Oplosbare hechtingen in mond
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Oplosbare hechtingen in mond
Wie heeft hier ervaring mee? Ik heb vandaag mijn laatste twee verstandskiezen laten trekken en de vorige keer hoefden er geen hechtingen in, maar nu wel. Ik vraag me af hoe lang die hechtingen blijven zitten en hoe dat zogenaamde 'oplossen' precies werkt. Kan me niet voorstellen dat zo'n draad vanzelf verdwijnt!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Oplosbare hechtingen in mond
Ik heb er geen ervaring mee.
Maar even een voor jou!
Veel pijn?
Maar even een voor jou!
Veel pijn?
Gast- Gast
Hoe moet dat nu met zoenen en je date?
Ik heb nog nooit een verstandskies later trekken, dus geen idee verder.
Ik heb nog nooit een verstandskies later trekken, dus geen idee verder.
Gast- Gast
Ik heb pas geleden ook een verstandskies laten trekken en dat werd ook gehecht. Het voelt op een gegeven moment zeg maar net zoals het voelde als je melktand nog aan zo'n iniminidraadje hing en dat je hem er zonder pijn uit kon trekken. Dat kan met die draadjes ook Heb je er veel last van? Ik moet 7 januari weer, maar gelukkig had ik er vorige keer bijna geen last van! Succes/sterkte iig
Catootje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 113
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb dat wel gehad maar dat is inmiddels alweer 13 jr geleden (ik was er vroeg bij met die kiezen ). Ik herinner me wel dat ze stonken en dat er een te lang stukje aan zat waardoor ik me steeds verslikte..Zodra ik m'n mond verder kon opendoen heeft m'n ma er een stukje vanaf geknipt . Maar ze verdwijnen inderdaad gewoon vanzelf...ik heb ze er op een gegeven moment voorzichtig uitgetrokken geloof ik.
Ik had alleen hechtingen toen m'n verstandskiezen gesneden werden. De andere twee werden getrokken en daar had ik amper last van.
Sterkte!
Ik had alleen hechtingen toen m'n verstandskiezen gesneden werden. De andere twee werden getrokken en daar had ik amper last van.
Sterkte!