ik weet het niet meer
+2
Ella
Mermaid
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
ik weet het niet meer
Ik ben nu al een paar maanden op zoek naar werk. In de sector waar ik voor ben opgeleid zijn amper vacatures, als ze er zijn word ik afgewezen omdat ik te weinig geschikte ervaring heb.
Reageer ik op andere vacatures dan beschik ik niet over het juiste profiel.
Ik reageer al op heel diverse vacatures ook buiten mijn werkveld dus het kan er ook niet aan liggen dat ik me niet flexibel instel.
Ben al ingeschreven bij meerdere uitzendbureaus, maar ook dan heb ik geluk als ik een paar uurtjes per week wat kan doen.
Ik wil dit verdorie niet, ik wil gewoon werken normaal geld kunnen verdienen me nuttig voelen maar ik weet ondertussen echt niet meer waar ik moet zoeken.
Wat ik met dit topic wil weet ik ook niet, maar ik ben echt radeloos aan het worden.
Reageer ik op andere vacatures dan beschik ik niet over het juiste profiel.
Ik reageer al op heel diverse vacatures ook buiten mijn werkveld dus het kan er ook niet aan liggen dat ik me niet flexibel instel.
Ben al ingeschreven bij meerdere uitzendbureaus, maar ook dan heb ik geluk als ik een paar uurtjes per week wat kan doen.
Ik wil dit verdorie niet, ik wil gewoon werken normaal geld kunnen verdienen me nuttig voelen maar ik weet ondertussen echt niet meer waar ik moet zoeken.
Wat ik met dit topic wil weet ik ook niet, maar ik ben echt radeloos aan het worden.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Re: ik weet het niet meer
Ik ken het probleem helaas. Frustrerend is het.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ook herkenbaar, maar ik heb gelukkig een hoop mazzel gehad. Ben je ook al bij uitzendbureaus langs geweest? In mijn woonplaats heeft Randstad heel erg met me meegedacht en dankzij hen heb ik een tijdelijke baan gehad, en heb ik vanaf volgende week weer een nieuwe tijdelijke baan.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ja sta ook bij randstad ingeschreven. Het frustrerende is dat ik daar zo aan de slag kan als invalkracht bij bedrijven die me anders meteen af zouden wijzen. Maar via randstad is er ook erg weinig op het moment. Heb geluk als ik 1 keer per week 3 uurtjes kan werken.
Mermaid- Kletskop
Ik zit al vanaf september thuis en ook steeds afgewezen, maar ik blijf zoeken en doorgaan. Ik snap je dus heel erg goed, hoe moeilijk het is.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Zou je niet tijdelijk op een klantenservice willen werken? Veel van mijn studiegenoten, die niets kunnen vinden, werken bj de klantenservice van Ben, Hi of andere telefoonproviders. Ze hoeven dan niet zelf mensen te bellen, maar worden gebeld. Absoluut niet de leukste baan die er is, maar dit soort werk is er meestal wel te vinden.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met dit probleem.
Zelfs voor werk bij een klantenservice/callcenter is hier weinig werk. Sta er wel voor ingeschreven bij een uitzendbureau.
Zelfs voor werk bij een klantenservice/callcenter is hier weinig werk. Sta er wel voor ingeschreven bij een uitzendbureau.
Mermaid- Kletskop
Ik zit er zelf gelukkig nog niet mee maar mijn vriend al wel dus ik weet hoe frustrerend het kan zijn. Hij zit zelfs al anderhalf jaar zonder werk en uitzicht op een baan in zijn vakgebied is er gewoon niet. Hij solliciteerd nu ook op functies met zijn mbo en zelfs daar schiet het niet op. Je hebt hier vrij weinig aan maar hè bent dus niet de enige
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ja suf he.. voor mbo af worden gewezen omdat je te hoog bent opgeleid voor hbo af worden gewezen omdat je niet genoeg ervaring hebt.
Net nog maar een sollicitatie voor een callcenter verstuurd, maar zo kom ik toch nooit aan werk in mijn vakgebied? Naja beter iets dan helemaal geen werk.
Net nog maar een sollicitatie voor een callcenter verstuurd, maar zo kom ik toch nooit aan werk in mijn vakgebied? Naja beter iets dan helemaal geen werk.
Mermaid- Kletskop
Hier wordt ik ook zo boos om. Er zijn genoeg makkelijke administratieve baantjes die ik zo aan zou kunnen. Maar dan krijg ik inderdaad te horen dat ik of te hoog opgeleid ben(en zo weer weg ben) of dat ik geen administratieve ervaring heb(die ik mijn hbo achtergrond binnen een week onder de knie heb)Lizardje schreef:Ja suf he.. voor mbo af worden gewezen omdat je te hoog bent opgeleid voor hbo af worden gewezen omdat je niet genoeg ervaring hebt.
Monte- Ratel
hele herkenbare frustratie.
Wat ook zo stom is, ik heb bijna een jaar vrijwilligerswerk gedaan en krijg dan nog regelmatig de reactie dat dat niet als echt werk zou worden gezien omdat je geen verantwoordelijkheden hebt? Zo idioot..
Wat ook zo stom is, ik heb bijna een jaar vrijwilligerswerk gedaan en krijg dan nog regelmatig de reactie dat dat niet als echt werk zou worden gezien omdat je geen verantwoordelijkheden hebt? Zo idioot..
Mermaid- Kletskop
Oh daar zou ik ook heel erg gefrustreerd door raken, werk is werk of het nou betaald is of niet.Lizardje schreef:hele herkenbare frustratie.
Monte- Ratel
ja.. had verwacht dat een jaar werk in het buitenland goed op mijn CV zou staan. Blijkbaar niet.
ach ik heb me er al een beetje bij neergelegd dat het vast iets van een callcenter zal worden qua werk. Als zo'n baantje veel flexibiliteit geeft ivm vrij krijgen etc is het ook geen ramp is juist wel weer fijn icm het werk van mijn vriend.
ach ik heb me er al een beetje bij neergelegd dat het vast iets van een callcenter zal worden qua werk. Als zo'n baantje veel flexibiliteit geeft ivm vrij krijgen etc is het ook geen ramp is juist wel weer fijn icm het werk van mijn vriend.
Mermaid- Kletskop
Ben je ook actief op netwerken als Linkedin? Ben zelf een keer benaderd toen ik net 1 week aan m'n 1e 'echte' baan begonnen was, dus je weet maar nooit. Zorg er ook voor dat zoveel mogelijk mensen weten dat je op zoek bent naar een baan. Mensen denken dan sneller aan je als er ergens een vacature is. Ook voor bijbaantjes / tijdelijke banen ben ik altijd via via binnengekomen eigenlijk.
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Ja ben actief op linkedin, twitter enzo en mensen daar weten ook dat ik wat zoek. Levert in ieder geval zo nu en dan andere vacatures op.
Mermaid- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» Werken of niet? Ik weet het niet meer...
» Ik weet het niet meer..
» Ik weet het even niet meer..
» Ik weet het even niet meer....
» Werken of niet? Ik weet het niet meer...
» Ik weet het niet meer..
» Ik weet het even niet meer..
» Ik weet het even niet meer....
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: