Okee, ik beken alsnog..
+45
Minx
*Troela*
marjoleinnn
Pompoen
Happy
nien
Polly
Niene
Lady Starstruck
Esperanza
L!ND@
TGR
Caroow
TwistedAngel
_Lacey_
Mees
Dennenappel
Sorella
FireButterfly
Jezzie
Linnie1985
Jerry
Tullow
Marin
Flippin' Bitch
Stuiterbal
nina
Snoes
Nora
Lejow
Atelier Madame
Sugarfall
Niekske
Rush
Paper Crown
M@niek
VeryCherry
Poisongirl
Novalee
Jeanette
Ibbeltje
Blond
RYW
Caro
Alex
49 plaatsers
Pagina 3 van 7
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Okee, ik beken alsnog..
Ibbeltje schreef:Maar merkt je partner het niet aan het geld dat er minder is? Of heb je je eigen geld? Dan lijkt het mij helemaal je eigen keuzen toch wat je er mee doet mits als jullie samen wonen je wel de kosten mee kan betalen
Weet jij tot op de cent wat jullie aan geld te besteden hebben dan? Wij betalen de vaste lasten, sparen en de rest is gewoon om te gebruiken. Dit kan voor boodschappen zijn, maar ook kleding of wat dan ook. Dat houd ik echt niet continu bij wat daar vanaf gaat hoor, ik merk het vanzelf wel. Dus nee, het valt niet op als hij iets zou kopen zonder het te vertellen, of andersom.
Nou vertel ik het eigenlijk altijd, behalve soms tijdschriften, dan vindt hij dat ik er genoeg heb, maar had ik toch zin om een nieuwe Viva of Flair te kopen, maar dat gaat om een paar euro.
Gast- Gast
Mijn partner merkt niks van wat ik uitgeef hoor (ja als het echt extreem wordt natuurlijk wel). Maar we gooien niet alles op één hoop, verdienen allebei dus hebben allebei een eigen deel.
Gast- Gast
Wat maak je er een issue van, Ibbeltje. Ik snap best dat mensen niet altijd zin hebben in de discussie. Als ik een nieuw jurkje heb, maakt mijn vader ook wel ooit een opmerking in de categorie 'alweer', meestal heb ik daar geen zin in, dus dan zeg ik vaak dat ik het al een tijd had, maar dat hij het dan toevallig nooit gezien heeft. Ik kan me voorstellen dat er ook partners zijn die dat doen en dat je geen zin hebt in een discussie om een nagellak.
Gast- Gast
Pippa schreef:Ibbeltje schreef:Maar merkt je partner het niet aan het geld dat er minder is? Of heb je je eigen geld? Dan lijkt het mij helemaal je eigen keuzen toch wat je er mee doet mits als jullie samen wonen je wel de kosten mee kan betalen
Weet jij tot op de cent wat jullie aan geld te besteden hebben dan? Wij betalen de vaste lasten, sparen en de rest is gewoon om te gebruiken. Dit kan voor boodschappen zijn, maar ook kleding of wat dan ook. Dat houd ik echt niet continu bij wat daar vanaf gaat hoor, ik merk het vanzelf wel. Dus nee, het valt niet op als hij iets zou kopen zonder het te vertellen, of andersom.
Nou vertel ik het eigenlijk altijd, behalve soms tijdschriften, dan vindt hij dat ik er genoeg heb, maar had ik toch zin om een nieuwe Viva of Flair te kopen, maar dat gaat om een paar euro.
Nou als men veel kleding en zo koopt zal er een groot bedrag missen en ja dat heeft vriend echt wel door, die houdt ook het internetbankieren bij dus ja.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
June schreef:Wat maak je er een issue van, Ibbeltje. Ik snap best dat mensen niet altijd zin hebben in de discussie. Als ik een nieuw jurkje heb, maakt mijn vader ook wel ooit een opmerking in de categorie 'alweer', meestal heb ik daar geen zin in, dus dan zeg ik vaak dat ik het al een tijd had, maar dat hij het dan toevallig nooit gezien heeft. Ik kan me voorstellen dat er ook partners zijn die dat doen en dat je geen zin hebt in een discussie om een nagellak.
Maak er geen issue van maar ik vind het gewoon raar dat kan toch? Ieder haar mening.
Oké, het is mijn mening dat je er een issue van maakt. Zo komt het in ieder geval over.
Gast- Gast
sorry schat, ik heb wel degelijk een krasje in de auto gereden ook al zei ik dat hij er op zat toen ik op de parkeerplaats kwam stomme boom
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Oke June dat kan maar zo is het niet bedoeld. Ik was gewoon verbaasd.
Het is niet zo dat ik elke maand voor honderden euro´s kleding koop, maar gewoon vaak kleine dingentjes en dan krijg ik idd vaak te ´alweer´ te horen. Maar goed ieder zn ding toch.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Charlie schreef:Mijn partner merkt niks van wat ik uitgeef hoor (ja als het echt extreem wordt natuurlijk wel). Maar we gooien niet alles op één hoop, verdienen allebei dus hebben allebei een eigen deel.
Maar dan is het toch ook gewoon je eigen geld. Daar mag je toch mee doen wat je wilt.
Ik krijg ook wel eens een 'heb je nou alweer nieuwe nagellak' naar m`n hoofd en dan zeg ik gewoon; Ja
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja ieder zijn ding maar zoals ik al zei ik verbaasde mij er over.
Maar weer ontopic gaan
Maar weer ontopic gaan
Haha, ik vind het ook niet zo'n probleem als mensen niet vertellen aan hun partner dat ze wat nieuws hebben.
Ik zelf vertel het wel altijd omdat ik veel te enthousiast ben, haha. En ik wil weten wat hij er van vindt.
exklasgenoot/vriendin, sorry, ik heb wel expres je tamagotchi vermoord omdat die van jou ouder was dan die van mij.
Ik zelf vertel het wel altijd omdat ik veel te enthousiast ben, haha. En ik wil weten wat hij er van vindt.
exklasgenoot/vriendin, sorry, ik heb wel expres je tamagotchi vermoord omdat die van jou ouder was dan die van mij.
Gast- Gast
Ik heb een keer een tamagotchi gejat van een klasgenootje op de basisschool omdat mijne stuk was.Powerbabe schreef:
Rush- Lady Post-a-lot
Oh PB gemeen van de tamagochi
Ibbeltje, mijn man weet wel wat ik allemaal uitgeef hoor. Ik mag het ook uitgeven maar soms, als hij aan me vraagt: 'Nieuw?' Dan zeg ik: 'Nee...' dan gaat hij al lachen.Ibbeltje schreef:Ja ieder zijn ding maar zoals ik al zei ik verbaasde mij er over.
Je maakt er wel een groot ding van jij zeg!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Tamagotchi's ja wie heeft ze niet gehad
Ibbeltje schreef:Tamagotchi's ja wie heeft ze niet gehad
ik
Sorry tegen vroegere vriendinnetjes en klasgenootjes voor alle Barbie spulletjes die ik gejat heb.
Rush- Lady Post-a-lot
2CKC2 schreef:Ibbeltje schreef:Tamagotchi's ja wie heeft ze niet gehad
ik
Oh niet ? had vriendjes/vriendinnetjes ze wel bij jou ?
Ik was trouwens ook stervens jaloers op m`n vriendinnetje die een Furby had en ik niet. Die dingen waren 100 gulden volgens mij, veel te duur. Om diezelfde reden kreeg ik ook geen Baby Born die ik heel graag wilde.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ik was trouwens ook stervens jaloers op m`n vriendinnetje die een Furby had en ik niet. Die dingen waren 100 gulden volgens mij, veel te duur. Om diezelfde reden kreeg ik ook geen Baby Born die ik heel graag wilde.
Haha +1!
Gast- Gast
Dat kledingsmoesje gebruik ik alleen bij mij ouders wel eens .. Anders krijg ik zo'n verhalen dat ik op mijn geld moet letten, en dat ik al een schuld bij de ibgroep heb etc. (En dat weet ik ook allemaal, maar anders kan ik nu niets meer kopen).. Het leven moet ook wel een beetje leuk blijven. Al ben ik het ook wel met hun eens hoor.
Maar tegen mijn vriend zeg ik dat gewoon.. Ons koopgedrag is ook wel redelijk hetzelfde, hij geeft denk ik nog meer geld uit aan kleding dan ik. (Hij heeft een nog duurdere smaak dan ik )
Maar tegen mijn vriend zeg ik dat gewoon.. Ons koopgedrag is ook wel redelijk hetzelfde, hij geeft denk ik nog meer geld uit aan kleding dan ik. (Hij heeft een nog duurdere smaak dan ik )
Gast- Gast
Jaa iedereen..Ibbeltje schreef:2CKC2 schreef:Ibbeltje schreef:Tamagotchi's ja wie heeft ze niet gehad
ik
2CKC2 schreef:Jaa iedereen..Ibbeltje schreef:2CKC2 schreef:Ibbeltje schreef:Tamagotchi's ja wie heeft ze niet gehad
ik
En je wilde hem toen ook graag dan?
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 3 van 7
Permissies van dit forum: