ziekenhuisbevalling
+8
Alex
Susan
Lejow
Monnie
Printje
*Lookie*
Jasmine
Rouge
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: ziekenhuisbevalling
Ik ben ook in het ziekenhuis bevallen, gepland.
Had van alles mee, maar het ging zo snel dat 90% van de spullen niet gebruikt zijn.
Maar je kunt het maar bij je hebben.
Ik had qua verzorgingsspulletjes overal kleine mini verpakkingen van gekocht. Omdat het al weken in een tas zat miste ik zo niets van wat ik normaal dagelijks gebruik.
Had ook voor mijn man idd wat spullen mee. Schone sokken, nieuw shirt, deo, ook een tandenborstel enzo.
Had marsen mee en twee flesjes cola. Zat nog netjes in de tas toen we thuis kwamen.
Vond het heerlijk in het ziekenhuis achteraf. Alles bij de hand als er wat mis is, de 'troep' heb je thuis niet.
Had van alles mee, maar het ging zo snel dat 90% van de spullen niet gebruikt zijn.
Maar je kunt het maar bij je hebben.
Ik had qua verzorgingsspulletjes overal kleine mini verpakkingen van gekocht. Omdat het al weken in een tas zat miste ik zo niets van wat ik normaal dagelijks gebruik.
Had ook voor mijn man idd wat spullen mee. Schone sokken, nieuw shirt, deo, ook een tandenborstel enzo.
Had marsen mee en twee flesjes cola. Zat nog netjes in de tas toen we thuis kwamen.
Vond het heerlijk in het ziekenhuis achteraf. Alles bij de hand als er wat mis is, de 'troep' heb je thuis niet.
Yasmine schreef:Wat balen Lejow dat je hondje gewoon écht verdwenen lijkt. Hebben ze al contact gehad met de wasserij, dat het knuffeltje misschien toch daar terecht is gekomen tussen de lakens?
Ik kreeg trouwens in het ziekenhuis ook de tip geen witte omslagdoeken e.d. van mezelf te gebruiken. Op de couveuse-afdeling waar J. destijds lag, hadden ze nl. alles in het wit. Hydrofieldoeken, spuugdoeken, omslagdoeken etc. Om te voorkomen dat mijn spullen tussen de ziekenhuiswas terecht konden komen, kon ik beter duidelijk gekleurde spullen van mezelf gebruiken en anders de ziekenhuisspullen.
De zusters hadden t doorgegeven aan de waskamers, dus ze wisten er vanaf..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Voor de rolstoelen bij het ziekenhuis waar ik bevallen ben heb je een twee euro muntje nodig, wel handig om dat van tevoren te weten!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
blondje1313 schreef:Voor de rolstoelen bij het ziekenhuis waar ik bevallen ben heb je een twee euro muntje nodig, wel handig om dat van tevoren te weten!
Hoever zijn de verloskamers dan? Bij ons is er een aparte ingang met parkeerplaats. Vanaf de ingang naar de verloskamers heb ik gewoon gelopen.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» ziekenhuisbevalling
» omschakeling van thuisbevalling naar ziekenhuisbevalling...
» Ziekenhuisbevalling zonder medische indicatie en verzekeren
» omschakeling van thuisbevalling naar ziekenhuisbevalling...
» Ziekenhuisbevalling zonder medische indicatie en verzekeren
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: