Oplosbare hechtingen in mond
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Oplosbare hechtingen in mond
Wie heeft hier ervaring mee? Ik heb vandaag mijn laatste twee verstandskiezen laten trekken en de vorige keer hoefden er geen hechtingen in, maar nu wel. Ik vraag me af hoe lang die hechtingen blijven zitten en hoe dat zogenaamde 'oplossen' precies werkt. Kan me niet voorstellen dat zo'n draad vanzelf verdwijnt!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Oplosbare hechtingen in mond
Ik heb er geen ervaring mee.
Maar even een voor jou!
Veel pijn?
Maar even een voor jou!
Veel pijn?
Gast- Gast
Hoe moet dat nu met zoenen en je date?
Ik heb nog nooit een verstandskies later trekken, dus geen idee verder.
Ik heb nog nooit een verstandskies later trekken, dus geen idee verder.
Gast- Gast
Ik heb pas geleden ook een verstandskies laten trekken en dat werd ook gehecht. Het voelt op een gegeven moment zeg maar net zoals het voelde als je melktand nog aan zo'n iniminidraadje hing en dat je hem er zonder pijn uit kon trekken. Dat kan met die draadjes ook Heb je er veel last van? Ik moet 7 januari weer, maar gelukkig had ik er vorige keer bijna geen last van! Succes/sterkte iig
Catootje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 113
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb dat wel gehad maar dat is inmiddels alweer 13 jr geleden (ik was er vroeg bij met die kiezen ). Ik herinner me wel dat ze stonken en dat er een te lang stukje aan zat waardoor ik me steeds verslikte..Zodra ik m'n mond verder kon opendoen heeft m'n ma er een stukje vanaf geknipt . Maar ze verdwijnen inderdaad gewoon vanzelf...ik heb ze er op een gegeven moment voorzichtig uitgetrokken geloof ik.
Ik had alleen hechtingen toen m'n verstandskiezen gesneden werden. De andere twee werden getrokken en daar had ik amper last van.
Sterkte!
Ik had alleen hechtingen toen m'n verstandskiezen gesneden werden. De andere twee werden getrokken en daar had ik amper last van.
Sterkte!
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Bliss schreef:Wie heeft hier ervaring mee? Ik heb vandaag mijn laatste twee verstandskiezen laten trekken en de vorige keer hoefden er geen hechtingen in, maar nu wel. Ik vraag me af hoe lang die hechtingen blijven zitten en hoe dat zogenaamde 'oplossen' precies werkt. Kan me niet voorstellen dat zo'n draad vanzelf verdwijnt!
Ik heb vorige 2 maanden mijn 4 verstandkiezen laten trekken. De eerste keer waren de hechtingen er met een week uit. De tweede keer bleven ze erg lang zitten(wilde bijna weer de kaakchirurg opbellen). Ik zat er steeds met mijn tong aan en ze leken erg vast te zetten. En toen na ong 3 weken voelde ik weer en waren ze weg.
Dus als antwoord op jouw vraag: Ja ze verdwijnen zomaar, meestal zijn ze eruit met 7-10 dagen(maar uit eigen ervaring en op internet kan het ook tot 5 weken duren)
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Bij mij zijn ze gewoon getrokken en de vorige keer ging dat goed, maar nu brak er een kies af en moest ie het laatste stuk eruit boren. Vorige keer niet veel last van gehad, wel lastig met eten, maar geen pijn. Nu gaf ie me wel een recept mee voor Ibuprofen 600 mg en dat gaat prima en ik heb eigenlijk weer niet echt pijn gelukkig! Vroeg me dus alleen af hoe het met die hechtingen zit, maar dat zal zich dan wel wijzen...
@ Smikkell: zie hem zaterdag weer en denk dat ik dan wel gewoon kan zoenen hoor
@ Smikkell: zie hem zaterdag weer en denk dat ik dan wel gewoon kan zoenen hoor
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
De hechtingen gingen er bij mij langzamer uit dan ze zeiden. Of ze losten langzamer op bedoel ik. Het voelde op het laatst best irritant, ik voelde echt zo'n draadje half loshangen, waar ik met mijn tong langs kon. Toen de tijd allang verstreken was, heb ik er een paar losgeknipt.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Help! Hechtingen?
» Hechtingen
» Hechtingen vraagje
» Litteken/hechtingen afdekken?
» Hechtingen verwijderen,doet dat pijn?
» Hechtingen
» Hechtingen vraagje
» Litteken/hechtingen afdekken?
» Hechtingen verwijderen,doet dat pijn?
Pagina 1 van 1