Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwanger worden | Boeken | Tips | Ideeën

5 plaatsers

Ga naar beneden

Zwanger worden | Boeken | Tips | Ideeën Empty Zwanger worden | Boeken | Tips | Ideeën

Bericht  Linnepinnie ma 25 maa 2013 - 7:50

Hallo allemaal,
Vanaf juni willen wij gaan voor een eerste kindje! Er komt een leuke en spannende tijd aan!
Nu er een aantal vrije dagen voor de deur staan, leek het mij leuk om me een beetje te gaan inlezen in het zwanger worden, zwanger worden etcetera. Hebben jullie tips van leuke boeken of tijdschriften voor mij? Ik ben daar nog helemaal niet mee bekend. Sowieso zijn alle tips en ideeën welkom, die voor handig zijn bij de voorbereiding :-)
Alvast bedankt!!
Groetjes Linnepinnie
Linnepinnie
Linnepinnie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 56
Punten : 62
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden | Boeken | Tips | Ideeën Empty Re: Zwanger worden | Boeken | Tips | Ideeën

Bericht  Jade ma 25 maa 2013 - 7:51

http://www.bol.com/nl/p/veilig-zwanger/1001004004703812/?Referrer=ADVNLGOT0020081001004004703812

Veilig zwanger van Beatrijs Smulders en Mariel Croon.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden | Boeken | Tips | Ideeën Empty Re: Zwanger worden | Boeken | Tips | Ideeën

Bericht  Bluestar ma 25 maa 2013 - 7:54

Die kwam ook als 1e bij mij op, al heeft to daar natuurlijk niks aan....
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden | Boeken | Tips | Ideeën Empty Re: Zwanger worden | Boeken | Tips | Ideeën

Bericht  Filoria ma 25 maa 2013 - 7:55

Spannend inderdaad.

Leestip: dit forum! Meekletsen in 'voor een kindje 2013' zou ik je aanraden, dan kun je meelezen hoe het bij de andere dames gaat Zwanger worden | Boeken | Tips | Ideeën 561177

Andere tips:

- Begin vast in mei met foliumzuur slikken zodat je foliumzuur goed op peil is, dat is belangrijk i.v.m. afwijkingen die tijdens de allereerste weken van de zwangerschap kunnen ontstaan.
- Voor zowel jou als je partner: je bent vruchtbaarder als je gezond leeft: sporten, gezond eten en zo min mogelijk koffie, alcohol en niet roken natuurlijk.
- Zoek eens op internet naar de 'Billingsmethode'. Dat is een - beetje vieze Zwanger worden | Boeken | Tips | Ideeën 253468018 maar wel interessante - manier om in de gaten te krijgen hoe je cyclus in elkaar steekt en wanneer je je eisprong hebt.

Veel plezier Zwanger worden | Boeken | Tips | Ideeën 281626781
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden | Boeken | Tips | Ideeën Empty Re: Zwanger worden | Boeken | Tips | Ideeën

Bericht  Aagje! ma 25 maa 2013 - 7:57

Tijdschriften heb je ouders van nu, en een 'zwanger' editie. die zijn ook wel leuk vind ik.


en inderdaad het 'zwanger worden in 2013 topic' Zwanger worden | Boeken | Tips | Ideeën 281626781
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden | Boeken | Tips | Ideeën Empty Re: Zwanger worden | Boeken | Tips | Ideeën

Bericht  Linnepinnie ma 25 maa 2013 - 8:11

Bedankt voor jullie reacties! Dat boek ziet er leuk uit! Goede tip!
Ik zit ook al in de groep voor een kindje in 2013. Ben nog geen fanatieke meekletser, maar lees wel mee en onthou de tips! Ik hoop dat ik vanaf juni fanatiek zal meeschrijven met iedereen!
Linnepinnie
Linnepinnie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 56
Punten : 62
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden | Boeken | Tips | Ideeën Empty Re: Zwanger worden | Boeken | Tips | Ideeën

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum