Okee, ik beken alsnog..
+45
Minx
*Troela*
marjoleinnn
Pompoen
Happy
nien
Polly
Niene
Lady Starstruck
Esperanza
L!ND@
TGR
Caroow
TwistedAngel
_Lacey_
Mees
Dennenappel
Sorella
FireButterfly
Jezzie
Linnie1985
Jerry
Tullow
Marin
Flippin' Bitch
Stuiterbal
nina
Snoes
Nora
Lejow
Atelier Madame
Sugarfall
Niekske
Rush
Paper Crown
M@niek
VeryCherry
Poisongirl
Novalee
Jeanette
Ibbeltje
Blond
RYW
Caro
Alex
49 plaatsers
Pagina 6 van 7
Pagina 6 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Okee, ik beken alsnog..
Sorry aygo-bezitter, ik was het die tegen u auto aan zat. Maar er was geen schade, maar toch schaam ik me nog wel. Sorry!
Gast- Gast
Sorella schreef:Youandi schreef:Sorry broer, maar ik weet van je aftrekboekjes af Sterker nog, ik heb ze uitvoerig bestudeerd
Eh, wat?
Edit: Oh wat dom!!! Ik beken, ik dacht aan een boekje met een schema ofzo.. Pas toen ik op 'plaatsen' drukte dacht ik aan tijdschriften haha
Gast- Gast
Sorry mam, ik heb wel een gat in het nieuwe hoeslaken geknipt omdat ik boos op je was......(dit is wel 13 jaar geleden).
Gast- Gast
Ik hoop dat het niet de mijne wasYoyo schreef:Sorry aygo-bezitter, ik was het die tegen u auto aan zat. Maar er was geen schade, maar toch schaam ik me nog wel. Sorry!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Zeer mooi topic!
Oke buurtmeisje;ik weet waarom je een week thuis bent geweest met buikpijn. Dat kwam door alle besjes die ik je had gevoerd, terwijl ik wist dat je er buikpijn van kreeg. Moest je maar niet zo stom doen tegen mij..
Oke buurtmeisje;ik weet waarom je een week thuis bent geweest met buikpijn. Dat kwam door alle besjes die ik je had gevoerd, terwijl ik wist dat je er buikpijn van kreeg. Moest je maar niet zo stom doen tegen mij..
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Hey mooiste meisje van de klas. Ik beken dat ik kauwgom in je haar heb gesmeerd om je terug te pakken voor jou actie. Glitterlijm in het haar van elk meisje in de klas doen en zeggen dat het glittergel was.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik denk dat ik dit één van de leukste topics ooit vind
Broerlief, ik beken dat 't mijn schuld was, dat je tandenborstel naar zeep smaakte; ik had 'm nodig om m'n haarklemmetjes schoon te maken.
Papa, ik beken dat 't mijn schuld is geweest, dat de vriezerla vastgevroren was; ik wilde de sneeuwpop bewaren tot juli.
(Ex)stiefzusje, ik beken; die glitterpokemonkaart was niet 4 kaartjes waard en ja, door die glitterkaart kreeg ik 350 pokemonkaarten..
Broerlief, ik beken dat 't mijn schuld was, dat je tandenborstel naar zeep smaakte; ik had 'm nodig om m'n haarklemmetjes schoon te maken.
Papa, ik beken dat 't mijn schuld is geweest, dat de vriezerla vastgevroren was; ik wilde de sneeuwpop bewaren tot juli.
(Ex)stiefzusje, ik beken; die glitterpokemonkaart was niet 4 kaartjes waard en ja, door die glitterkaart kreeg ik 350 pokemonkaarten..
Gast- Gast
Oeh ik weet er nog 1tje.
Ex-vriendin/studiegenoot: sorry dat ik op Curacao in jouw handwas emmertje heb gekotst toen ik ladderzat was van alle wodka jus. En sorry dat ik het niet heb verteld, en dat jij daar nog een maand je handwasjes in hebt gedaan. En sorry dat ik niet bijzonder mijn best heb gedaan om het emmertje ook weer helemaal schoon te krijgen.
Ex-vriendin/studiegenoot: sorry dat ik op Curacao in jouw handwas emmertje heb gekotst toen ik ladderzat was van alle wodka jus. En sorry dat ik het niet heb verteld, en dat jij daar nog een maand je handwasjes in hebt gedaan. En sorry dat ik niet bijzonder mijn best heb gedaan om het emmertje ook weer helemaal schoon te krijgen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Eigenlijk heb ik helemaal niet zoveel dingen wat ik nog moet bekennen.. Ik werd eigenlijk altijd betrapt dus valt er weinig te bekennen.
Ik bedoel; ik had wel kunnen ontkennen dat we de browniemix zó hadden opgevroten ipv netjes gebakken, maar er was geen brownie en wel een half gevulde beslagkom en 3 misselijke meisjes
Ik bedoel; ik had wel kunnen ontkennen dat we de browniemix zó hadden opgevroten ipv netjes gebakken, maar er was geen brownie en wel een half gevulde beslagkom en 3 misselijke meisjes
Gast- Gast
Youandi schreef:Sorry broer, maar ik weet van je aftrekboekjes af Sterker nog, ik heb ze uitvoerig bestudeerd
Ik dacht dat er aftrekbroekjes stond! Dus ik zag al half aangekoekte sperma vlekken in broekjes voor me, die je aan het bestuderen was )
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een hilarisch topic!!
Al dat soort 'stomme' dingen kan ik nooit lang voor me houden. Ik hoef dus niks meer te bekennen..zelfs die keer dat ik met een steen op mijn opa's BMW had getekend toen ik een jaar of vijf was, kon ik niet lang verzwijgen .
Al dat soort 'stomme' dingen kan ik nooit lang voor me houden. Ik hoef dus niks meer te bekennen..zelfs die keer dat ik met een steen op mijn opa's BMW had getekend toen ik een jaar of vijf was, kon ik niet lang verzwijgen .
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Gelukkig ben ik niet de enige...Caro schreef:Youandi schreef:Sorry broer, maar ik weet van je aftrekboekjes af Sterker nog, ik heb ze uitvoerig bestudeerd
Ik dacht dat er aftrekbroekjes stond! Dus ik zag al half aangekoekte sperma vlekken in broekjes voor me, die je aan het bestuderen was )
Ik kan zo even niet op een bekentenis van mijn kant komen.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Caro schreef:Youandi schreef:Sorry broer, maar ik weet van je aftrekboekjes af Sterker nog, ik heb ze uitvoerig bestudeerd
Haha, gelukkig niet. Hoewel....
Ja, nou, bah... die vlekken zaten ook in die boekjes. Maar ik dacht dat het koffie(melk)vlekken waren ofzo..
Gast- Gast
sorry broer dat ik jou vishengel ontzettend gesloopt heb door andere dingen aan het haakje te hangen als een wurmpie en daardoor alle draad in de knoop kwam te zitten.
srry mamma dat ik paar centjes uit jou munten verzameling heb gehaald om een snoepje te kopen bij de kapper.
srry mamma dat ik paar centjes uit jou munten verzameling heb gehaald om een snoepje te kopen bij de kapper.
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Oké broer, ik gaf wél de poster van Leonardo DiCaprio een kus voor ik ging slapen en ik keek niet 'gewoon van heel dichtbij' naar de poster.
Gast- Gast
Sorry opa en oma dat ik met mijn nagel poppetjes in de bank heb getekend. Het was dus niet mijn nichtje. Ook sorry nichtje, dat je voor straf niet meer op de bank mocht zitten.
Sorry vriend, ik was te lui om het brood uit de vriezer te halen, daardoor kreeg ik die zak niet open en zit er nu een kras op de koelkast. Die zat er dus niet al tijden.
Sorry vriend, ik was te lui om het brood uit de vriezer te halen, daardoor kreeg ik die zak niet open en zit er nu een kras op de koelkast. Die zat er dus niet al tijden.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Oh ik bedenk steeds meer
Sorry pap, die krassen op de leren stoelen kwamen niet door het zoontje van kennissen dat met zijn schoenen op de stoel had gezeten, maar door mijn spijkerbroek met ijzeren punten aan de kontzakken. Je weet wel, die ene waar je van zei dat ik er een paar krassen mee op de leren bank had gemaakt en waar je me vriendelijk van had verzocht er niet meer zonder kussentje mee op de bank/stoel te gaan zitten
En sorry mama, ik heb weleens een paar kwartjes gestolen om weer eens een biebboete te betalen, omdat ik geen boeken meer mocht lenen
Sorry pap, die krassen op de leren stoelen kwamen niet door het zoontje van kennissen dat met zijn schoenen op de stoel had gezeten, maar door mijn spijkerbroek met ijzeren punten aan de kontzakken. Je weet wel, die ene waar je van zei dat ik er een paar krassen mee op de leren bank had gemaakt en waar je me vriendelijk van had verzocht er niet meer zonder kussentje mee op de bank/stoel te gaan zitten
En sorry mama, ik heb weleens een paar kwartjes gestolen om weer eens een biebboete te betalen, omdat ik geen boeken meer mocht lenen
Gast- Gast
Ik heb net via Facebook even jullie vriendjes bericht :p
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Sorry pap en mam, het laddertje van het stapelbed is niet omgevallen, waardoor die door midden brak. Mijn zusje en ik speelden circus...
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Sorry, collega schoonmaker dat ik zei dat ik niet wist wie het toilet had laten overstromen, ik mee heb gedaan met de grapjes en heb gezegd hoe asociaal het wel niet is om dat niet even te melden. In werkelijkheid heb ik de knop te lang ingedrukt en toen was het water niet meer te stoppen.
Voor de mensen die nu denken: 'waarom heb je dat zelf niet opgeruimd?' Normaal zou ik dat ook zeker doen, maar voor dit soort dingen moesten we onze schoonmaakdienst bellen.....
Voor de mensen die nu denken: 'waarom heb je dat zelf niet opgeruimd?' Normaal zou ik dat ook zeker doen, maar voor dit soort dingen moesten we onze schoonmaakdienst bellen.....
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Marin schreef:Reva schreef:Ik bedenk me nog iets, maar volgens mij heeft die al eens op het forum gestaan.
Mijn zus had een vrouwtjeshamster en ik een mannetjeshamster en ik deed ze weleens stiekem even bij elkaar in de hoop dat de mijne die van haar zou bespringen. Dus als mijn ouders en zus dan weg waren een keer maakte ik allebei de hamsters wakker en zette ik ze samen in een schoenendoos ofzo Thank god moest zij niks van hem weten en werden ze alleen maar boos op elkaar en vond ik het toch wel eng als ze boos op elkaar werden, geen idee hoe ik die babyhamsters anders had moeten verklaren
Dit deed ik ook altijd. Ik hoopte dan ook altijd dat ik ze echt zag neuken, want dat leek me maar wat interessant
Oh en ik maakte kindjes soms ook wakker als ik aan het oppassen was, vond ik ook gezelliger.
Buurvrouw a.k.a. De Heks: Sorry dat ik en m'n vriendinnetje eieren en hulstbladeren in uw brievenbus hebben gedaan, dat zal vast niet fijn geweest zijn. Maar ja, die keiharde halve stroopwafel met Sint Maarten was dan ook niet erg gul.
Ik heb de hamster van mijn zus laten zwemmen. Ik heb hem stiekem in een bak met water gezet en dan kijken wat er gebeurde. Hij zwom natuurlijk voor zijn leven. Arm dier heb ik nu wel spijt van! Mijn zus is er trouwens wel achter gekomen. Ik weet niet hoe, maar het zal wel gekomen zijn door die natte hamster in haar kooi :S
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Elke week deden wij boodschappen bij de Super de Boer. Ik was een jaar of acht en ik wist dat het die avond weer tijd was om naar Super de Boer te gaan. Ze hadden daar vroeger een rij met schepsnoep staan en daar had ik ontzettend veel zin in. Ik heb toen een gulden gehaald uit de portomonnee van mijn moeder.
Eenmaal in de winkel had ik natuurlijk de gulden van mijn moeder in mijn zak zitten. En ik wilde zo graag voor een gulden scheppen. Maar ik kon mijn moeder niet vertellen dat ik van haar een gulden had gehaald, uit haar portomonnee. En dus verzon ik dat een oudere man mij voor het schepsnoep had zien staan en me daarom een gulden had gedaan, om te kunnen scheppen. En in plaats van de aai over mijn bol, die ik had verwacht, kreeg ik een preek van heb ik jou daar. Hoe haalde ik het in mijn hoofd om geld aan te nemen van een man die ik niet kende? Wie was die man? Want dan zou mijn vader wel even met hem praten. Het was een preek om nooit te vergeten. En een preek die ik niet had verwacht.
Pas toen ik 'hier' woonde en naar buiten keek, naar het pand waar ooit de Super de Boer had gezeten, of hoe het toen nog heette 'Jan de Boer', ben ik naar mijn moeder gereden om te vragen of ze dat gulden incident nog wist. Dondersgoed, dat ze dat nog wist. En heb haar toen verteld, dat die gulden die ik zogenaamd had gekregen van de oude man, afkomstig was van haar eigen portomonnee. Ik had nog een preek verwacht, maar mijn moeder barste in lachen uit. Ze vond me aardig 'slim' voor een meisje van acht.
Ik heb dit nog nooit aan mijn vader verteld, want het was natuurlijk niet zijn gulden. (hoezo kromme beredenatie) Maar ik denk dat ik dat binnenkort maar eens moet doen, haha. 20 jaar, bijna, heb ik het verborgen weten te houden. En zelfs nu als ik naar buiten kijk, terwijl er nu drie nieuwe winkels zitten, denk ik nog steeds aan de scene die zich daar heeft afgespeeld. Wat waren mijn ouders witheet op die man die niet bestond.
Eenmaal in de winkel had ik natuurlijk de gulden van mijn moeder in mijn zak zitten. En ik wilde zo graag voor een gulden scheppen. Maar ik kon mijn moeder niet vertellen dat ik van haar een gulden had gehaald, uit haar portomonnee. En dus verzon ik dat een oudere man mij voor het schepsnoep had zien staan en me daarom een gulden had gedaan, om te kunnen scheppen. En in plaats van de aai over mijn bol, die ik had verwacht, kreeg ik een preek van heb ik jou daar. Hoe haalde ik het in mijn hoofd om geld aan te nemen van een man die ik niet kende? Wie was die man? Want dan zou mijn vader wel even met hem praten. Het was een preek om nooit te vergeten. En een preek die ik niet had verwacht.
Pas toen ik 'hier' woonde en naar buiten keek, naar het pand waar ooit de Super de Boer had gezeten, of hoe het toen nog heette 'Jan de Boer', ben ik naar mijn moeder gereden om te vragen of ze dat gulden incident nog wist. Dondersgoed, dat ze dat nog wist. En heb haar toen verteld, dat die gulden die ik zogenaamd had gekregen van de oude man, afkomstig was van haar eigen portomonnee. Ik had nog een preek verwacht, maar mijn moeder barste in lachen uit. Ze vond me aardig 'slim' voor een meisje van acht.
Ik heb dit nog nooit aan mijn vader verteld, want het was natuurlijk niet zijn gulden. (hoezo kromme beredenatie) Maar ik denk dat ik dat binnenkort maar eens moet doen, haha. 20 jaar, bijna, heb ik het verborgen weten te houden. En zelfs nu als ik naar buiten kijk, terwijl er nu drie nieuwe winkels zitten, denk ik nog steeds aan de scene die zich daar heeft afgespeeld. Wat waren mijn ouders witheet op die man die niet bestond.
Gast- Gast
Ge-wel-dig topic!
Bij mij komt het meestal wel uit als ik wat uitspook!
Mijn broertje had altijd wel dat soort streken.
Die liet zich gerust van de trap vallen en dan beweren dat ik het gedaan had. Terwijl ik gewoon op de bank zat ofzo.En maar vol blijven houden en huilen.
Bij mij komt het meestal wel uit als ik wat uitspook!
Mijn broertje had altijd wel dat soort streken.
Die liet zich gerust van de trap vallen en dan beweren dat ik het gedaan had. Terwijl ik gewoon op de bank zat ofzo.En maar vol blijven houden en huilen.
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Ik heb trouwens mijn nichtje vroeger een paar keer onder water geduwd Toen ik 7 was. Mijn moeder was zo boos toen ze het hoorde. Ik weet niet of mijn nichtje (nu 25 jaar haha) het nog weet. Ik zal het eens aan haar vragen.
Ook heb ik een keer een steen over een auto gegooid je hoorde echt zo'n bonk. Ik ben snel naar binnen gerend en heb tegen mijn moeder verteld dat mijn broer het had gedaan.
Ik heb ook een keer gaten geprikt met een schaar in het zadel van de krantenjongen samen met mijn buurjongen. Toen zij we ook snel weggerend. Is alweer zo'n 23 jaar geleden ofzo. Maar die jongen heeft nooit geweten wie het heeft gedaan.
Eigenlijk best erg.
Ook heb ik een keer een steen over een auto gegooid je hoorde echt zo'n bonk. Ik ben snel naar binnen gerend en heb tegen mijn moeder verteld dat mijn broer het had gedaan.
Ik heb ook een keer gaten geprikt met een schaar in het zadel van de krantenjongen samen met mijn buurjongen. Toen zij we ook snel weggerend. Is alweer zo'n 23 jaar geleden ofzo. Maar die jongen heeft nooit geweten wie het heeft gedaan.
Eigenlijk best erg.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik moet echt lachen om sommige verhalen Wat een leuk topic!
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Pagina 6 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 6 van 7
Permissies van dit forum: