Nav tips boeken zwangerschap?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nav tips boeken zwangerschap?
Titel spreekt voor zich!
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Nav tips boeken zwangerschap?
Duik in je weeen vond ik wel aardig om te lezen.
Verder eigenlijk weinig nieuws onder de zon. Ik had uit de bieb het boek 'weer zwanger' gehaald, over zwanger zijn van je tweede of verdere kindje. Ik vond het in het begin wel aardig, totdat er in het boek stond dat jonge kinderen het beste wit brood en witte pasta konden eten, omdat hun maag nog niet te zware vezels kon verdragen. Wat een onzin, ik heb het ook meteen weggelegd.
Verder heb ik het boek 'Zwanger met lichaam en ziel' van Susan Smit. Wat een verschrikkelijke onzin, het lijken wel heksenpraktijken.
Ik vond de romans 'buikgevoel' 'shopaholic en baby' en 'krijg nou tieten' wel grappig en vermakelijk om te lezen.
Verder eigenlijk weinig nieuws onder de zon. Ik had uit de bieb het boek 'weer zwanger' gehaald, over zwanger zijn van je tweede of verdere kindje. Ik vond het in het begin wel aardig, totdat er in het boek stond dat jonge kinderen het beste wit brood en witte pasta konden eten, omdat hun maag nog niet te zware vezels kon verdragen. Wat een onzin, ik heb het ook meteen weggelegd.
Verder heb ik het boek 'Zwanger met lichaam en ziel' van Susan Smit. Wat een verschrikkelijke onzin, het lijken wel heksenpraktijken.
Ik vond de romans 'buikgevoel' 'shopaholic en baby' en 'krijg nou tieten' wel grappig en vermakelijk om te lezen.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Boeken over zwangerschap
» Tips boeken ouderschap / opvoeding?
» Zwanger worden | Boeken | Tips | Ideeën
» eerste zwangerschap en tweede zwangerschap
» beetje vroeg maar, vakantie boeken en vaccinatie?leuke tips?
» Tips boeken ouderschap / opvoeding?
» Zwanger worden | Boeken | Tips | Ideeën
» eerste zwangerschap en tweede zwangerschap
» beetje vroeg maar, vakantie boeken en vaccinatie?leuke tips?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: