Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ken geen middenweg geloof ik

+5
sonly
Ugly Betty
Zwerver
Lieke128
Lejow
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ik ken geen middenweg geloof ik - Pagina 2 Empty Re: Ik ken geen middenweg geloof ik

Bericht  Snoes zo 9 jan 2011 - 7:46

Lejow schreef:Ons oog is gevallen op de Seat Ibiza ST Ecomotive (hele mond vol als je het zo zegt).

Mijn vriend is van het 'als we al zoveel gespaard hebben om voor een tweedehands te gaan, kunnen we net zo goed 2000 euro meer sparen en voor een nieuwe gaan'
Maar voor 2000 euro meer heb je toch lang geen nieuwe auto? Een nieuwe auto verliest heel erg snel zijn waarde.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ken geen middenweg geloof ik - Pagina 2 Empty Re: Ik ken geen middenweg geloof ik

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 8:51

Ik ben anders. Liever een gat in mijn hand dan een hand in mijn gat.

Gast
Gast

Bericht  NoorA zo 9 jan 2011 - 9:50

Lejow schreef:Ons oog is gevallen op de Seat Ibiza ST Ecomotive (hele mond vol als je het zo zegt).

Mijn vriend is van het 'als we al zoveel gespaard hebben om voor een tweedehands te gaan, kunnen we net zo goed 2000 euro meer sparen en voor een nieuwe gaan'

En die €2000,- ben je kwijt zodra je de garage uit rijdt.

OT: ik snap het verder wel hoor. Maar zoals Mamavan2 zegt, ik zou het wat rustiger aan doen. Als je spaart kun je alsnog wel gewoon 'normaal' de boodschappen doen en als je toch al een paar maand bezig bent, kan dat maandje extra er ook nog wel bij.
NoorA
NoorA
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Lejow zo 9 jan 2011 - 18:52

Tussen de tweedehands prijs en de nieuwprijs van die Seat zit (bij de gene die ik tegen gekomen ben) nog maar zo'n 2000 euro!

En we kunnen normaal boodschappen doen hoor. Alleen sla ik dus door nerd
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rovine zo 9 jan 2011 - 22:30

Niks mis mee toch? Je bent gewoon enthousiast. smile
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 22:31

Ik herken het wel een beetje. Als ik besloten heb om te gaan besparen, dan kan ineens helemaal niets meer. Dat hou ik vaak een weekje vol ;-) en dan ga ik wel besparen, maar sla ik niet meer door.
Hetzelfde met afvallen. Als ik wat kilo's kwijt wil, sla ik ook nog wel eens door. Dan doe ik een paar weken heel streng, om vervolgens weer helemaal los te gaan.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: