Ik ken geen middenweg geloof ik
+5
sonly
Ugly Betty
Zwerver
Lieke128
Lejow
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ik ken geen middenweg geloof ik
Maar voor 2000 euro meer heb je toch lang geen nieuwe auto? Een nieuwe auto verliest heel erg snel zijn waarde.Lejow schreef:Ons oog is gevallen op de Seat Ibiza ST Ecomotive (hele mond vol als je het zo zegt).
Mijn vriend is van het 'als we al zoveel gespaard hebben om voor een tweedehands te gaan, kunnen we net zo goed 2000 euro meer sparen en voor een nieuwe gaan'
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben anders. Liever een gat in mijn hand dan een hand in mijn gat.
Gast- Gast
Lejow schreef:Ons oog is gevallen op de Seat Ibiza ST Ecomotive (hele mond vol als je het zo zegt).
Mijn vriend is van het 'als we al zoveel gespaard hebben om voor een tweedehands te gaan, kunnen we net zo goed 2000 euro meer sparen en voor een nieuwe gaan'
En die €2000,- ben je kwijt zodra je de garage uit rijdt.
OT: ik snap het verder wel hoor. Maar zoals Mamavan2 zegt, ik zou het wat rustiger aan doen. Als je spaart kun je alsnog wel gewoon 'normaal' de boodschappen doen en als je toch al een paar maand bezig bent, kan dat maandje extra er ook nog wel bij.
NoorA- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10
Tussen de tweedehands prijs en de nieuwprijs van die Seat zit (bij de gene die ik tegen gekomen ben) nog maar zo'n 2000 euro!
En we kunnen normaal boodschappen doen hoor. Alleen sla ik dus door
En we kunnen normaal boodschappen doen hoor. Alleen sla ik dus door
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Niks mis mee toch? Je bent gewoon enthousiast.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik herken het wel een beetje. Als ik besloten heb om te gaan besparen, dan kan ineens helemaal niets meer. Dat hou ik vaak een weekje vol ;-) en dan ga ik wel besparen, maar sla ik niet meer door.
Hetzelfde met afvallen. Als ik wat kilo's kwijt wil, sla ik ook nog wel eens door. Dan doe ik een paar weken heel streng, om vervolgens weer helemaal los te gaan.
Hetzelfde met afvallen. Als ik wat kilo's kwijt wil, sla ik ook nog wel eens door. Dan doe ik een paar weken heel streng, om vervolgens weer helemaal los te gaan.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Geen ouderlijk gezag, geen rechten?
» Geloof je in kennis?
» Geloof en kinderen
» Geloof mij nooit...
» O my... ik geloof dat ik net heb geroddeld op school!
» Geloof je in kennis?
» Geloof en kinderen
» Geloof mij nooit...
» O my... ik geloof dat ik net heb geroddeld op school!
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: