!
Denk dat ze een beetje verwend zijn met 5 man personeel 's ochtends. Het is ook niet meer de bedoeling, want ze moeten nu naar 4 man personeel op 18 mensen (als het vol ligt) Dat kan volgens mij prima, want er zijn altidj wel zelfstandigen bij.
Is je kleine meid weer een beetje opgeknapt? Zielig!
@Triesje haha zie het nu ook....Meestal op mijn telefoon dan doe ik het uit mijn hoofd
Leuke foto's!
@ nillis: leuke foto's van je dochter! Succes met klussen...
@ FryskeFlinder: Aaah balen! Wat een tegenslag voor jullie.Fijn dat de kinderen zich op hun gemak voelden bij jou, dat is al een eerste stap!
@ pandora: Spannend wanneer ga je testen?
@ Anniej: Wat goed dat ze de eerste stapjes heeft gezet! Echt weer zo'n trots moment volgens mij haha...weer een mijlpaal
Leuke kleertjes geshopt, zo schattig dat kleine spul..kan me voorstellen dat het heel verleidelijk is.
Moet je man de hele zaterdag werken? Mijn man werkt vandaag tot 17.00u en ik ben vrij dus moet nog even bedenken wat ik ga doen....tot nu toe nog niet veel zinnige dingen te doen...
@ Linnie: Toch fijn dat het dan doorgezet heeft....op voor de volgende ronde!
Denk dat ze een beetje verwend zijn met 5 man personeel 's ochtends. Het is ook niet meer de bedoeling, want ze moeten nu naar 4 man personeel op 18 mensen (als het vol ligt) Dat kan volgens mij prima, want er zijn altidj wel zelfstandigen bij.
Is je kleine meid weer een beetje opgeknapt? Zielig!
@Triesje haha zie het nu ook....Meestal op mijn telefoon dan doe ik het uit mijn hoofd
Leuke foto's!
@ nillis: leuke foto's van je dochter! Succes met klussen...
@ FryskeFlinder: Aaah balen! Wat een tegenslag voor jullie.Fijn dat de kinderen zich op hun gemak voelden bij jou, dat is al een eerste stap!
@ pandora: Spannend wanneer ga je testen?
@ Anniej: Wat goed dat ze de eerste stapjes heeft gezet! Echt weer zo'n trots moment volgens mij haha...weer een mijlpaal
Leuke kleertjes geshopt, zo schattig dat kleine spul..kan me voorstellen dat het heel verleidelijk is.
Moet je man de hele zaterdag werken? Mijn man werkt vandaag tot 17.00u en ik ben vrij dus moet nog even bedenken wat ik ga doen....tot nu toe nog niet veel zinnige dingen te doen...
@ Linnie: Toch fijn dat het dan doorgezet heeft....op voor de volgende ronde!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Ik lig nog in bed SB. Voel me niet zo lekker, eten van gister is me denk ik niet zo goed gevallen. Manlief moet om 12uur beginnen tot 1800uur. De winkel is tot 20uur open, maar die afsluiten is 1x in de 6weken. Dit heeft hij 2 weken terug gedaan, dus over 4weken weer. Werkt jouw man ook in een winkel? Geniet van je vrije dag!
Gast- Gast
Anniej_S schreef:Ik lig nog in bed SB. Voel me niet zo lekker, eten van gister is me denk ik niet zo goed gevallen. Manlief moet om 12uur beginnen tot 1800uur. De winkel is tot 20uur open, maar die afsluiten is 1x in de 6weken. Dit heeft hij gister gedaan, dus over 4weken weer. Werkt jouw man ook in een winkel? Geniet van je vrije dag!
Nog niet fit! Niet ziek worden...
Ik lig ook nog in bed hoor haha lekker tv aan laptop aan...
SleepingBeauty- Kletskop
SleepingBeauty schreef:Anniej_S schreef:Ik lig nog in bed SB. Voel me niet zo lekker, eten van gister is me denk ik niet zo goed gevallen. Manlief moet om 12uur beginnen tot 1800uur. De winkel is tot 20uur open, maar die afsluiten is 1x in de 6weken. Dit heeft hij gister gedaan, dus over 4weken weer. Werkt jouw man ook in een winkel? Geniet van je vrije dag!
Nog niet fit! Niet ziek worden...
Ik lig ook nog in bed hoor haha lekker tv aan laptop aan...
Laptop ligt beneden doe het via mn blackberry haha! Snoepy87 (ook van het forum) komt straks onze buggy ophalen, heb ik aan der verkocht! Blijkt dat ze aan de overkant van de weg hier woont haha zo grappig, maar nog nooit gezien.
Gast- Gast
( ff gekopieerd uit andere topic..)
Werd gister pas om half 5 gebeld:
jeeej, mn bloed uitslag was goed, de clomid doet zn werk! Ben er gister weer mee begonnen.
We gaan er dus weer tegen aan deze ronde
....Fijn weekend allemaal....
jeeej, mn bloed uitslag was goed, de clomid doet zn werk! Ben er gister weer mee begonnen.
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Puzzle schreef:( ff gekopieerd uit andere topic..)
Veel klusplezier, hopelijk is het snel raak!!!
Gast- Gast
haha ja bedankt, ik hoop het ook!
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
@ puzzle: dat is goed nieuws! Succes met klussen
@ Anniej: toevallig dat ze bij je in de buurt woont
@ Anniej: toevallig dat ze bij je in de buurt woont
SleepingBeauty- Kletskop
Triesje en Nillis, leuke/lieve foto's!
Mamavan2 en Linnie, jammer dat jullie ongesteld zijn geworden, maar vooral linnie, kan je wel eindelijk weer verder!
Puzzle, super dat de clomid zijn werk bij je doet!!
Veel plezier
Mamavan2 en Linnie, jammer dat jullie ongesteld zijn geworden, maar vooral linnie, kan je wel eindelijk weer verder!
Puzzle, super dat de clomid zijn werk bij je doet!!
Veel plezier
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Zo dan de misselijkheid zakt weer iets af..heb het eigenlijk nooit maar de laatste weken om gek van te worden. Als ik het terug denk is het vaak rond mijn ei of als ik ongesteld moet worden.
Gast- Gast
Inderdaad lekkere binnenkomer, denk ik lees de laatste pagina even, gaat het over die pindakaas (zat net wat te eten).
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Pandora al langs geweest?....
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen