DagCafé
+13
Pompoen
Rush
Toet
Suus
VeryCherry
Jade
Alex
Sjaantje
Erin
Burn
Ibbeltje
Jordana
Stuiterbal
17 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
Kijk es aan, een heel bakje voor jou alleen!!Bruce schreef:Jaaa absoluut!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Dat komt omdat ik geen plaatje kon vinden van mijn favoriete viskraam. Excuses.Reva schreef:Die kibbeling ziet er niet lekker uit.. de saus ook niet.
Lusten digitale fotocamera's ook thee? De mijne wou een flinke slok nemen maar ik kon nét op tijd het glas wegtrekken...
Sjaantje schreef:Lusten digitale fotocamera's ook thee? De mijne wou een flinke slok nemen maar ik kon nét op tijd het glas wegtrekken...
Ze denken dat ze het lusten, dat is een groot verschil.
Gast- Gast
Dan is het maar goed dat ik hem nét op tijd behoedde voor een grote fout!Reva schreef:Sjaantje schreef:Lusten digitale fotocamera's ook thee? De mijne wou een flinke slok nemen maar ik kon nét op tijd het glas wegtrekken...
Ze denken dat ze het lusten, dat is een groot verschil.
Zo, compleet uitgeput maar ik ben eindelijk lekker thuis, in mijn joggingbroek. Vanmorgen vanaf 6 uur aan het werk, zal ik vanavond slapen zeg! Gebeurd hier nog wat?
Gast- Gast
Hai Zus, zeker hard gewerkt vandaag! Ben je nog enge beestjes tegengekomen?
Nee, er gebeurt hier niet veel, tis rustig in t dagcafe. Ben ondertussen mijn koor-map aan t bijwerken en zometeen nog wat vervelende administratieve klusjes die zijn blijven liggen (lees: belasting)
Nee, er gebeurt hier niet veel, tis rustig in t dagcafe. Ben ondertussen mijn koor-map aan t bijwerken en zometeen nog wat vervelende administratieve klusjes die zijn blijven liggen (lees: belasting)
Ik wil monteurvrouwen, die begrijpen vast wel dat ik geen sneeuwpoten op tapijt wil.
Gast- Gast
Of niet Reva. Ik trek ook liever mijn schoenen niet uit aangezien het van die speciale zijn met stalen neus enzo. En je wordt er constant op gewezen dat je niet verzekerd bent als je die niet aan hebt en je krijgt iets op je voet... Dus... Ik trek ze zelden uit .
Sjaan, idd hard gewerkt maar het was niet zo'n heel spannende dag. Morgen weer zo ontzettend vroeg beginnen. Is op zich wel fijn, je krijgt veel gedaan als je net even wat meer tijd hebt en aangezien ik achterloop is dat wel zo prettig natuurlijk... Goed dat je het zegt, zal ook eens mijn papieren bij elkaar gaan zoeken voor mijn aangifte en zorgtoeslagaanvraag.
Sjaan, idd hard gewerkt maar het was niet zo'n heel spannende dag. Morgen weer zo ontzettend vroeg beginnen. Is op zich wel fijn, je krijgt veel gedaan als je net even wat meer tijd hebt en aangezien ik achterloop is dat wel zo prettig natuurlijk... Goed dat je het zegt, zal ook eens mijn papieren bij elkaar gaan zoeken voor mijn aangifte en zorgtoeslagaanvraag.
Gast- Gast
Reev, volgende keer 2 plastic tasjes aan bieden die hij om zijn schoenen kan trekken
Zusje, wat een vreselijk onmenselijk vroege tijd :S Maar heb je je achterstand wel al wat kunnen inhalen?
Ik ga mijn prakkie es opwarmen, begin honger te krijgenmaar heb stiekem eigenlijk meer zin in kibbeling dankzij een zekere forummer
Zusje, wat een vreselijk onmenselijk vroege tijd :S Maar heb je je achterstand wel al wat kunnen inhalen?
Ik ga mijn prakkie es opwarmen, begin honger te krijgen
Ben er weer!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Reva schreef:Erin
Erin- Ratel
Een uurtje slapen zou zo lekker zijn, ben alleen bang dat ik dan niet meer wakker word, of om half 3 vannacht ofzo .
Gast- Gast
Zusje schreef:Een uurtje slapen zou zo lekker zijn, ben alleen bang dat ik dan niet meer wakker word, of om half 3 vannacht ofzo .
Wekker zetten?
Erin- Ratel
Ben er ook weer! Heb gegeten én afgewassen, goed he
Nu ben ik echt ernstig uitgeblust, en vraag me af of er vanavond überhaupt nog iets nuttigs uit mijn handen gaat komen....
Nu ben ik echt ernstig uitgeblust, en vraag me af of er vanavond überhaupt nog iets nuttigs uit mijn handen gaat komen....
Jaaa, ik ben er ook weer! Heb net heerlijk geschaatst
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wil ooohooooook!Suus schreef:Jaaa, ik ben er ook weer! Heb net heerlijk geschaatst
Was t leuk? Nog blauwe billekes eraan overgehouden?
Ik slaap met dat soort dingen gewoon door mijn wekker heen maar ik ga het toch proberen...
Gast- Gast
Vraag anders of alle vrienden / forummers die je nummer hebben, je op het gewenste tijdstip even bellenZusje schreef:Ik slaap met dat soort dingen gewoon door mijn wekker heen maar ik ga het toch proberen...
Het was heel leuk! En ik ben niet gevallen, dus geen blauwe billekes voor mijSjaantje schreef:Ik wil ooohooooook!Suus schreef:Jaaa, ik ben er ook weer! Heb net heerlijk geschaatst
Was t leuk? Nog blauwe billekes eraan overgehouden?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: