DagCafé
+13
Pompoen
Rush
Toet
Suus
VeryCherry
Jade
Alex
Sjaantje
Erin
Burn
Ibbeltje
Jordana
Stuiterbal
17 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Sjaantje schreef:Ja: niksen!ExpressoB schreef:Sjaantje schreef:Nasi als voorgerecht, vis als hoofdgerecht
hahahaha.. nee hoor eet het morgen wel of een andere keer.
Eet zo nog wel wat anders, want nasi was erg weinig.
Jullie vanavond nog plannen?
Ik had vandaag ook nasi, lag nog in de vriezer. Heb er wat kipsaté en satésaus bijgemaakt. Mjammie!
Hoe maak je kipsate dan?
ik had er niks bij, want dat had ik vergeten in de supermarkt, kwam allemaal omdat ik iets anders wou eten en dat hadden ze niet meer (rundergehakt) haha.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik eet nu een overheerlijk zelfgemaakt soepje!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik heb een ieniminibeetje nasi op en ik ging zowat over mijn nek.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik begin een beetje te balen, ik ben wel erg vaak alleen laatste tijd. Vriend moet veel weg voor zijn werk enzo.
Gast- Gast
Mijn vader spoort officieel niet meer. Heeft een nieuwe jas gekocht voor mijn oma, van 320 euro, en dat was dan nog in de sale
Gast- Gast
Wat vervelend, Zelda. Heb je het er al over gehad met hem?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Zelda schreef:Ik begin een beetje te balen, ik ben wel erg vaak alleen laatste tijd. Vriend moet veel weg voor zijn werk enzo.
Kut is dat, ik weet hoe het voelt meis
Ik voel me echt eenzaam, niet altijd maar soms wel met vlagen.VeryCherry schreef:Zelda schreef:Ik begin een beetje te balen, ik ben wel erg vaak alleen laatste tijd. Vriend moet veel weg voor zijn werk enzo.
*klaagmodus uit*
Gast- Gast
voor Zelda en VC!
Erin- Ratel
Goh Zelda, ik zou net even komen zeuren over precies hetzelfde.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja, hij zegt dat hij me wel snapt en dat hij gaat proberen om meer thuis te zijn in de avond. Daar heb ik nu weinig aanAlex schreef:Wat vervelend, Zelda. Heb je het er al over gehad met hem?
Gast- Gast
Oh willen jullie een stukje van de mijne hebben? Ik word juist gek van dat hij bijna altijd thuis werkt...ik ben ook thuis en we zitten elkaar maar op elkaars lip. 't gaat best goed hoor en nu is het best handig. Maar ik zou wel meer dan 1 dag in de week het huis een beetje voor mezelf willen hebben en lekker mijn gangetje kunnen gaan!
Er is genoeg voor 3 want hij werkt 1 dag in de week op zijn werk en de rest thuis...dat is dus 4 hele dagen, hij mag daarvan van mij best nog 3 dagen weg zijn .
Er is genoeg voor 3 want hij werkt 1 dag in de week op zijn werk en de rest thuis...dat is dus 4 hele dagen, hij mag daarvan van mij best nog 3 dagen weg zijn .
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Zelda schreef:Ik voel me echt eenzaam, niet altijd maar soms wel met vlagen.VeryCherry schreef:Zelda schreef:Ik begin een beetje te balen, ik ben wel erg vaak alleen laatste tijd. Vriend moet veel weg voor zijn werk enzo.
*klaagmodus uit*
Maar dat geeft toch niks, ik vind het geen klagen hoor, als je er hier over begint
herkenbaar en dan woon ik nog niet eens samen..
Lief van je vader Reva, is zijn moeder neem ik aan?
Ik vind dat ook niet klagen! Ik zou het ook echt niet leuk vinden!
Reev: doet ie dat ook wel eens voor jou?
Reev: doet ie dat ook wel eens voor jou?
Erin- Ratel
In de zomer vind ik het minder erg als m`n vriend weg is, maar nu is het echt doodsaai. En alleen thuis in het donker is ook niet m`n favoriete hobby..
Rush- Lady Post-a-lot
Jij woont toch redelijk ver van de bewoonde wereld af Rush?
Ik zit nog in de drukte van de stad en met kind, maar ik vind het niks.
Dat gaat bij ons ook echt niet goed, op elkaars lip zitten beetje tegenstrijdig dus haha.тыквашка schreef:Oh willen jullie een stukje van de mijne hebben? Ik word juist gek van dat hij bijna altijd thuis werkt...ik ben ook thuis en we zitten elkaar maar op elkaars lip. 't gaat best goed hoor en nu is het best handig. Maar ik zou wel meer dan 1 dag in de week het huis een beetje voor mezelf willen hebben en lekker mijn gangetje kunnen gaan!
Gast- Gast
Ik had nog kipblokjes (koop altijd een kilo ofzo en die maak ik schoon, snij in stukjes en vries dan in porties in) en daar heb ik saté-kruiden (uit een zakje), olie en wat ketjap overheen gedaan, en in laten trekken. Saté-saus heb ik uit een bakje, water erbij en klaar is KlaraExpressoB schreef:Hoe maak je kipsate dan?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Oh, dat scheelt dan wel weer inderdaad. Ik zit misschien wel tot half 11 alleen, dat weet ik niet.
Maargoed, het levert wel een hele hoop geld op, dat is dan ook wel weer fijn.
Maargoed, het levert wel een hele hoop geld op, dat is dan ook wel weer fijn.
Rush- Lady Post-a-lot
Ja, ik zie alleen maar weiland en weiland en weiland en een nog redelijk drukke weg. Maar ik heb gewoon altijd de deur op slot en de waakhond van m`n schoonouders struint hier altijd om het huis als m`n vriend weg is. Dan komtie me beschermen, dat is wel een fijn gevoel.VeryCherry schreef:Jij woont toch redelijk ver van de bewoonde wereld af Rush?
Rush- Lady Post-a-lot
Ik vind alleen thuis zijn echt heerlijk, maar ik haat t als t té lang duurt, zoals nu. Morgen gelukkig weer lekker de hort op!!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Oh das inderdaad fijn. Ik wil ook een waakhond, maar ik vind het zielig om een hond te hebben als je in een flat woont en de hond die ik wil, vind ik niet geschikt in combinatie met een kind.
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: