DagCafé
+13
Pompoen
Rush
Toet
Suus
VeryCherry
Jade
Alex
Sjaantje
Erin
Burn
Ibbeltje
Jordana
Stuiterbal
17 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: DagCafé
Haaaaaai!
Ik heb zo nog een werkafspraak, maar daarna ga ik gauw naar huis om mijn schaatsen op te halen, ga nog even schaatsen met mijn vriend Zin in!
Ik heb zo nog een werkafspraak, maar daarna ga ik gauw naar huis om mijn schaatsen op te halen, ga nog even schaatsen met mijn vriend Zin in!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb nog geen idee wat ik ga eten vanavond.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
VC, hoe krijg je dat voor elkaar dan? Ik heb geen raam open en de centrale afzuiginstallatie staat op minimaal maar t staat hier nooit half blauw.
Ik vind trouwens sowieso ál het eten lekkerder als ik het niet zelf hoef te koken...
Ik vind trouwens sowieso ál het eten lekkerder als ik het niet zelf hoef te koken...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het vaak ook juist wel lekker om zelf te koken Ik ga vanavond een boerenkoolschotel maken, past wel bij het weer
Suus- Lady Post-a-lot
Nee, het is werkelijk belachelijk. Er komt totaal geen rechtstreeks daglicht in de keuken, staat vrijwel altijd een lamp aan. Ik heb het zelfs wel is aangegeven bij de woningbouw en ze vonden het zelf ook heel raar.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
VeryCherry schreef:Ik vind pannenkoeken alleen lekker als k ze niet zelf hoef te bakken. En het huis staat half blauw als ik ze bak, maar dat komt omdat we geen afzuigkap hebben en geen raam in de keuken. Echt, de architect die dat bedacht heeft, heeft altijd voor ogen gehad dat het een huis moest worden waar hij nooit van zijn leven zelf in zou gaan wonen...
Hier ook geen afzuigkap en geen raam, maar staat nooit blauw hoor
Gast- Gast
Ik heb eens gereageerd op een woning waar geen raam in de SLAAPKAMER bleek te zitten Dat verzin je toch niet????VeryCherry schreef:Nee, het is werkelijk belachelijk. Er komt totaal geen rechtstreeks daglicht in de keuken, staat vrijwel altijd een lamp aan. Ik heb het zelfs wel is aangegeven bij de woningbouw en ze vonden het zelf ook heel raar.
Succes!Reva schreef:Monteur is onderweg, genade
Ik vind het al vervelend om geen raam in de badkamer te hebben, we kunnen daar nooit lekker luchten. Het stomme is dat de appartementen boven en onder ons het wel hebben.
Suus- Lady Post-a-lot
Sjaantje schreef:Ik heb eens gereageerd op een woning waar geen raam in de SLAAPKAMER bleek te zitten Dat verzin je toch niet????VeryCherry schreef:Nee, het is werkelijk belachelijk. Er komt totaal geen rechtstreeks daglicht in de keuken, staat vrijwel altijd een lamp aan. Ik heb het zelfs wel is aangegeven bij de woningbouw en ze vonden het zelf ook heel raar.
Ieuw daar zou ik echt niet tegen kunnen.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Reva schreef:VeryCherry schreef:Ik vind pannenkoeken alleen lekker als k ze niet zelf hoef te bakken. En het huis staat half blauw als ik ze bak, maar dat komt omdat we geen afzuigkap hebben en geen raam in de keuken. Echt, de architect die dat bedacht heeft, heeft altijd voor ogen gehad dat het een huis moest worden waar hij nooit van zijn leven zelf in zou gaan wonen...
Hier ook geen afzuigkap en geen raam, maar staat nooit blauw hoor
Bij mij, maar met een afzuigkap kan ik nog enigszins verbloemen dat ik überhaupt geen pannenkoeken kan bakken, whahaha.
Wow, geen raam in de slaapkamer. Ik zou liever een raam in de keuken hebben, dan in de slaapkamer, want ze staan toch nooit open. Alleen het bovenlichtje, omdat ik als de dood ben dat er iemand binnenkomt.
Pff ik heb echt zoveel maagpijn al vanaf vannacht.
Ik word er enorm misselijk van en krijg met regelmaat een pijn scheut.
Geen maagzuur verder. Eten lukt niet en ik heb wel honger
*klaagmodus uit*
Ik word er enorm misselijk van en krijg met regelmaat een pijn scheut.
Geen maagzuur verder. Eten lukt niet en ik heb wel honger
*klaagmodus uit*
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Heb ik ook niet maar valt me op zich wel mee. Heb wel altijd een vochtvreter in de badkamer staan, ook al omdat ik de douche niet zo heel goed kan uitdrogen. Maar ik heb de deur van de badkamer ook altijd open staan zodat het toch niet zo'n bedompt hok wordt.Suus schreef:Ik vind het al vervelend om geen raam in de badkamer te hebben, we kunnen daar nooit lekker luchten. Het stomme is dat de appartementen boven en onder ons het wel hebben.
Stella, wat vervelend
Ik laat ook altijd de deur openstaan en zet de afzuiging aan, maar dan nog blijft het soms wat bedompt. Zo'n vochtvreter is misschien wel een goed ideeSjaantje schreef:Heb ik ook niet maar valt me op zich wel mee. Heb wel altijd een vochtvreter in de badkamer staan, ook al omdat ik de douche niet zo heel goed kan uitdrogen. Maar ik heb de deur van de badkamer ook altijd open staan zodat het toch niet zo'n bedompt hok wordt.Suus schreef:Ik vind het al vervelend om geen raam in de badkamer te hebben, we kunnen daar nooit lekker luchten. Het stomme is dat de appartementen boven en onder ons het wel hebben.
Suus- Lady Post-a-lot
Wij hebben ook geen raam in de badkamer, maar dat mis ik helemaal niet. Het enige vervelende vind ik dat ik zowel in de badkamer als het toilet precies hoor wat de bovenbuurman doet.
Ik vond het een goeie tip (van DA-drogist), de douchecabine wordt er mooi droog van en het ruikt een stuk frisser!Suus schreef:Ik laat ook altijd de deur openstaan en zet de afzuiging aan, maar dan nog blijft het soms wat bedompt. Zo'n vochtvreter is misschien wel een goed ideeSjaantje schreef:Heb ik ook niet maar valt me op zich wel mee. Heb wel altijd een vochtvreter in de badkamer staan, ook al omdat ik de douche niet zo heel goed kan uitdrogen. Maar ik heb de deur van de badkamer ook altijd open staan zodat het toch niet zo'n bedompt hok wordt.Suus schreef:Ik vind het al vervelend om geen raam in de badkamer te hebben, we kunnen daar nooit lekker luchten. Het stomme is dat de appartementen boven en onder ons het wel hebben.
Bij ons was het zó vochtig dat zo'n vochtvreter echt een druppel op een gloeiende plaat was. Wij merkten geen verschil.Sjaantje schreef:Ik vond het een goeie tip (van DA-drogist), de douchecabine wordt er mooi droog van en het ruikt een stuk frisser!Suus schreef:Ik laat ook altijd de deur openstaan en zet de afzuiging aan, maar dan nog blijft het soms wat bedompt. Zo'n vochtvreter is misschien wel een goed ideeSjaantje schreef:Heb ik ook niet maar valt me op zich wel mee. Heb wel altijd een vochtvreter in de badkamer staan, ook al omdat ik de douche niet zo heel goed kan uitdrogen. Maar ik heb de deur van de badkamer ook altijd open staan zodat het toch niet zo'n bedompt hok wordt.Suus schreef:Ik vind het al vervelend om geen raam in de badkamer te hebben, we kunnen daar nooit lekker luchten. Het stomme is dat de appartementen boven en onder ons het wel hebben.
Gast- Gast
Ow, da's helemaal naar, Bruce! Heb je t uiteindelijk wel droog kunnen krijgen?
Goh, ik snap weer eens niks van m`n eigen risico dingen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Vertel! Misschien snap ik er wat van..Rush schreef:Goh, ik snap weer eens niks van m`n eigen risico dingen.
Suus schreef:Ik vind het al vervelend om geen raam in de badkamer te hebben, we kunnen daar nooit lekker luchten. Het stomme is dat de appartementen boven en onder ons het wel hebben.
Heb ik ook niet!
Gast- Gast
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: