Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat kan dit zijn? Te laag bloeddruk?

+5
Esperanza
Pandora
Jeanette
Raindrop
Ibbeltje
9 plaatsers

Ga naar beneden

Wat kan dit zijn? Te laag bloeddruk? Empty Wat kan dit zijn? Te laag bloeddruk?

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 10:13

De laatste weken heb ik ontzettend veel hoofdpijn. Zo'n hoofdpijn waar je s'ochtends mee op staat en die niet erger of minder wordt en de volgende dag pas over is. Ik gok dat ik dit wel 4 of 5 keer in de week heb gehad en nu nog steeds. Verder ben ik s'avonds echt helemaal kapot maar als ik vroeg op bed lig duurt het wel 2 uur voordat ik in slaap val (dit is de laatste week heel erg) Ook heb ik het idee dat ik soms adem tekort heb en voel soms hartkloppingen. Wat kan dit in hemelsnaam zijn?? Ik heb geen stress, ben niet ziek en ik zit gewoon goed in m'n vel. Het enige verschil is dat ik al een aantal weken pil vrij ben (niet om zwanger te worden maar ik zat toen niet zo lekker in m'n vel) Ik heb voor volgende week al een afspraak staan bij de huisarts voor iets anders en dan wil ik dit ook aankaarten. Maar wat denken jullie? En is dit herkenbaar voor iemand? Zelf denk ik dat m'n bloeddruk misschien te laag is maar kan je daar ook hoofdpijn van krijgen? Ik dacht alleen bij een te hoog bloeddruk..

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan dit zijn? Te laag bloeddruk? Empty Re: Wat kan dit zijn? Te laag bloeddruk?

Bericht  Ibbeltje wo 1 feb 2012 - 10:25

Lieve Razz ik kan je niet goed helpen maar vind het wel vervelend voor je. Koppijn is gewoon zo kut Wat kan dit zijn? Te laag bloeddruk? 699888
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Wat kan dit zijn? Te laag bloeddruk? Empty Re: Wat kan dit zijn? Te laag bloeddruk?

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 10:27

Ja inderdaad. Ik heb al migraine maar dit is ook gewoon klote. Het belemmerd me gewoon in bepaalde dagelijkse dingen enzo. En nu weer dat slecht inslapen. Dan ben ik al zo moe en de eerste 2 uur lig ik alleen maar te draaien pff

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje wo 1 feb 2012 - 10:28

Ik zou gewoon de huisarts bellen voor een eerdere afspraak als het je zo belemmerd.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 10:31

Nou vandaag ben ik hoofdpijn vrij geweest dus heb ik ook een goede dag achter de rug. Maar gisteren bleegh..

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje wo 1 feb 2012 - 10:34

Oh gelukkig. Wanneer volgende week heb je die afspraak?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Raindrop wo 1 feb 2012 - 10:51

Ik heb zelf een te lage bloeddruk gehad en had toen geen last van hoofdpijn, ik was alleen wel erg moe.

Ik zou het zeker ook aankaarten bij je huisarts, hoofdpijn kan zo vervelend zijn, zeker als je het zolang blijft houden.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 11:17

Ibbeltje schreef:Oh gelukkig. Wanneer volgende week heb je die afspraak?

Volgende week vrijdag in de middag

Gast
Gast

Bericht  Jeanette wo 1 feb 2012 - 11:18

Nou, dat duurt wel lang dan voordat je langs kunt komen!

Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 11:22

Jeanette schreef:Nou, dat duurt wel lang dan voordat je langs kunt komen!

Nee dat is voor iets anders (spuit halen in pols ivm een ontsteking) en die afspraak staat al een tijdje smile
Als ik wil kan ik morgen als langs komen maar ik denk toch dat ik wacht. Heb er deze week ook niet echt de tijd voor. Dinsdag eigenlijk pas..

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje wo 1 feb 2012 - 18:36

Razz_ schreef:

Nee dat is voor iets anders (spuit halen in pols ivm een ontsteking) en die afspraak staat al een tijdje Wat kan dit zijn? Te laag bloeddruk? 561177
Als ik wil kan ik morgen als langs komen maar ik denk toch dat ik wacht. Heb er deze week ook niet echt de tijd voor. Dinsdag eigenlijk pas..

Mocht je er toch nog last van hebben zou ik dan iig proberen dinsdag af te spreken. Vrijdag duurt dan zo lang als je last hebt van hoofdpijn.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 20:40

Wat voor een hoofdpijn is het? Een knellende hoofdpijn?

Gast
Gast

Bericht  Pandora wo 1 feb 2012 - 21:43

Kan je bloeddruk niet te hoog zijn?
Ik herken deze klachten uit de tijd dat ik zwanger was en een te hoge bloeddruk had...

Ik heb nu heeel af en toe nog eens een dag dat ik wakker word met hoofdpijn en naar bed ga met hoofdpijn maar dat is dan meestal in de week voor mijn menstruatie, dus misschien is het bij jou toch ook iets hormonaals?

Sterkte met je klachten, ben benieuwd wat je huisarts er van zegt!
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Esperanza wo 1 feb 2012 - 22:35

Wat een vervelende klachten zeg! Het nare is, dat het van heel veel dingen kan komen, ik denk hierbij meteen aan stress, maar je geeft aan dat er niet echt wat is. Misschien dat je je toch onbewust ergens zorgen over maakt. Dat van die hoofdpijn herken ik trouwens wel, dat heb ik de laatste tijd ook heel vaak.

Als ik jou was, zou ik de afspr. vervroegen en het dan aankaarten. Hopelijk kan de huisarts je verder helpen!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Niene wo 1 feb 2012 - 22:58

Hier ook al tijden vreselijke hoofdpijn,los van de migraine aanvallen die ik heb.
Samen met de huisarts een hoofdpijn dagboek bij gehouden. Uit eerste onderzoeken is gebleken dat mijn monnikskapspier ontstoken was en daar dus een gedeelte hoofdpijn vanaf kwam. Toen dat over was heb ik moeten stoppen met alle medicijnen en pijnstillers om zo medicijn afhankelijke hoofdpijn uit te sluiten,maar het bleef.Ook mijn bloeddruk is meer als in orde.
Stress is het ook niet,want ook al ben ik totaal ontspannen dan nog heb ik hoofdpijn.Heb nu elke week massage voor de nekspieren,maar merk tot op heden geen verbetering.Ook heb ik mijn eet en drink gewoontes aangepast. Geen cafeïne,theeine noem het maar op.
Binnenkort weer afspraak en dan kijken we verder.

Kan je dus niet helpen,maar wilde wel even mijn verhaal vertellen. Sterkte!
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 0:33

@ Zelda, het is meer een druk boven op m'n hoofd en als ik dan buk dan klopt het heel erg. Maar als ik rechtop sta dat lijkt het net of iemand met zijn hand op mijn hoofd drukt. Bij migraine heb ik meestal een kloppende hoofdpijn aan 1 kant van m'n hoofd

@ Pandora, ik denk niet dat het een te hoog bloeddruk is. Tijdens en na mijn zwangerschap was het juist erg laag en was mijn ijzergehalte ook laag. Na een aantal weken zat ik weer "normaal". Ik heb er geen verstand van maar kan je binnen een jaar een té hoog bloeddruk krijgen al die voorheen altijd laag was?

Verder heb ik echt totaal geen last van stress. Ik heb me geestelijk nog nooit zo happy gevoeld volgens mij smile Lichamelijk kan het wel wat beter. Ik moet eigenlijk een paar kilootjes kwijt en ik moet meer aan beweging gaan doen. Maar dat komt goed !

Gast
Gast

Bericht  Pandora do 2 feb 2012 - 1:02

Dan denk ik dat het misschien toch iets met je hormoonhuishouding te maken heeft.... Je was toch onlangs gestopt met de pil?
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Jeanette do 2 feb 2012 - 2:17

Razz_ schreef:

Nee dat is voor iets anders (spuit halen in pols ivm een ontsteking) en die afspraak staat al een tijdje smile

Oh, ik dacht al haha! Maar als je er meer last van krijgt, zou ik toch sneller een afspraak proberen te maken.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Curious do 2 feb 2012 - 5:12

Deze klachten kunnen overigens wel horen bij lage bloeddruk hoor. Lage bloeddruk geeft over het algemeen meer klachten als een hoge bloeddruk.

Maar bij een lage bloeddruk ben je meestal ook veel duizelig enzo. heb je dat ook?

Ben benieuwd wat je huisarts zegt. Opzich zou het me ook niet verbazen als het met je hormoonhuishouding te maken heeft, stoppen met de pil heeft echt wel veel impact. Sterkte!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  roosje87 do 2 feb 2012 - 22:26

Ik zou toch even je huisarts bellen. Verwacht niet dat het iets ernstigs is, maar hoofdpijn is altijd erg vervelend.
roosje87
roosje87
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 73
Punten : 152
Registratiedatum : 13-08-11

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 22:51

@ Pandora, klopt ik ben nu 2 maanden pil vrij

@ Curious, duizelig ben ik dan weer niet. Heel vreemd allemaal haha

De hoofdpijn *afkloppen* is nu al 4 dagen weg dus ik kijk het nog even aan. M'n afspraak voor die spuit is trouwens niet komende vrijdag maar pas de vrijdag erop. Als ik nu weer last van hoofdpijn krijg enzo ga ik deze week toch maar even langs de huisarts. Maar nu gaat het opzich wel weer. Naast de vermoeidheid dan.. Ik kan echt alleen maar aan slapen denken haha. Ik kruip straks ook lekker onder de wol als S. zijn middagsslaapje doet. Lekker 2 uurtjes m'n oogjes dicht angel

Gast
Gast

Bericht  keverke26 za 4 feb 2012 - 10:58

Hallo,

Ik had ook veel hoofdpijn, en op een gegeven moment raakte ik steeds meer vermoeid.. dit bleek door mijn ogen te komen. Nu heb ik een bril met vrij weinig sterkte maar mijn migraine en hoofdpijn zijn weg. Misschien is het verstandig om ook een keer je ogen te laten testen.
Groetjes Stephanie

keverke26
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 74
Punten : 90
Registratiedatum : 23-06-11

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 11:12

@ Kerverke, toevallig heb ik 2 weken geleden m'n ogen laten meten en ik had nog precies dezelfde sterkte. Dus daar kan het niet aan liggen

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: