Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

O my... ik geloof dat ik net heb geroddeld op school!

5 plaatsers

Ga naar beneden

O my... ik geloof dat ik net heb geroddeld op school! Empty O my... ik geloof dat ik net heb geroddeld op school!

Bericht  SDL do 4 jul 2013 - 20:26

Vreselijk vind ik die moekes op het schoolplein dit maar wat af staan te roddelen maar ik geloof dat ik het net zelf ook heb gedaan laughcry. Ik baal er een beetje van.

Het gaat over de klas van mijn dochtertje. Ze zit in groep 1 en er gebeuren een beetje vreemde dingen. Ik hoorde van een moeder dat haar kindje van een ander kindje een waterpijpsigaret had gekregen, come on het kind is 4 jaar oud!!! Daar heb ik het net dus met 2 anderen moeders over gehad (ik heb geen namen genoemd). Niet zozeer om die waterpijpsigaretmoeder maar meer over het euvel dat de lerares dit niet heeft gezien.

Mijn dochtertje vertelde dat er hele zoensessies op het schoolplein afspelen tussen deze kleintjes en daar heb ik het ook over gehad. Ook weer omdat ik me afvraag waar die leraren ondertussen uithangen.

En nog wat rare fratsen. Maar nu voel ik me dus schuldig. Muts dat ik ben.

Ik ga wel een gesprek op school aanvragen over bovenstaande, dat was eigenlijk de reden waarom ik dit deelde met anderen.

Zo, dan ben ik kwijt.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

O my... ik geloof dat ik net heb geroddeld op school! Empty Re: O my... ik geloof dat ik net heb geroddeld op school!

Bericht  Printje do 4 jul 2013 - 20:32

Haha vreselijk vind ik die moeders die daar dan zo staan beppen. Kom meteen naar mij zeg ik altijd. Wel goed dat je nog een gesprek aangevraagd hebt. En ik zie veel maar ook niet alles wat de kinderen doen. Je bebt er vaak 27 en soms ben je met een kind bezig en zie je gewoon niet alles.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

O my... ik geloof dat ik net heb geroddeld op school! Empty Re: O my... ik geloof dat ik net heb geroddeld op school!

Bericht  SDL do 4 jul 2013 - 20:38

Printje ik heb daar dus ook een hekel aan! Al vind ik het dan wel weer goed dat ik geen namen heb genoemd en het meer zei omdat ik een gesprek wil met de juf. Dit kwam gesprek kwam op gang omdat een moeder klaagde dat de kinderen gisteren naar huis zijn gestuurd omdat de juf ziek was. Dus toen zei ik dat ik een gesprek met de juf wil blablabla. Maar ik baal dan zo hé, doe ik er zelf ook aan mee.

Ik verwacht ook niet dat een juf alles kan zien maar ik vind dat ze op dit moment wel heel veel niet ziet, daar wil ik het met haar over hebben.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

O my... ik geloof dat ik net heb geroddeld op school! Empty Re: O my... ik geloof dat ik net heb geroddeld op school!

Bericht  Printje do 4 jul 2013 - 20:42

Ik vind het idd heel goed dat je geen namen genoemd hebt. Soms hoor ik an die via via verhalen terug met namen en al en dat is idd niet nidig. Maar jij voelt je er zelfs nog rot om dat hebben denk ik niet veel ouders. En echt goed dat je ook een gesprek aangevraagd hebt anders weet de juf het misschien niet eens.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

O my... ik geloof dat ik net heb geroddeld op school! Empty Re: O my... ik geloof dat ik net heb geroddeld op school!

Bericht  Maudy do 4 jul 2013 - 20:43

Nou ik kan mij wel voorstellen dat het gebeurd is hoor. Serieus?! Een waterpijpsigaret? En kussen op het schoolplein? Ik vind het nogal wat.
Maudy
Maudy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 207
Registratiedatum : 05-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

O my... ik geloof dat ik net heb geroddeld op school! Empty Re: O my... ik geloof dat ik net heb geroddeld op school!

Bericht  Susan do 4 jul 2013 - 20:43

Ik denk dat er in iedere omgeving waar veel mensen elkaar ontmoeten wel wordt gekletst, dat heeft helemaal niks te maken met 'moekes'. Zolang het niet op een heel kwaadaardige toon is kan ik er ook niet zo mee zitten. Verder denk ik dat het in geen enkele omgeving zo is dat de dingen meteen terechtkomen waar ze horen, dat heeft ook weer niks met moeders te maken. In een bedrijf worden ook dingen onderling besproken, daar is het ook niet zo dat alle conflicten meteen worden gemeld bij personeelszaken of netjes worden uitgesproken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

O my... ik geloof dat ik net heb geroddeld op school! Empty Re: O my... ik geloof dat ik net heb geroddeld op school!

Bericht  Maudy do 4 jul 2013 - 20:44

Een met Susan!
Maudy
Maudy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 207
Registratiedatum : 05-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

O my... ik geloof dat ik net heb geroddeld op school! Empty Re: O my... ik geloof dat ik net heb geroddeld op school!

Bericht  SDL do 4 jul 2013 - 20:45

Susan, ik denk dat er op het schoolplein meer geroddeld wordt dan bij het bedrijf waar ik werkzaam ben Laughing .

Ik ben het verder helemaal met je eens.


Laatst aangepast door SDL op do 4 jul 2013 - 20:50; in totaal 1 keer bewerkt
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

O my... ik geloof dat ik net heb geroddeld op school! Empty Re: O my... ik geloof dat ik net heb geroddeld op school!

Bericht  SDL do 4 jul 2013 - 20:47

Maudy schreef:Nou ik kan mij wel voorstellen dat het gebeurd is hoor. Serieus?! Een waterpijpsigaret? En kussen op het schoolplein? Ik vind het nogal wat.

Maudy, ja zo eentje met kleurtjes die je voor volwassenen in een tabakszaak koopt.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

O my... ik geloof dat ik net heb geroddeld op school! Empty Re: O my... ik geloof dat ik net heb geroddeld op school!

Bericht  Maudy do 4 jul 2013 - 21:01

Bizar! Ik snap wel dat er zulke dingen besproken worden hoor. Ik neem aan dat het besproken is vanuit verbazing en niet vanuit kwaad wil.

Ik vind het goed dat je geen namen hebt genoemd. Dat zou ik in het gesprek ook weg laten.
Maudy
Maudy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 207
Registratiedatum : 05-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

O my... ik geloof dat ik net heb geroddeld op school! Empty Re: O my... ik geloof dat ik net heb geroddeld op school!

Bericht  SDL do 4 jul 2013 - 21:07

Ja, uit absolute verbazing inderdaad. En ik vind het best confronterend.

Als kinderen dus onderling kwaad willen, is er dus een kans dat dit kan omdat de leraren niet in staat zijn (dit staat er los van of dit mogelijk is) om geheel toezicht te kunnen houden en dat doet me best wel wat. Ik moet mijn beeld dus bijstellen en onze kleine meid toch iets meer loslaten aan de kleine mensenwereld, er bestaat dus een kans dat er niet altijd iemand meekijkt.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

O my... ik geloof dat ik net heb geroddeld op school! Empty Re: O my... ik geloof dat ik net heb geroddeld op school!

Bericht  Elodie do 4 jul 2013 - 21:21

Ik vind het totaal niet schokkend dat je daarover zou praten. Logisch namelijk. 
Bij niet iedereen natuurlijk, maar bij de moeders die ik goed ken zou ik ook namen noemen. 
Hopelijk kan je snel een gesprek met d'r juf hebben. Of nou ja, ik zou dat snel eisen. Want logisch dat je hier een slecht gevoel over hebt.
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

O my... ik geloof dat ik net heb geroddeld op school! Empty Re: O my... ik geloof dat ik net heb geroddeld op school!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum