Wanneer zouden jullie bellen?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wanneer zouden jullie bellen?
Ik heb onlangs gesolliciteerd. Brieven moesten voor 1 februari binnen zijn (echter stond de vervaldatum van de vacature op 3 februari)
Maar nu ga ik vrijdag op vakantie en ik wil natuurlijk niet het risico lopen dat ik uit wordt genodigd voor een gesprek, maar dit mis omdat ik op vakantie ben!
Dus ik wilde eigenlijk gaan bellen om te weten of ik op gesprek mag komen, zodat ik dat nog voor vertrek kan plannen.
Zouden jullie maandag al bellen? Wie weet is het druk daar en kunnen ze niet zomaar een gesprek plannen, want als ik nog even afwacht en woensdag of zo bel, heb ik natuurlijk kans dat ik donderdag of vrijdag niet meer op gesprek kan komen.
Maar nu ga ik vrijdag op vakantie en ik wil natuurlijk niet het risico lopen dat ik uit wordt genodigd voor een gesprek, maar dit mis omdat ik op vakantie ben!
Dus ik wilde eigenlijk gaan bellen om te weten of ik op gesprek mag komen, zodat ik dat nog voor vertrek kan plannen.
Zouden jullie maandag al bellen? Wie weet is het druk daar en kunnen ze niet zomaar een gesprek plannen, want als ik nog even afwacht en woensdag of zo bel, heb ik natuurlijk kans dat ik donderdag of vrijdag niet meer op gesprek kan komen.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Re: Wanneer zouden jullie bellen?
Ik zou maandag bellen, situatie uitleggen en de bal bij hen leggen wat voor actie hieruit voortkomt.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Wanneer zouden jullie bellen?
Rovine schreef:Ik zou maandag bellen, situatie uitleggen en de bal bij hen leggen wat voor actie hieruit voortkomt.
+1
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wanneer je man bellen?
» Wanneer gyn bellen
» Wanneer hap bellen bij overgeven?
» Wanneer HApost bellen?
» Wanneer de huisarts/HAP bellen?
» Wanneer gyn bellen