Hechtingen
+2
Annie24
joyce0606
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hechtingen
HEt is inmiddels bijna 3 maanden geleden, heb opzich zo dagelijks geen last van het litteken, alleen hebben wij 3 weken geleden voor het eerst seks weer gehad, en het voelde nou niet echt prettig, ik ben ingeknipt van voor naar achter omdat er nood was, ze hebben er ook 50 minuten overgaan om me weer op te lappen.
maar nu voelt het doof, en bij seks dus ook en na een tijdje irriteerd het, voelt het beursig, alsof iemand constant op een blauwe plek loop te duwen.
iemand die dit herkent? en is er nog hoop voor mij :-)
maar nu voelt het doof, en bij seks dus ook en na een tijdje irriteerd het, voelt het beursig, alsof iemand constant op een blauwe plek loop te duwen.
iemand die dit herkent? en is er nog hoop voor mij :-)
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hechtingen
Hier na 1 jaar nog steeds last van mijn litteken. Over seks kan ik niet meepraten, dat hebben we nog steeds niet gehad door dat litteken. Althans, geen penetratie dan er is natuurlijk nog meer mogelijk
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Bij mij is het net weer een beetje mogelijk. Ben 13 maanden geleden bevallen en bij beide bevallingen gehecht. Het blijft gevoelig.
Gast- Gast
Kan ik hier uit opmaken dat bevallen funest voor je seksleven is?
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Ik heb ook nog last zo nu en dan, en met de seks voel ik het ook heel goed. Seks was na een maand of 3 pas weer te doen voor mij, daarvoor voelde het zo naar dat ik me niet goed kon ontspannen.
Gast- Gast
Muurvlinder:.dat is denk ik.wel erg kort door de bocht. Het is ook maar net hoe je bevalt, en seks is niet per definitie penetratie.
Als je een ks ben ondergaan heb je natuurlijk geen last van hechtingen daar benesen, en ook als je niet bent uitgescheurs of ben ingsknipt zul je er ook minder last van hebben. Daarbij denk ik ook dat bijna iedereen met mij eens is dat je wel.wat anders aan je hoofd heb met een pasgeborende dan seks.
Je leven veranderd 360graden! Er worden dingen een stuk minder belangrijk, en andere een stuk.belangrijker
Als je een ks ben ondergaan heb je natuurlijk geen last van hechtingen daar benesen, en ook als je niet bent uitgescheurs of ben ingsknipt zul je er ook minder last van hebben. Daarbij denk ik ook dat bijna iedereen met mij eens is dat je wel.wat anders aan je hoofd heb met een pasgeborende dan seks.
Je leven veranderd 360graden! Er worden dingen een stuk minder belangrijk, en andere een stuk.belangrijker
joyce0606- Kletskop
joyce0606 schreef:Muurvlinder:.dat is denk ik.wel erg kort door de bocht. Het is ook maar net hoe je bevalt, en seks is niet per definitie penetratie.
Dan verandert er niet zoveel .
Gast- Gast
Nou daar ben ik het niet mee eens hoor!
Je leven veranderd idd, maar ik vind sex wel degelijk heel belangrijk.
Zonder sex a)geen kind en b)dan had ik net zo goed met mijn broer kunnen gaan samenwonen. Ik vind sex een teken van liefde, genegheid en vertrouwen en iets wat ik met niemand anders doe. Dat maakt onze relatie specialer, en daardoor blijft onze liefde ook (op)bloeien.
Ik heb btw ook nog steeds last, inmiddels 2x sex gehad, we doen het nu maar missionaris, dat voelt het fijnst. Komt vast wel goed, het is gewoon littekenweefsel.
En muurvlindertje ; als het funest was voor je sexleven waren er nooit zoveel 2de kindjes geboren
Je leven veranderd idd, maar ik vind sex wel degelijk heel belangrijk.
Zonder sex a)geen kind en b)dan had ik net zo goed met mijn broer kunnen gaan samenwonen. Ik vind sex een teken van liefde, genegheid en vertrouwen en iets wat ik met niemand anders doe. Dat maakt onze relatie specialer, en daardoor blijft onze liefde ook (op)bloeien.
Ik heb btw ook nog steeds last, inmiddels 2x sex gehad, we doen het nu maar missionaris, dat voelt het fijnst. Komt vast wel goed, het is gewoon littekenweefsel.
En muurvlindertje ; als het funest was voor je sexleven waren er nooit zoveel 2de kindjes geboren
Gast- Gast
Twellie: smartass!! het is op zijn minst een keer over de kop geweest! ;p
Parela: ik zeg ook niet dat het niet belangrijk is, er zijn alleen andere preoriteiten bij gekomnen doorons kleine nachtvreter hebben.we ook noet heel veel zin! Haha
Vergeef mijn spelfouten, typ op mijn telefoon...
Parela: ik zeg ook niet dat het niet belangrijk is, er zijn alleen andere preoriteiten bij gekomnen doorons kleine nachtvreter hebben.we ook noet heel veel zin! Haha
Vergeef mijn spelfouten, typ op mijn telefoon...
joyce0606- Kletskop
Ja dat snap ik wel als hij de hele tijd wakker is s'nachts, dat je dan minder zin hebt.
Vind het wel heel knap dat je alsnog zo gauw een 2de wil, ik zou dat fysiek en mentaal echt niet redden.
Het kwam alleen nu zo over dat omdat je kind er is, de sex niet meer belangrijk is en toen bevestigde je even alle cliches over leven na de komst van een baby
Vind het wel heel knap dat je alsnog zo gauw een 2de wil, ik zou dat fysiek en mentaal echt niet redden.
Het kwam alleen nu zo over dat omdat je kind er is, de sex niet meer belangrijk is en toen bevestigde je even alle cliches over leven na de komst van een baby
Gast- Gast
Nee, behalve als je net als jij uit 1 zin meteen een conclusie kunt trekken.Muurvlindertje schreef:Kan ik hier uit opmaken dat bevallen funest voor je seksleven is?
Gast- Gast
Uhm...Ik heb na 3 jaar nog steeds last.. Totaal ruptuur gehad Het is natuurlijk in de afgelopen jaren wel beter geworden,maar last heb ik er nog steeds van. Klinkt stom misschien,maar ik houd het litteken soepel met bio oil
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Muurvlindertje schreef:Kan ik hier uit opmaken dat bevallen funest voor je seksleven is?
Ja heel erg, dus als ik jou was zou ik maar niet zwanger worden
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Nu 14,5 maand ook nog (soms dagelijks) last er van! Maar het schijnt ook zo te zijn, dat door het nu kouder buiten is het ook gevoeliger (kan) zijn?!
Gast- Gast
Ik ben benieuwd hoe dat bij ons gaat. Ik ben ingeknipt. Heb al een paar weken weer zin in seks (penetratie), maar wil ermee wachten tot na de nacontrole bij de gyn. Die heb ik 13 februari. Ik weet namelijk van andere littekens dat ik erg veel littekenweefsle aanmaak. Heb zelf nog niet gevoeld. Handwerk (om t zo te zeggen) hebben we wel gedaan en dat voelde gewoon goed.
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Dat heb ik wel bij mijn littekens van mijn borstverkleining (2008). Dus zo vreemd vind ik dat niet klinken...Anniej_S schreef:Nu 14,5 maand ook nog (soms dagelijks) last er van! Maar het schijnt ook zo te zijn, dat door het nu kouder buiten is het ook gevoeliger (kan) zijn?!
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Soortgelijke onderwerpen
» Help! Hechtingen?
» Hechtingen vraagje
» Oplosbare hechtingen in mond
» Litteken/hechtingen afdekken?
» Hechtingen verwijderen,doet dat pijn?
» Hechtingen vraagje
» Oplosbare hechtingen in mond