Okee, ik beken alsnog..
+45
Minx
*Troela*
marjoleinnn
Pompoen
Happy
nien
Polly
Niene
Lady Starstruck
Esperanza
L!ND@
TGR
Caroow
TwistedAngel
_Lacey_
Mees
Dennenappel
Sorella
FireButterfly
Jezzie
Linnie1985
Jerry
Tullow
Marin
Flippin' Bitch
Stuiterbal
nina
Snoes
Nora
Lejow
Atelier Madame
Sugarfall
Niekske
Rush
Paper Crown
M@niek
VeryCherry
Poisongirl
Novalee
Jeanette
Ibbeltje
Blond
RYW
Caro
Alex
49 plaatsers
Pagina 5 van 7
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Okee, ik beken alsnog..
Mijn hartsvriendin van vroeger en ik vonden op straat een sok toen we aan het badmintonnen waren en die hebben we toen bij de rare buurman in de brievenbus gedaan met het badmintonracket. Later kwam hij naar ons toe, of die sok van ons was.
Haha, eigenlijk is het helemaal niet grappig, maar toen we een jaar of 10 waren, vonden we het té komisch!
Haha, eigenlijk is het helemaal niet grappig, maar toen we een jaar of 10 waren, vonden we het té komisch!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Marin schreef:
Dit deed ik ook altijd. Ik hoopte dan ook altijd dat ik ze echt zag neuken, want dat leek me maar wat interessant
Gast- Gast
Flippin' Bitch schreef:Mijn vriend heeft geleerd om melk uit een mok te drinken en ik uit een glas. Dit is dus al bijna onze gehele bijna 8-jarige relatie`een fijn discussiepunt aan de ontbijttafel. Inclusief: 'wat als we kinderen krijgen? krijgen die van papa een mok en van mama een glas?'
Schat, ik beken. Ik drink al 2,5 jaar melk uit een mok. Behalve als jij er bent
whahahahahahha, té grappig. Mijn vriend en ik hebben dezelfde discussie, alleen ben ik degene die geleerd heeft uit 'n mok te drinken
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Sorry zus. Ik heb destijds wél die Benetton kortingskaart van 50 euro van je gejat. Ik vond dat ik er meer recht op had aangezien meer dan de helft van de kaart door mij gevuld was.
(heeft ze het nog 3 jaar over gehad en daardoor heb ik hem nooit durven in te wisselen).
(heeft ze het nog 3 jaar over gehad en daardoor heb ik hem nooit durven in te wisselen).
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Jerry schreef:Flippin' Bitch schreef:Mijn vriend heeft geleerd om melk uit een mok te drinken en ik uit een glas. Dit is dus al bijna onze gehele bijna 8-jarige relatie`een fijn discussiepunt aan de ontbijttafel. Inclusief: 'wat als we kinderen krijgen? krijgen die van papa een mok en van mama een glas?'
whahahahahahha, té grappig. Mijn vriend en ik hebben dezelfde discussie, alleen ben ik degene die geleerd heeft uit 'n mok te drinken
Haha, toevallig. En, is er al iemand gezwicht?
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Flippin' Bitch schreef:Mijn vriend heeft geleerd om melk uit een mok te drinken en ik uit een glas. Dit is dus al bijna onze gehele bijna 8-jarige relatie`een fijn discussiepunt aan de ontbijttafel. Inclusief: 'wat als we kinderen krijgen? krijgen die van papa een mok en van mama een glas?'
+1, al doe ik het nu ook netjes in een mok als hij er niet is...
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Razz_ schreef:Marin schreef:
Dit deed ik ook altijd. Ik hoopte dan ook altijd dat ik ze echt zag neuken, want dat leek me maar wat interessant
Haha ja dat is als kind zijnde toch maar wat interessant? Geen idee hoe dat er dan uit zag, dat hoopte ik te zien (maar zag natuurlijk nooit wat).
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Dat lijkt me nog steeds grappig om te zienMarin schreef:Razz_ schreef:Marin schreef:
Haha ja dat is als kind zijnde toch maar wat interessant? Geen idee hoe dat er dan uit zag, dat hoopte ik te zien (maar zag natuurlijk nooit wat).
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Speciaal voor Rush
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Hahaha, om het in het echt te zien. Zo`n foto zegt natuurlijk helemaal niets
Rush- Lady Post-a-lot
Misschien op youtube. Zou trouwens ook echt een actie zijn voor mij hoor. Ik heb wel eens twee koeien zien sexen haha hillarisch. (voor mij is dat echt heel speciaal aangezien ik nooit langs velden met koeien kom, heel sporadisch dus wel en toen zag ik het)
Gast- Gast
Sorry pap, ik had zelf bedacht om op het ijs te gaan staan wat nog heel dun was, waardoor ik er met een voet doorheen zakte. Het was niet ons buurmeisje die er eerst op stond en tegen mij zei dat ik er bij moest komen staan!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Punk'd schreef:
Misschien op youtube. Zou trouwens ook echt een actie zijn voor mij hoor. Ik heb wel eens twee koeien zien sexen haha hillarisch. (voor mij is dat echt heel speciaal aangezien ik nooit langs velden met koeien kom, heel sporadisch dus wel en toen zag ik het)
Koeien?! 2 koeien................... lesbikoe!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Hahaha. Ik vroeg me al af; 2 koeien?!
Koeien gaan wel vaak op elkaar staan in de sekshouding, maar dan gebeurd er niet zoveel, aangezien er geen pielie aan te pas komt.
Koeien gaan wel vaak op elkaar staan in de sekshouding, maar dan gebeurd er niet zoveel, aangezien er geen pielie aan te pas komt.
Rush- Lady Post-a-lot
Flippin' Bitch schreef:Jerry schreef:Flippin' Bitch schreef:Mijn vriend heeft geleerd om melk uit een mok te drinken en ik uit een glas. Dit is dus al bijna onze gehele bijna 8-jarige relatie`een fijn discussiepunt aan de ontbijttafel. Inclusief: 'wat als we kinderen krijgen? krijgen die van papa een mok en van mama een glas?'
Haha, toevallig. En, is er al iemand gezwicht?
Nope...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik moet ook iets bekennen: ik heb geen goed gevoel bij de vriendin van een vriend van mij terwijl ik gezegd heb dat ik het leuk voor hem vind.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
FireButterfly schreef:Ik moet ook iets bekennen: ik heb geen goed gevoel bij de vriendin van een vriend van mij terwijl ik gezegd heb dat ik het leuk voor hem vind.
Ja maar dat hoort niet echt in dit topic thuis, dat is wel een heel andere soort bekentenis.
Gast- Gast
Sorry vader van vreemd kindje. Ik wist wel wie dat huisje met stift achterop de rug (shirt) van uw zoontje heeft getekend. Dat was ik. En waarom? Geen idee .
Gast- Gast
Sorry zus, niet het buurjongetje was degene die de manen van je pony lelijk heeft afgeknipt, maar je eigen zusje was de dader...
Gast- Gast
Carrie schreef:FireButterfly schreef:Ik moet ook iets bekennen: ik heb geen goed gevoel bij de vriendin van een vriend van mij terwijl ik gezegd heb dat ik het leuk voor hem vind.
Ja maar dat hoort niet echt in dit topic thuis, dat is wel een heel andere soort bekentenis.
Ow sorry, niet het hele topic doorgelezen volgens mij.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Sorry broer, maar ik weet van je aftrekboekjes af Sterker nog, ik heb ze uitvoerig bestudeerd
Gast- Gast
Sorry pap, ik was degene die met pur-schuim een hart voor moederdag wilde maken en dat op de buitenmuur van het huis heb geprobeerd. Ik heb het er nog proberen af te krabben, maar dat was inderdaad niet gelukt.
Gast- Gast
Youandi schreef:Sorry broer, maar ik weet van je aftrekboekjes af Sterker nog, ik heb ze uitvoerig bestudeerd
Eh, wat?
Edit: Oh wat dom!!! Ik beken, ik dacht aan een boekje met een schema ofzo.. Pas toen ik op 'plaatsen' drukte dacht ik aan tijdschriften haha
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Sorella schreef:Youandi schreef:Sorry broer, maar ik weet van je aftrekboekjes af Sterker nog, ik heb ze uitvoerig bestudeerd
Eh, wat?
Edit: Oh wat dom!!! Ik beken, ik dacht aan een boekje met een schema ofzo.. Pas toen ik op 'plaatsen' drukte dacht ik aan tijdschriften haha
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 5 van 7
Permissies van dit forum: