Okee, ik beken...
+14
kajaka88
Caramba
Evalynn
Annemoontje
Stuiterbal
Bazinga
ExpressoB
Blond
Jasmine
Happydobby
Rush
ellibre
Krullebol
Rumble
18 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Okee, ik beken...
...ik heb vroeger wel de haren afgeknipt van de Barbie van mijn buurmeisje. Dat was niet de schuld van ons andere buurmeisje.
Jullie nog bekentenissen?
Jullie nog bekentenissen?
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Re: Okee, ik beken...
Ik heb ooit eens de email van een vriendin gehackt, gewoon omdat ik het kon.
Niks mee gedaan overigens, was puur om te kijken of ik er in kon komen :piraat:
edit: Oh en de facebook van mijn broer. Had er op gezet dat hij in de sloot was gevallen, maar dat was niet waar.
Laatst aangepast door Zero op di 19 jun 2012 - 22:05; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Oo, dat heb ik ook gedaan. En toen vertelde ik mijn zusje dat ' het heus wel weer aangroeit'
Ik beken dat ik vroeger expres mijn horloge kapot had gemaakt( slotje om gedraaid) omdat ik heel graag een nieuwe wilde
Ik beken dat ik vroeger expres mijn horloge kapot had gemaakt( slotje om gedraaid) omdat ik heel graag een nieuwe wilde
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Haha Zero, ik vind jou zó grappig!
Aaah Krullebol, zo gemeen was ik dan weer niet om te zeggen dat het weer aangroeit. Ik heb ook een keer haar Barbie omgeruild met die van mij omdat die van mij door mijn broertje was beklad met viltstift.
Aaah Krullebol, zo gemeen was ik dan weer niet om te zeggen dat het weer aangroeit. Ik heb ook een keer haar Barbie omgeruild met die van mij omdat die van mij door mijn broertje was beklad met viltstift.
Rumble- Prater
Jaaaaaaaa, doet me denken aan dit topic. Dat was hilarisch!
https://yescafe.actieforum.com/t21302-okee-ik-beken-alsnog?highlight=beken
https://yescafe.actieforum.com/t21302-okee-ik-beken-alsnog?highlight=beken
Gast- Gast
https://yescafe.actieforum.com/t21302-okee-ik-beken-alsnog?highlight=beken[/quote[/url]]Smikkell schreef:Jaaaaaaaa, doet me denken aan dit topic. Dat was hilarisch!
[url=https://yescafe.actieforum.com/t21302-okee-ik-beken-alsnog?highlight=beken
Oeh ja, ik wacht op nieuwe bekentenissen!
Rumble- Prater
Rumble schreef:Haha Zero, ik vind jou zó grappig!
Gemeen? Ze geloofde me wel
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Ik beken.. dat ik op vakantie in Frankrijk mijn hand niet open gehaald had aan het slot van de wc-deur, maar dat ik in m'n eigen hand had gesneden met het zakmes van m'n vader waarmee ik stiekem aan het spelen was.
(Ik ben zelfs naar het toiletgebouw gelopen om bloed aan een wc-deur te smeren om het echt te laten lijken, zo bang was ik dat m'n ouders boos zouden worden. Ze hadden me al 3x gewaarschuwd die vakantie.)
(Ik ben zelfs naar het toiletgebouw gelopen om bloed aan een wc-deur te smeren om het echt te laten lijken, zo bang was ik dat m'n ouders boos zouden worden. Ze hadden me al 3x gewaarschuwd die vakantie.)
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Ik heb vroeger heel veel barbie kleertjes en schoentjes gejat van klasgenootjes.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb vroeger de pony van mijn buurjongetje eraf geknipt, die hing voor zijn ogen
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Haha Happydobby...en wat zei / deed je buurjongetje toen?
Ellibre: Oh, dat zou ook een actie voor mij zijn om te voorkomen dat mijn ouders boos zouden worden.
Foei Rush
Ellibre: Oh, dat zou ook een actie voor mij zijn om te voorkomen dat mijn ouders boos zouden worden.
Foei Rush
Rumble- Prater
Ja, en als ze weer bij mij terug kwamen spelen moest ik natuurlijk heel erg opletten dat ik hun gestolen kleertjes verstopte.Rumble schreef:
Foei Rush
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ja, en als ze weer bij mij terug kwamen spelen moest ik natuurlijk heel erg opletten dat ik hun gestolen kleertjes verstopte.Rumble schreef:
Foei Rush
Kwam je moeder daar nooit achter? Die Barbie van mijn buurmeisje moest ik teruggeven toen mijn moeder er achterkwam, die was echt woest
Rumble- Prater
Rumble schreef:Haha Happydobby...en wat zei / deed je buurjongetje toen?
Hij niks, maar zijn moeder was boos
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Ik had echt voor een fortuin aan barbies, spulletjes, barbie kleding etc. en ik kreeg zoveel van de vriendinnen van m`n broers (dan was ik weer mee geweest naar de Intertoys ) dat mijn moeder echt niet kon bijhouden wat ik allemaal had.
Rush- Lady Post-a-lot
Waarom jatte je dan ook nog van andere kindjes?
Ik beken dat ik helemaal niet per ongeluk de tamagotchi van mijn vriendinnetje om zeep heb geholpen. Ik was gewoon jaloers dat die van haar zo oud was.
Ik beken dat ik helemaal niet per ongeluk de tamagotchi van mijn vriendinnetje om zeep heb geholpen. Ik was gewoon jaloers dat die van haar zo oud was.
Gast- Gast
Geen idee. Zij hadden dan iets wat ik mooi vond. Iets wat bijv. bij een luxe Barbie hoorde die ik toch nooit zou krijgen omdat die veel te duur was.
Maar uiteindelijk heb ik het meeste wel ongemerkt in hun eigen collectie teruggestopt, want ik voelde me toch wel schuldig.
Maar uiteindelijk heb ik het meeste wel ongemerkt in hun eigen collectie teruggestopt, want ik voelde me toch wel schuldig.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik doe ook mee:
Die blauwe plek die mijn zusje jaren geleden op vakantie had, die kwam niet doordat ze zich gestoten had in het zwembad. We konden toch moeilijk zeggen dat we ruzie hadden gehad, want dan gingen we niet naar de McDonalds.
Die blauwe plek die mijn zusje jaren geleden op vakantie had, die kwam niet doordat ze zich gestoten had in het zwembad. We konden toch moeilijk zeggen dat we ruzie hadden gehad, want dan gingen we niet naar de McDonalds.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Jasmine schreef:Ik doe ook mee:
Hahaha.
Gast- Gast
\Rush schreef:Geen idee. Zij hadden dan iets wat ik mooi vond. Iets wat bijv. bij een luxe Barbie hoorde die ik toch nooit zou krijgen omdat die veel te duur was.
Dan heb je het gewoon even geleend
Gast- Gast
Jasmine schreef:Ik doe ook mee:
Alles voor een Happy Meal hè?
Rumble- Prater
Rumble schreef:Jasmine schreef:Ik doe ook mee:
Alles voor een Happy Meal hè?
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Rush schreef:Ik heb vroeger heel veel barbie kleertjes en schoentjes gejat van klasgenootjes.
Oh gemeenerd . Mijn buurmeisje had mijn Barbie Baywatch badpak gestolen. Die heb ik lekker terug gepikt.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Hahaha wat grappig dit.
Ik had wel een paar barbie's maar nooit wat van vriendinnetje gestolen. Die had het hele huis en de auto, was ik wel jaloers op en de zwangere barbie had ze ook. Toen kwam het echt niet in mij op om iets te jatten:P
Ik had wel een paar barbie's maar nooit wat van vriendinnetje gestolen. Die had het hele huis en de auto, was ik wel jaloers op en de zwangere barbie had ze ook. Toen kwam het echt niet in mij op om iets te jatten:P
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik beken dat ik vroeger bij een vriendinnetje een doosje smarties heb gejat.. De zak lag zo uitnodigend open en toen zag ik mijn kans schoon De moeder van het vriendinnetje kwam er achter dat er een doosje weg was, en toen kreeg het broertje van mijn vriendinnetje de schuld
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: