Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik weet het niet meer..

+4
Sweety
Marin
ladycat
Anoniem2011
8 plaatsers

Ga naar beneden

Ik weet het niet meer.. Empty Ik weet het niet meer..

Bericht  Anoniem2011 zo 4 sep 2011 - 4:14

Ik heb nu ruim 2 maanden een hele lieve vriend.. De meeste tijd vind ik hem super leuk, maar af en toe twijfel ik. De laatste tijd wordt dit erger op lichamelijk gebied. Dit omdat we nog nooit sex hebben gehad terwijl we dit wel willen. Op de één of andere manier lukt het hem gewoon niet en kan hij hem niet stijf houden om in me te komen. We hebben het al meerdere keren geprobeerd (ook ik onder/ik bovenop) maar het wil echt niet. Ik weet van hem dat hij weinig ervaring heeft dus daar kan het aan liggen.. Maar het begint mij inmiddels wel een beetje te frustreren Sad Hij kan namelijk ook niet zo goed zoenen en de rest is ook maar matig. Ik vind hem echt erg leuk & lief maarja, het lichamelijke gedeelte is toch ook belangrijk. Ik probeer hem soms ook wel aanwijzingen te geven hoor, maar ik wil hem ook niet onzeker maken.

Hebben jullie nog tips?? Ik twijfel echt om het uit te maken maar ik vind dat toch eigenlijk ook niet kunnen Cry

(Ik heb hier even een nieuwe account voor aangemaakt, want ik wil absoluut niet herkend worden hiermee, dat snappen jullie vast wel smile)

Anoniem2011
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 12
Registratiedatum : 04-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik weet het niet meer.. Empty Re: Ik weet het niet meer..

Bericht  ladycat zo 4 sep 2011 - 6:23

Stel hem op zijn gemak dat het geen issue zou moeten zijn dat hij weinig ervaring heeft...
Juist doordat je zo frustrerend erop reageert (vast niet direct, maar zoiets kan je makkelijk onbewust uitstralen) stel je hem totaal niet op zijn gemak..
ladycat
ladycat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11

Bericht  Anoniem2011 zo 4 sep 2011 - 6:27

Ik stel hem juist altijd op zn gemak, hij heeft hier echt geen idee van (en ja, ik weet zeker dat ik heel goed toneel kan spelen :P).

Anoniem2011
Zwijger
Zwijger

Bericht  Marin zo 4 sep 2011 - 6:30

Anoniem2011 schreef:

(Ik heb hier even een nieuwe account voor aangemaakt, want ik wil absoluut niet herkend worden hiermee, dat snappen jullie vast wel smile)

Zeg dat er nou niet bij, nu ga ik direct denken wie dit zou kunnen zijn Wink

Ik moest ook even wennen aan m'n nieuwe vriend, maar dat heeft niets met onervarenheid te maken of dat ie 't niet goed kan (want dat kan ie wel muhaha), maar 't is gewoon altijd wennen. Je moet ook op elkaar ingespeeld raken, en dat heeft even tijd nodig. Zeker als het dan toch beetje tegenvalt, komt er ineens zo'n druk op te staan. Je moet toch proberen te voorkomen dat seks je gaat tegenstaan, dat voelt hij vast ook wel aan, en kan hem daarin ook beinvloeden en negatief werken juist. Probeer 'm anders op een speelse manier wat dingetjes bij te brengen, aan te geven wat jij fijn vindt. Wie weet is hij ook gewoon onzeker en weet hij het ook niet zo goed. Niets mis mee, maar daarom kan ie 't nog wel leren! Ik denk dat openheid en positieve benadering daarbij enorm kan helpen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  ladycat zo 4 sep 2011 - 6:50

Sorry hoor, als je zelf al aangeeft in dit topic dat je hem niet zo goed vind zoenen en de rest ook maar matig vind, dan voelt hij dat heus wel aan hoor. Al was je een oscar-winnend actrice, zoiets fake je niet. Wees gewoon eerlijk tegenover hem. Desnoods geef je hem aanwijzingen hoe hij het beter kan doen. Heb je gelijk een middel om seksueel naar elkaar toe te groeien.

Het moet niet alleen maar van zijn kant komen...
ladycat
ladycat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11

Bericht  Gast zo 4 sep 2011 - 6:58

Heel eerlijk gezegd wou dat voor mij reden zijn om te kappen. Seks vind ik een heel belangrijk deel van een relatie. Als het op dat vlak niet klikt is dat niet goed te maken door goede gesprekken of een leuk koppie. En iemand dingen gaan leren is prima, maar het moet in de basis wel klikken seksueel gezien. Dat je dan nog wat moet leren afstemmen op elkaar of dat de zenuwen wat remmen is geen probleem. Maar dit is wel iets erger en wou voor mij niet werken.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 4 sep 2011 - 7:03

Eucalypta schreef:Heel eerlijk gezegd wou dat voor mij reden zijn om te kappen. Seks vind ik een heel belangrijk deel van een relatie. Als het op dat vlak niet klikt is dat niet goed te maken door goede gesprekken of een leuk koppie. En iemand dingen gaan leren is prima, maar het moet in de basis wel klikken seksueel gezien. Dat je dan nog wat moet leren afstemmen op elkaar of dat de zenuwen wat remmen is geen probleem. Maar dit is wel iets erger en wou voor mij niet werken.

100% eens..

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 4 sep 2011 - 7:08

Lize schreef:
Eucalypta schreef:Heel eerlijk gezegd wou dat voor mij reden zijn om te kappen. Seks vind ik een heel belangrijk deel van een relatie. Als het op dat vlak niet klikt is dat niet goed te maken door goede gesprekken of een leuk koppie. En iemand dingen gaan leren is prima, maar het moet in de basis wel klikken seksueel gezien. Dat je dan nog wat moet leren afstemmen op elkaar of dat de zenuwen wat remmen is geen probleem. Maar dit is wel iets erger en wou voor mij niet werken.

100% eens..
Ik ben het hier ook mee eens.

Gast
Gast

Bericht  Anoniem2011 zo 4 sep 2011 - 9:44

@ Ladycat: Natuurlijk ga ik niet eerlijk zijn tegenover hem, dan maak ik hem toch alleen maar onzekerder?!? Ik geef hem al subtiel aanwijzingen, ik ben geduldig (geweest), ik heb gezegd dat ik het zo ook heel fijn vind met hem.. Wat moet ik nog meer doen? Het is zijn piemel hoor die weigert, niet ik :P

Ik wil er niet meteen mee kappen maar zoals de andere meiden in dit topic ook zeggen, ik vind sex wel heel belangrijk in een relatie. Dat is voor mij toch het verschil tussen een vriendschap en een relatie. Ik wil in principe iemand om de rest van mn leven mee te delen en dan is dit niet echt een goede 'basis'.

Anoniem2011
Zwijger
Zwijger

Bericht  Marin zo 4 sep 2011 - 9:50

Ik vind seks ook heel belangrijk in een relatie, en daarom des te meer dat je er open over bent, want dat maakt de relatie zo veel beter. Daarom zou ik proberen eerst te veranderen, kijken of hij wat bij kan leren, dingen die jij prettig vindt. En als dat niet werkt, kan je altijd nog kiezen er een punt achter te zetten. Dan heb je 't iig geprobeerd er aan te werken.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Anoniem2011 zo 4 sep 2011 - 9:56

Joy_ schreef:Ik vind seks ook heel belangrijk in een relatie, en daarom des te meer dat je er open over bent, want dat maakt de relatie zo veel beter. Daarom zou ik proberen eerst te veranderen, kijken of hij wat bij kan leren, dingen die jij prettig vindt. En als dat niet werkt, kan je altijd nog kiezen er een punt achter te zetten. Dan heb je 't iig geprobeerd er aan te werken.

Bedankt voor je reactie Joy. Ik probeer de dingen al aan te geven die ik lekker vind dus daar werk ik al aan. Ik weet wel van mezelf dat ik wat vaker complimentjes mag geven en mn gevoel uiten, dat is echt een verbeterpunt van me. Dus daar probeer ik ook aan te werken. Misschien dat hij dan ook wat zekerder van zichzelf wordt. Dat hoop ik iig. Ik geef het iig nog wat tijd.. smile

Anoniem2011
Zwijger
Zwijger

Bericht  Marin zo 4 sep 2011 - 10:08

Goed zo, ik denk ook dat het een wisselwerking is. Je voorlaatste berichtje (die waar ik m'n laatste reactie op had gebaseerd) vond ik redelijk negatief om eerlijk te zijn. Dat snap ik wel, maar als dat je houding naar hem is, kan ik me voorstellen dat hij daar onzeker van wordt. Dat zou ik ook worden als m'n partner zo in bed deed, op een plek waar je toch al kwetsbaarder bent dan normaal, en zeker wanneer je zelf ook wel weet dat je niet opperbest presteert (dat ie slap wordt, weet ie zelf ook wel hoe kut dat is). Dus probeer het op een positieve manier te verpakken, door gewoon lekker veel initatief te nemen tijdens de seks (guys love that), en hopelijk groeit hij daar (letterlijk en figuurlijk) in mee.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sweety ma 5 sep 2011 - 4:18

Je kan natuurlijk ook dingen doen zonder dat het verder gaat. Elkaar dus gewoon opwinden, door heftig te zoenen met elkaar, massage, samen douchen ofzo. Maar dan geen orale seks of gewone seks. Daardoor leg je ook niet de druk op de seks maar meer op het bezig zijn met elkaar. Intiem zijn met elkaar maar dan op een andere manier dan in je.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Clapperdie ma 5 sep 2011 - 4:57

Ik lees hier een aantal keer dat hij wel de dingen weet die jij lekker vindt. Maar wat vindt hij lekker? Want als bij hem een belangrijk onderdeel niet werkt dan is het misschien handig om daar eens achter te komen?
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Le Chat Noir ma 5 sep 2011 - 6:28

Ik denk dat hij erg onzeker is en doordat hij nu steeds slap is geworden wordt de psychische druk steeds groter en lukt het helemaal niet meer, vicieuze cirkel. Vooral als je het vaker in korte tijd probeert, en het mislukt steeds, is dat echt een enorme domper voor het mannelijk zelfvertrouwen. Zoiets komt echt wel vaker voor. Ik heb het zelf eens met een exvriend gehad, ook in het begin van onze relatie. Vond dit zelf ook wel lastig, maar voor mij draaide die relatie niet alleen daarom en ik ging er vanuit dat het vanzelf weer zou lukken, als ik er niet teveel de nadruk op legde. En dat was ook zo; op een gegeven moment was de druk er af, misschien had hij die avond wel een paar drankjes gehad (weet ik niet meer) en vanaf dat moment ging het gewoon goed. Ik zou dus even niet gericht proberen echt sex te hebben, maar gewoon elkaar 'verwennen'.
Ik weet wel dat meer mensen sex zo belangrijk vinden en als dat niet goed loopt de relatie verbreken.. Ik sta daar toch anders in, als de chemie maar goed is en je opgewonden raakt (is dat wel zo van beide kanten?), dan kun je m.i. altijd werken aan de sex. Gewoon over praten en geef het een beetje de tijd...ik bedoel: wat zijn 2 maanden nou, dat is nog zo kort?! Kan me wel voorstellen dat als je geen sex kunt hebben dit frustrerend is, maar wat als jij nou vaginistisch was? Dan zou je toch ook willen dat je vriend je de tijd gaf...
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Sue di 6 sep 2011 - 3:21

Clapperdie schreef:Ik lees hier een aantal keer dat hij wel de dingen weet die jij lekker vindt. Maar wat vindt hij lekker? Want als bij hem een belangrijk onderdeel niet werkt dan is het misschien handig om daar eens achter te komen?
Inderdaad!
Hij heeft er bot gezegd niets aan om te weten wat jij lekker vind als het bij hem niet wil lukken. Zorg dan eerst maar dat je te weten komt wat hij allemaal lekker vind en ga daar mee aan de slag. Zodra dat allemaal goed zit ben jij wel aan de beurt!
Sue
Sue
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 108
Punten : 129
Registratiedatum : 14-08-11

Bericht  Tabbert di 6 sep 2011 - 3:30

Praat met hem, waar ligt de oorzaak? Dit zou voor mij erg belangrijk zijn. Ligt het aan jou, aan hem, stress, werk, ruzie, intimidatie, onzekerheid.

Verder moet je inderdaad niet druk gaan leggen op de seks. Leer elkaar eerst anders kennen. En als hij telkens slap wordt bij penetratie, probeer dan eerst andere dingen. Laat hem jou totaal verwennen, en verwen hem een keer zonder dat jij er iets voor terug hoef. Als hij niet het gevoel heeft dat hij bij jou hoeft te presteren, maar jij hem geheel verwen, misschien blijft hij dan iig wel stijf en leert tie ervan.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 20:18

Helemaal eens met LCN..

Gast
Gast

Bericht  Anoniem2011 zo 11 sep 2011 - 5:08

Het is inmiddels gelukkig gelukt, dat wilde ik toch even laten weten smile Ik hoop dat het vanaf nu gewoon gaat lukken (maar ik zou niet weten waarom niet). Ik heb zelf wel het e.e.a. geprobeerd te veranderen, ik kan soms best een ijskonijn zijn, dus probeer nu wat vaker te laten merken hoe lief & leuk ik hem vind I love you

Anoniem2011
Zwijger
Zwijger

Bericht  Marin zo 11 sep 2011 - 7:43

Fijn dat het goed gaat. Probeer het gewoon positief te benaderen vanaf nu, en mocht ie eens een terugval hebben, is er ook geen man overboord. Hoe moeilijker jij er over doet, hij rotter hij zich voelt waarschijnlijk. Ik zou gewoon een open houding behouden, als ik jou was. Maar fijn dat het gelukt is nu!

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: